moi, olen syömishäiriöinen tyttö, nyt olisi 20 päivää aikaa olla mahdollisimman laiha. treenaan noin -400 kcal päivässä, mitat 170/55-56kg. pari päivää mennyt todella suurilla kaloreilla kipeänä. kuitenkin muutaman vk päästä tulisi olla todella laiha. nyt kertokaa siis apua, vinkkejä ja motivaatiota, kiitos!❤
Laihdutus 20 päivässä
apuatarvitaannytheti
1
325
Vastaukset
- motii-aamupalaks
no paastoaminen toimii hyvin. jos pari päivää tai viikon paastoaa ja liikkuu paljon kyl on ihme jos ei laihdu. ja sit jos syöt kaikki suklaat karkit sipsit jne vittuun. ite meen salaatinlehillä kurkulla ja pelkäl veellä. joskus joku näkkäri menee mut sitäki välttelen. mut joo onnee sulle <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706