Onko kellään muulla sitä ongelmaa, että ei osaa puhua. Ei osaa muodostaa järkeviä lauseita kun aivoissa ei ole ajatuksia tai mielipiteitä. Aivoissa ei toisin sanoen liiku yhtään mikään ja tämä johtaa lähestulkoon täydelliseen mykistymiseen. Eikä enää halua edes puhua mitään kun ei vain yksinkertaisesti jaksa puhua.
Yksinäisyys, puhekyvyn menetys, hylkeet
9
499
Vastaukset
- doctorov
Aivoja voi harjoittaa ja kannattaakin. Itse opiskelen omassa päässäni ja joskus ääneen englantia ja ruotsia. Myös yksinäisiä piristäviä harrastuksia löytyy. Jos mitään ei tee kaikki rapistuu.
- asdfsdfasdf
Minä en tahto jaksaa kuunnella itteeni kovin kauaa muijen enkä varsinkaan kenenkään muijan seurassa. Mieluummin puhun yksin ja kirjoitan
- mutisti.itse
Kuulostaa selektiiviseltä mutismilta.
- Eisenenempää
Sait kuitenkin aikaiseksi kirjoituksen, ja kuka ikinä vastaa, vastauksen. Siis puhe onnistuu vaikket osaa huomata tai arvostaa sitä? Jatka vain kirjoittelua sillä siinä ne lauseet tulee sanotuksi.
- yksinooonnn
Minä taas haluaisin jutella ihmisten kanssa, mutta ei ole ketään kenelle puhua. Naapurin kanssa eilen vaihdoin pari sanaa rappukäytävässä, koko viikonloppu yksin kotona hiljaa. Ei tälläsella elämällä ole mitään merkitystä, ja tätä jatunut jo mont vuotta. Olen todella yksinäinen.
- Toivoaonyhä
Mitä v*ttua itket täällä yksinäisyyttä! Mene ihmisten pariin. Aloita vapaaehtoistyöllä. Siellä ei katsota kuka on kuka.
- Ihmisetovatpaskoja
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
- v...ttua
Toivoaonyhä kirjoitti:
Mitä v*ttua itket täällä yksinäisyyttä! Mene ihmisten pariin. Aloita vapaaehtoistyöllä. Siellä ei katsota kuka on kuka.
Miksi olet tällä palstalla yleensäkkään?
- helppoelämä1
Toivoaonyhä kirjoitti:
Taidat olla itse yksinäinen kun täällä roikut, mene niiden kavereisi luokse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145