Löytyskö hämeenkyröstä naista joka tulis ja hakkais tattiin ni kauan että tuun.
onkohan hämeenkyrössä
13
1422
Vastaukset
- HormoOnJamo
Ei mutta naapurikunnasta ikaalisista löytyy yksi homomies joka isännöintitoimiston ohella kyllä hoitelee tattisi purkautumaan.
- Kakenporukka
Löytyy kolmen miehen joukko. Pannaan ja hakataan tatti sileeks pientä korvausta vastaan.
Ellet löydä sopivaa naista, voin auttaa miestä mäessä ;)
- Hieman
Meinasitko laskee takaoven kautta sisään?
- munamjies
Minä en homohommista pidä,pyh sanon minä ideallesi.
munamjies kirjoitti:
Minä en homohommista pidä,pyh sanon minä ideallesi.
Kokeilisit edes yhden kerran.
- miehiäolis
Kulttuurin rikastuttajat vois ehkä suostua, käypä kysymäs.
- Anttiäijä
Tarkoitatko Ikaalislaisia jotka ovat muuttaneet HomoKyröön?
Voin tyttöillä sen verran kuin tarvitaan ;)
- pekka.osaa
Tyttöilystä saatte lisätietoa klikkaamalla tuota sinistä nimmaria.
- Putkarih
Jos Vaalisiivu laitta hameen ja pakkelit, niin panen varmasti.
- iivanipani
Hakkaa tattiin jos siltä tuntuu
- anskuvirtanen04
Täällä ois 13v tytön tylleröinen joka ois valmis myötätuntoiseen söpöön sormitukseen ja miksei tatinhakkuuseenkin :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1976352Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2494276"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423535Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m523360Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää993342Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492846Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752417Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432377- 252336
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001927