Kohta persut alkaa uikuttaa ja Kiitos on minun jos ne häviää olen tehnyt työni.
Tiedätkö mitä koira sanoo, kun sitä kepillä ojentaa. . . . Jotenki se meni näin:
Viuh ja pläts ja ouu u uu uuu uu uu uu
Juntti voisi olla noin Tyhmä ja sain tehtyä työni ja siitä saan kohta palkinnon.
Euroopan unioni ja Ihmisiä olen puolustanut ja siitä olen ylpeä. Homma hoidettu !
Katsotaan, minkälainen uikuts käy Persuilla
5
107
Vastaukset
- kaapeli12
siellä se aivoinvaliidi taas määkii, mikset vois jo kuolla kapinen rakki.
Tästä tulee mun uusi Loogani: " Viuh ja pläts ja ouu u uu uuu uu uu uu "
Kyllä minulla on hauskaa, kun Persut jää viimeiseksi ja jopa Sukupuoli neutraali
voitti. Suomi suomalainen Viuh ja pläts ja ouu u uu uuu uu uu uu !Otetaanko Popcornia persu ja aurinkomatka poijat ?
Hain, Popcornia !
Jännitetään, onko Persut viimeinen, se olisi täydellistä." Viuh ja pläts ja ouu u uu uuu uu uu uu "
Jotenkin tämä Viuh ja pläts hiljensi tämän palstan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068