eilen kokeilin runkata ekaa kertaa ja muistin että kirkossa sanottiin että jos masturboi niin tulee sokeaksi koska jumala ei tykkää??? musta tää tuntuu epätodennäköseltä koska mun kaveri sano et se runkkaa 1-3 kertaa viikossa ja sil on parempi näkö ku mulla
tuleeks runkkaamisesta oikeesti sokeeks????? apua!
9
1955
Vastaukset
- runkkukulli
tulee ja kädetkin tulee karvaseks
- Runkkupoika
Jos runkkaat 20 kertaa päivässä voi tulla sulle probleemia riippuen tietysti sun ijästäsi. Mutta kun on mittarissa 18 ja siintä yli ei ole sillä määärällä mitään merkitystä. Mulla on kokemusta kun olen muiden leluna ollut tosi monta kertaa. Kotona aamu runkut. Koulussa toiset pojat jolle maksan suojelu maksua, Eli ne runkkasi minua. Sitten koulun jälkeen vanhemmalle miehelle ja sekin runkkasi mut. Sitten kotiini ja 3-4 kertaa viikossa tuli äitini sisko meille, Ja se oli mulle taas runkkausta luvassa.
Kun vihdoin pääsin sänkyyni ei tehnyt yhtään mieleni runkata kun tiesin että kohta on aamu ja hommani jatkuu samana.- runkrunk
Ookkonää runkkari?
- Anonyymi
Kyllä se on totta. Kadota pyhän tiedon, eli tulet sokeaksi, jos runkkaat.
- Anonyymi00007
- Anonyymi00008
Kaikkeen satuiluun sinäkin uskot :D :D :D
- Anonyymi00009
Ja sitten voi käydä niinkuin meille monille on käynyt että oma käsi alkaa tuntua paremmalta ja unohdat naiset.Paitsi tietokoneen näytöltä.
- Anonyymi00010
Oma handu on parenpi kun naapurin leskirouvan postiluukku. Melko terävät reunat. Ja vihanen terrieri kullinnupissa heti kiinni.
Kunnon peukalo-ote, puristusta, ja kitkaa peliin. Kyä se siitä nalli irtoaa.
T . Sivari-Aapo 31v
- Anonyymi00011
Parempi että pidättäydyt masturboinnista. Sillä ajatuksesi ovat selkeämmät ja pysyvät Jumalassa ja pyhityksessä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646