Jeesus pitää lupauksensa mukaisesti jatkuvasti huolta ja tulevaisuus Taivaassa odottaa tämän maallisen elämän jälkeen. Mikä sen hienompaa!
Minusta on hienoa olla uskossa Jeesukseen!
24
257
Vastaukset
Hienoa!
Huolenpitäjä omasta takaa, joten et rasita maallista terveydenhoitoa. Paitsi tietysti usko yllättäen aina hiipuu, kun lääkärin apua tarvitaan.
Kun lääketiede on vaivasi parantanut, kiität jeesusta etkä lääkäriä.
On meillä hienoa sakkia keskuudessamme.- Uskovaminäkin
Väärin arvasit. Harvemmin olen lääkäriä tarvinnut, mutta silloin kun tarvitsen, kiitän lääkäriä ja Jeesusta.
Sinultahan se ei ole pois, kun Jeesus minusta huolen pitää. 🙂 Uskovaminäkin kirjoitti:
Väärin arvasit. Harvemmin olen lääkäriä tarvinnut, mutta silloin kun tarvitsen, kiitän lääkäriä ja Jeesusta.
Sinultahan se ei ole pois, kun Jeesus minusta huolen pitää. 🙂Jeesuksella ei ole paranemisen kanssa mitään tekemistä, muutenhan voisit jättää koko vaivan jeesukselle.
- Uskovaminäkin
he-ma kirjoitti:
Jeesuksella ei ole paranemisen kanssa mitään tekemistä, muutenhan voisit jättää koko vaivan jeesukselle.
Väärin arvasit taas. Jeesuksesta on kaikki hyvä lähtöisin.
- Aamenaamenaamen
Uskovaminäkin kirjoitti:
Väärin arvasit taas. Jeesuksesta on kaikki hyvä lähtöisin.
Aamen! Jeesus ON valtavan hyvä!
- AamenkiitosJeesus
Psalmi 55:23:
"Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua." - Eikiitosjeesus
"Hulluna on helppo olla"
Jos ei kestä todellisuutta niin kuin se on, niin moni sekoittaa päänsä viinalla, huumeilla tai uskonnolla. Kaikista voi kyllä toipua.- Niin.se.vaan.onpi
Se toipuminen on kyllä kaikissa tapauksissa helevetin vaikeaa, joten on helpompi jatkaa entiseen malliin.
- Uskovaminäkin
Usko Jeesukseen antaa tähän maalliseen todellisuuteen valtavan lisäulottuvuuden.
Jalat maassa hoidetaan nämä maalliset asiat ensin ja sitten Jeesukseen uskovat siirtyvät iankaikkiseen elämään, jossa alkaa ilo ja rauha. Tämä maallinen ruumis jää kyllä tänne, sille ei ole käyttöä ikuisuudessa.
- InhottavaTotuus
Milloin Jeesus on aloittanut kaltaistesi tekopyhien rakastelun?
-- Tämä(kin) kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta.
Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä." - SaatanalleHeitetty
Minä veisaan mustan kissan tangoa
- Virsi621
Yhtykäämme kaikki kyseiseen virteen!
- Yhdytty.on
Virsi621 kirjoitti:
Yhtykäämme kaikki kyseiseen virteen!
Jos mustan kissan saisin,
niin sitä minä .....
- InhottavaTotuus
Kuunnelkaa hyljätty virsi, ja miettikää miksi se hyljättiin:
https://www.youtube.com/watch?v=LAm600ufD0E - Dggjj
Usko vaan aikasi. Totuus valkenee uskovaisellekin, aikanaan. Kovin on sadistinen huolenpitäjä.
- Aamenaamenaamen
Aamen! Se on valtava PÄIVÄ, kun usko muuttuu näkemiseksi ja saan nähdä Jeesuksen Kristuksen kasvoista kasvoihin!
- Aina.voi.toivoa
Aamenaamenaamen kirjoitti:
Aamen! Se on valtava PÄIVÄ, kun usko muuttuu näkemiseksi ja saan nähdä Jeesuksen Kristuksen kasvoista kasvoihin!
Ettei vaan tulis pettymystä. Todennäköisempää on, että lahoat maan uumenissa, onneksesi et tiedä siitäkään mitään.
- Aamenaamenaamen
Aina.voi.toivoa kirjoitti:
Ettei vaan tulis pettymystä. Todennäköisempää on, että lahoat maan uumenissa, onneksesi et tiedä siitäkään mitään.
Et taida oikein näitä hengellisiä asioita ymmärtää...
- Sen.verran.ymmärrän
Aamenaamenaamen kirjoitti:
Et taida oikein näitä hengellisiä asioita ymmärtää...
Ne hengellisten asioiden ymmärtäjät, ovat suurelta osin psykiatristen sairaaloiden suljetuilla osastoilla.
- Ettäsillätavalla
Sen.verran.ymmärrän kirjoitti:
Ne hengellisten asioiden ymmärtäjät, ovat suurelta osin psykiatristen sairaaloiden suljetuilla osastoilla.
Vai että sillä tavalla. Itse käyn säännöllisessä töissä ja elätän perheeni ja elän tasapainoista elämää.
Huomaan, että saat suurta nautintoa valehtelusta ja provoilusta. - Säälin.sellaisia
Ettäsillätavalla kirjoitti:
Vai että sillä tavalla. Itse käyn säännöllisessä töissä ja elätän perheeni ja elän tasapainoista elämää.
Huomaan, että saat suurta nautintoa valehtelusta ja provoilusta.Tämä "sen.verran.ymmärrän" on palstan herjaajahäirikkö, joka ei keksi elämälleen muuta sisältöä kuin räähkäilyn.
- Huomattu.kyllä.on.se
Säälin.sellaisia kirjoitti:
Tämä "sen.verran.ymmärrän" on palstan herjaajahäirikkö, joka ei keksi elämälleen muuta sisältöä kuin räähkäilyn.
Se on kyllä huomattu.
- Uskonkauttapelastuu
Tottakai! On valtavaa olla uskossa Jeesukseen ja pelastua iankaikkiseen elämään!
- AamenkiitosJeesus
Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796