Sinkun syntinen lauantai?

I.N.Side

Heräsin tänään kello 6.00 aamulla ja pesin pyykit ja laitoin ne kuivuriin ja lajittelin kuivat pyykit. Kävin kaatosateessa kaupassa ja kotiin päästyäni menin suihkuun ja laitoin tylysti pyjaman ja aamutakin päälle. Söin kanakeittoa ja join tilkan viiniä. 12 aikaan ajattelin, että ei kai tässä tänään muuta kuin lukee kirjaa ja kuuntelee oopperaa lopun päivää ja nauttii jo avatusta viinipullosta. Toivottavasti huomenna ei sada vettä, että pääsee messuun.

4

869

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UskovainenNaimatonNainen

Hauska otsikko. Mikä on aloituksen pointti?

Sanoisin vielä, että jätä viinittely pois tai ainakin jätä siihen tilkkaan, jos ruoan kanssa haluat juoda viiniä.

• I.N.Side

Anteeksi kamalasti häiriö, että katolilaisena kirjoiten täinne palstalle.

Yritn olla ahkera ja hyvä mutta sllti satoi vettä ja olin märkä. Puin nyrkkiä Jumalle.. Kostoksi laitoin pyjaman päille.

• naapurirauha

Et kai kerrostalossa ainakaan laita pesukonetta aamuvarhaisella käyntiin naapureiden häiriöksi?

• Jumalan.pyhittämä

Lauantai sapattihan on pyhäpäivä, etkä muistanut sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      325
      1424
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1132
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      111
      1025
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      807
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      102
      692
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      77
      673
    Aihe