eilen kokeilin runkata ekaa kertaa ja muistin että kirkossa sanottiin että jos masturboi niin tulee sokeaksi koska jumala ei tykkää??? musta tää tuntuu epätodennäköseltä koska mun kaveri sano et se runkkaa 1-3 kertaa viikossa ja sil on parempi näkö ku mulla
tuleeks runkkaamisesta oikeesti sokeeks????? apua!
4
1723
Vastaukset
- runkkukulli
tulee ja kädetkin tulee karvaseks
- Runkkupoika
Jos runkkaat 20 kertaa päivässä voi tulla sulle probleemia riippuen tietysti sun ijästäsi. Mutta kun on mittarissa 18 ja siintä yli ei ole sillä määärällä mitään merkitystä. Mulla on kokemusta kun olen muiden leluna ollut tosi monta kertaa. Kotona aamu runkut. Koulussa toiset pojat jolle maksan suojelu maksua, Eli ne runkkasi minua. Sitten koulun jälkeen vanhemmalle miehelle ja sekin runkkasi mut. Sitten kotiini ja 3-4 kertaa viikossa tuli äitini sisko meille, Ja se oli mulle taas runkkausta luvassa.
Kun vihdoin pääsin sänkyyni ei tehnyt yhtään mieleni runkata kun tiesin että kohta on aamu ja hommani jatkuu samana.- runkrunk
Ookkonää runkkari?
- Anonyymi
Kyllä se on totta. Kadota pyhän tiedon, eli tulet sokeaksi, jos runkkaat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725