Tyytyväinen kullin kokoon

Ylpeä

Penikseni pituus 18 cm ja paksuus 15 cm. Olen hiton tyytyväinen erityisesti paksuuteen, jota naiset tuntuvat arvostavan.

50

4051

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta joku asiasta mitään tietämätön kertoo, ettei kellään voi olla ilmastointiputken paksuista kullia. He kun eivät ymmärrä kullin paksuudesta puhuttaessa, että silloin puhutaan ympärysmitasta.

      Jotkut tahvot saattavat paksuudesta puhuttaessa jopa tarjota päältä mitattua leveyttä, jolla ei paksuuden kanssa juurikaan ole tekemistä.

      Julman paksu kulli sulla kyllä. En tiedä kuin yhden kaverin, jolla on noin paksu. Useimmiten kullien paksuudet pyörivät normaalien 12-13 sentin paikkeilla ympärysmittana. Ja niille mitoille tehdään myös pääosin kortongit.

      • Ylpeä

        Paksuus ilmoitetaan tietenkin ympärysmittana. Lepotilassa kullini on melko pieni. En ole nähnyt muiden miesten kulleja erektiossa ja olen luullut että ne on erektiossa samassa suhteessa isompia. Olen yllättynyt että kullini paksuus ,15cm,on noin iso verrattuna muihin. P.S. on varmasti mitattu oikein.


      • Esa-Nahka
        Ylpeä kirjoitti:

        Paksuus ilmoitetaan tietenkin ympärysmittana. Lepotilassa kullini on melko pieni. En ole nähnyt muiden miesten kulleja erektiossa ja olen luullut että ne on erektiossa samassa suhteessa isompia. Olen yllättynyt että kullini paksuus ,15cm,on noin iso verrattuna muihin. P.S. on varmasti mitattu oikein.

        Raportoi miten mittasit. Oliko mittanauha tiukalla napakasti?


      • Ylpeä

        Kyllähän se vähän antaa myöten, jos oikein kiristää (ei ole mikään rautakanki ). Peukalo-etusormiote ei lähellekään yllä, vaikka onkin pitkät sormet!


      • ekkönäätiiä

        Avaaja on tietenkin itse Oulun paksuperse lukuisten muiden palstalla tehtyjen avausten tavoin.


      • Ylpeä
        ekkönäätiiä kirjoitti:

        Avaaja on tietenkin itse Oulun paksuperse lukuisten muiden palstalla tehtyjen avausten tavoin.

        Onpa tosi outo kommentti !ekkönäätiiä on kyllä nyt erehtynyt henkilöstä vai harmittaako koko ?


      • kärpäslätkäkö
        Ylpeä kirjoitti:

        Paksuus ilmoitetaan tietenkin ympärysmittana. Lepotilassa kullini on melko pieni. En ole nähnyt muiden miesten kulleja erektiossa ja olen luullut että ne on erektiossa samassa suhteessa isompia. Olen yllättynyt että kullini paksuus ,15cm,on noin iso verrattuna muihin. P.S. on varmasti mitattu oikein.

        Voi jessus...kuinka leveä kulli on....kärpäslätkästä puhuttaessa voi kysäistä leveydestä...


    • Gay-Train

      noin paksulla kullilla pärjäis jo homopiireissäkin

    • Miiiisas

      Paksuus riittää melkein naisille. 16,5cm unelma

      • Mtes 16,9? Onko jo liikaa?


      • Se-on-hinu

        Tuolle Mika-Miisalle pitää olla paksua rektaaliin.


    • Ylpeä

      Yli 15cm paksuista kullia löytyy vain noin yhdellä 700:sta !

    • mikä.mitenkin

      Paksu kyrpä sopii löystyneeseen tai synnynnäisesti laajaan vittuun, ohut tiukkaan.

    • Take-me-like-doggy

      Oi että haluaisin kokea sun munasi persäsuoleni uumenissa. Lopuksi saisit laueta kurkkuni perukoille.

      Terveisin. H-X

    • aijaa et 2,6x2cm kyllähän siit naiset pitää"pöntto"

    • perttiprkl

      No kaippa se sit on vaan uskottava et itsellä on jo kohtuu paksu kyrpä! Paksuimmasta kohtaa ympärysmitta on 17,5cm! Mittasin moneen kertaan koska tuntui hassulta että se voisi niinkin paljon olla ja aina tuli sama tulos! Ilmeisesti tätä ovat naiset tarkoittaneet kun useampi on sanonut et sulla on iso kyrpä! Oon ajatellut että kunhan vaan sanovat niinkuin kaikille muillekin joiden kanssa ovat panneet! Nykyisen muijan kanssa on pakko käyttää liukuvoidetta että menee sisään helpommin...ja siitä huolimatta ei alussa mene kuin max puoliväliin! No mutta parenpi se kait on kuitenkin näin päin! Itse kun en ole ikinä osannut pitää vehjettäni mitenkään normaalia isompana! No naiset tietty näkevät sen eri kulmasta kuin itse...

      • Epäilewä

        Olisiko kuvaa mittailuistasi todisteeksi.


      • Ylpeä

        Voisin kyllä ottaa kuvankin, mutta miten sen tänne voi laittaa ?


      • ehkä.kallokin

        Paksua sinulla ei Asko ole muu kuin perse ja maha.


      • Ylpeä

        Nyt meni veikkaus pahasti pieleen; en ole Asko ja muutenkaan tuo kuvaus ei sovi minuun !


      • ja.luuseri
        Ylpeä kirjoitti:

        Nyt meni veikkaus pahasti pieleen; en ole Asko ja muutenkaan tuo kuvaus ei sovi minuun !

        Sairaseläkeläinen sinä olet.


    • Paksuus tarkoitaa halkaisijaa. Ympäryysmitta on ympäryysmitta - ei paksuus. Esimerkiksi 30 cm paksu koivun runko on täysikasvuisen koivun runko. Ei sellainen, jota mahtuisi vaaksan sisään halkaisijaltaan.

      • Taas yksi, joka kirjoittaa asiasta, josta ei mitään ymmärrä.


      • pimppionpimppi
        h-x kirjoitti:

        Taas yksi, joka kirjoittaa asiasta, josta ei mitään ymmärrä.

        Taas yks vitun tumpelo jonka ainoa ilo on kirjoitella kullin koosta.


      • pimppionpimppi kirjoitti:

        Taas yks vitun tumpelo jonka ainoa ilo on kirjoitella kullin koosta.

        Mistä sinä haluat tällä palstalla kirjoitella? Puutarhan hoitoko on mielessäsi?


      • kyllästyttää
        h-x kirjoitti:

        Mistä sinä haluat tällä palstalla kirjoitella? Puutarhan hoitoko on mielessäsi?

        Seksistähän tällä palstalla jutellaan, mutta loputon puhe kyrvän koosta tuntuu jo puisevalta.


      • palstan.aihe.juurikin
        kyllästyttää kirjoitti:

        Seksistähän tällä palstalla jutellaan, mutta loputon puhe kyrvän koosta tuntuu jo puisevalta.

        Tämän seksipalstan aihe on "Onko koolla väliä" joten täällä kuuluukin keskustella kyrvän koosta. Jos juuri se aihe ei kiinnosta niin Suomi24:ssä on aika monta muuta palstaa, joissa ei keskustella kyrvän koosta. Katso vaikka tästä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/


      • palstan.aihe.juurikin kirjoitti:

        Tämän seksipalstan aihe on "Onko koolla väliä" joten täällä kuuluukin keskustella kyrvän koosta. Jos juuri se aihe ei kiinnosta niin Suomi24:ssä on aika monta muuta palstaa, joissa ei keskustella kyrvän koosta. Katso vaikka tästä:

        https://keskustelu.suomi24.fi/

        Juuri näin. Kiitos sinulle. Ei tarvinnut minun vääntää rautalangasta. *Onko koolla väliä* lukee aika isolla palstan aiheena.


      • kyllästyttää
        h-x kirjoitti:

        Juuri näin. Kiitos sinulle. Ei tarvinnut minun vääntää rautalangasta. *Onko koolla väliä* lukee aika isolla palstan aiheena.

        Muutamille palstoille ei tahdo riittää kirjoittajia niin sitten millään. Tämä kyrvänkokopalsta taas vetää muutamia fakkiutuneita skribenttejä kuin hunaja mehiläisiä. En viitsi nimetä, mutta lukijat varmaan tuntevat vakiokirjoittajat, joilla ei ole ollut mitään uutta sanottavaa miesmuistiin. Vaan samaa tekstiä tulee solkenaan.


      • pimppionpimppi
        kyllästyttää kirjoitti:

        Muutamille palstoille ei tahdo riittää kirjoittajia niin sitten millään. Tämä kyrvänkokopalsta taas vetää muutamia fakkiutuneita skribenttejä kuin hunaja mehiläisiä. En viitsi nimetä, mutta lukijat varmaan tuntevat vakiokirjoittajat, joilla ei ole ollut mitään uutta sanottavaa miesmuistiin. Vaan samaa tekstiä tulee solkenaan.

        Erittäin hyvin sanottu...lisäksi samaa kullinkoko höpinää tulee muihinkin aiheisiin.
        vois muutama kullinpalvoja jättää raapustuksensa väliin ja hankkia vaikka elämän.


      • palstan.aihe.juurikin
        pimppionpimppi kirjoitti:

        Erittäin hyvin sanottu...lisäksi samaa kullinkoko höpinää tulee muihinkin aiheisiin.
        vois muutama kullinpalvoja jättää raapustuksensa väliin ja hankkia vaikka elämän.

        Kuten jo tuossa ylempänä sanoin: Jos keskustelu kyrvän koosta ei kiinnosta niin Suomi24:ssä on satoja palstoja, joissa kyrvän koosta ei keskustella. On aivan oma valintasi roikkua täällä lukemassa näitä viestejä. Osallistuminen ja lukeminenkin on täysin vapaaehtoista eli jos huomaat viettäväsi täällä aikaa on kyseessä sinun oma valintasi. Kukaan ei sinua tänne pakota.

        Menetkö miesten itsetyydytyspalstalle nillittämään siitä, että palstalla on vain runkkareita tai Kittilä - palstalle itkemään sitä, että siellä keskustellaan vain Kittilän tapahtumista eikä esimerkiksi olympialaisten joukkuevalinnoista? Jokaiselle palstalle on määritelty aihepiiri ja tämän nimenomaisen palstan aihepiiri on kyrvän koosta keskusteleminen. Se on siis täällä paitsi Suomi24:n sääntöjen mukaan sallittua niin myös toivottavaa.


      • rpppo
        kyllästyttää kirjoitti:

        Seksistähän tällä palstalla jutellaan, mutta loputon puhe kyrvän koosta tuntuu jo puisevalta.

        Äidin pikkupoika aivan ulalla asioista :)


      • uros

        mulla onhyvän kokoinen penis jalkain välissä sekä muna pussit


      • kyllänäätiiä
        h-x kirjoitti:

        Mistä sinä haluat tällä palstalla kirjoitella? Puutarhan hoitoko on mielessäsi?

        Asko on jo veteraani palstalla.


    • uros

      mun penis yltä melko syvvälle naisen sisälle

    • jhotjopjyo

      Vai että kikkelin paksuus 15 cm ?
      Oletkos laskenut , paljonko on ympärysmitta ? ( pii X r toiseen ).

      • Ylpeä

        Ympärysmitta on 2 x r x pii. Kenenkään kulli ei ole pyöreä ja halkaisijaa tai sädettä on mahdoton mitata. Ympärysmitta saadaan yksinkertaisesti mittanauhalla ! Kaikki muu on jonninjoutavaa saivartelua ja näsäviisastelua.


    • Kyllähän tuohon ihan tyytyväinen voi olla

      • Kehuttukulli

        Sitten varmaan sinäkin voisit olla tyytyväinen vastaavaan 18,ymp mitta14cm.saisit jos tahtoisit


    • Eero-

      Todellakin voi olla, vaikka on todellisuudessa hänelläkin joku 15 x 12cm iso kulli.

    • contry

      Paljonko on tilavuus ?
      Eikös se tee noin kaksi litraa ?
      Pöljät , ei puidenkaan , ( tukkien , propsien jne ) paksuuksia ilmoiteta ympäryysmittana .

      • Peniksien paksuudet ilmoitetaan ympäryysmittana.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

        "In a study of penis size where measurements were taken in a laboratory setting, the average penis circumference when erect was 4.8 inches (12.3 cm), which means that the average width of the erect penis is approximately 1.5 inches (4 cm).[14][8]"

        Ja huomionarvoista on se, että missään ei kerrota 10 cm ympäryyttä keskipaksuutena. Tämä tiedoksi myös Oulun paksulle pojalle.


      • h-x kirjoitti:

        Peniksien paksuudet ilmoitetaan ympäryysmittana.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

        "In a study of penis size where measurements were taken in a laboratory setting, the average penis circumference when erect was 4.8 inches (12.3 cm), which means that the average width of the erect penis is approximately 1.5 inches (4 cm).[14][8]"

        Ja huomionarvoista on se, että missään ei kerrota 10 cm ympäryyttä keskipaksuutena. Tämä tiedoksi myös Oulun paksulle pojalle.

        circumference = ympärysmitta
        width = paksuus

        Koko voidaan ilmoittaa ympärysmittana ja voidaanhan sitä varmaan puhua, että "paksuus ilmoitetaan ympärysmittana", mutta tosiaan "width" = paksuus, leveys.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        circumference = ympärysmitta
        width = paksuus

        Koko voidaan ilmoittaa ympärysmittana ja voidaanhan sitä varmaan puhua, että "paksuus ilmoitetaan ympärysmittana", mutta tosiaan "width" = paksuus, leveys.

        Kondomien valmistajat käyttävät ympärysmittaa, koska se on tarkka. Peniksen leveys ei kerro paksuudesta, siksi se ei ole koskaan kondomien mittana.


    • Mukava kuulla!

    • HugePeniz

      Minun peniksen pituus on 21cm ja paksuus 3cm. Olen tyytyväinen erityisesti paksuuteen sillä se voi sujahtaa vaikka korvaan. Kerran löin sillä isääni päähän ja kuulemma tuntui ihanalta...

    • Karvamies

      Mun mulkkuni ympärysmitta on puolisenttiä tuosta vajaa, kun vetää ompelijanmittanauhan tiukasti ympärille. Pituutta on 21 cm. Häviän siis sinulle puolella sentillä.

      Valkoisen miehen mulkut ovat tunnetusti käärmemulkkuja. Tuli taas todistettua.

    • jymppi

      mulla on peniksen pituus30cm paksuus 25cm

    • 15cm

      Moi. Olen kade. Mulla 15 enkä ikinä päässyt pohjaan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe