Taas on paukkunut maailmalla! Tekijöiksi on ilmoittautunut ev lut ryhmittymä. Vai oliko se kuitenkin islamistinen? No täytyy nyt tarkistaa, kun molemmat ryhmittymät näitä tekevät
Uskonnon pommit!
3
259
Vastaukset
Nojoo, miesmuisti on kovin lyhyt.
Pohjois-Irlannin kristittyjen lahkosota on vain tauolla.- Pommauksiataas
Niin no tämä mainitsemani toinen ryhmä taitaa kuitenkin olla Sodassa koko maailmaa vastaan.
Ja sitähän voi kyllä puolustella siihen asti kun pommi,puukotus,ampuminen ym ei koske itseä, tai omaisia kohtaan. Luulen ,että sellaisen kohdalle satuttua, voi kanta tähän uskonkatsomukseen muutua! Pommauksiataas kirjoitti:
Niin no tämä mainitsemani toinen ryhmä taitaa kuitenkin olla Sodassa koko maailmaa vastaan.
Ja sitähän voi kyllä puolustella siihen asti kun pommi,puukotus,ampuminen ym ei koske itseä, tai omaisia kohtaan. Luulen ,että sellaisen kohdalle satuttua, voi kanta tähän uskonkatsomukseen muutua!Nähty on, on nähty. Afgaanien mailla. Irlannissa en aikoinaan kohdalle osunut, mutta vielä 1980 tienoilla oli aika kireetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197