Olen jo pitkään tuonut esille sitä, miten suuri merkitys ravinnolla on eliöiden geenisäätelyyn. Tämä tosiasia saa päivittäin vahvistusta lukuisista tutkimuksista. Ketjussa olevasta linkistä voitte lukea, miten jo pienikin painonpudotus vaikuttaa ihmisessä peräti 318 geenin ekspressioon, eli siihen kuinka aktiivisesti niitä luetaan transkriptioon solun mekanismien toimesta.
Ravinto on merkittävin tekijä, joka ohjaa eliöiden ekologista adaptoitumista ja varioitumista. Satunnaiset mutaatiot ja valinta eivät ole eliöiden kokemien muutosten taustalla. Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn TAI informaation häviämiseen.
Ravintotottumukset ja geenisäätely
5
114
Vastaukset
- PuskanRohuja
"Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn TAI informaation häviämiseen."
Laitahan linkki johonkin tieteelliseen artikkeliin, jossa noin on todettu. Muuten mäsähtää roskanpuhujan leima otsaasi. - EvokkiKyselee
Oliko se niin että oot jotakin kirjaa kirjoittamassa? Millä nimellä se kirja julkaistaan?
- JulkaisijaJambo
Vainoharhainen ja päästään vajaa ope sekoilee. Saatavilla pian kaikialla!!
- kaataaevontilattaessa
Kyllä sellaiselle kirjallisuudelle on lukijakuntaa hihhulipiireissä.
Ihan fiksu veto Rotilta siltä todennäköiseltä kannalta,että hän saa kenkää nykyduunistaan...
Kiertävä ja saarnaava evonkumoaja pysyy kyllä leivissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868109
- 896198
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344691- 363224
- 483216
- 432763
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo552402