Taas menivät ennustukseni nappiin, kuten kaikissa aiemmissakin vaaleissa. Ennustin, että Väyrynen voittaa Vanhasen ja että Huhtasaari on kolmas. Veikkasi Niinistön prosenteiksi 62.3.
Olen myös sanonut täällä usein, että Suomi on pieni ja mitätön maa, jolla ei ole puheista huolimatta mitään merkitystä maailmanpolitiikassa ja Natokaan ei tule Suomea puolustamaan, vaikka olisimme jäseniä. Naton kannatus jäi yhden ex. kommarin varaan ja oli surkekaakin surkeampi.
Eu-ssa eikä Yhdysvalloissa oltu lainkaan kiinnostuneita Suomen vaaleista, eikä siitä kuka valitaan presidentiksi. Venäjällä ollaan sen sijaan tyytyväisiä Niinistön valintaan, sillä Putin on neuvotellut kahden kesken Niinistön kanssa toistakymmentä kertaa. On siis kaksi naapurimaata, joissa kummassakin on kansan suuri suosikki presidenttinä ja ennustan, että Putinin suosio tulee olemaan vaaleissa prosenteiss huomattavasti suurempi kuin Niinistön Suomessa.
Ennustukseni menivät taas nappiin.
30
459
Vastaukset
- Iironfanittaja
Iirofani
13.6.2010 15:05
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9133285
Ironmikess ennusti taas kerran nappiin. Tähän asti KAIKKI iiron ennustukset ovat menneet täysin nappiin.
Näitä ovat: eduskuntavaalit, kuntavaalit, presidentivaalit Suomessa ja Usassa. Iiro tiesi, että kepusta tulee pääministeripuolue. Iiro ennusti Obamasta presidenttiä, heti alkuvaiheessa, kun moni ei tiennyt hänestä vielä mitään.
Hitman-1 suosikki putosi heti alkumetreillä. Samoin putosi Hitmanin Niinistö, jonka nimeen Hitmanin hihulikuoro vannoin loppuun asti.
Ironmikess ennusti, aikoja sitten että Usan öljyryöstäjän ovat Irakissa vuosia, kun Hitmanin mukaan siellä ei pitäisi olla enää Usan sotilaita lainkaan. Nyt tuli taas napakymppi. En ole siis turhaan fanittanut pastamme älykkäintä kirjoittajaa ja parasta ennustajaa. Lisäksi ironmikess on hoidellut syväkyykkyyn, muutaman pelokkaan "haastajan", joista ei ollut iiroa tapamaan, eikä panemaan edes kuviaan esiin.
Historia toistaa totuuden ja nyt tuli uutta historiaa. - KaikkeaHyvääKuitenkin
Hahhah! Olet sinä mike nolo tapaus. Vastasin tähän höpöjuttuusi kun yritit sitä Natopalstalle tunkea, mutta se nähtävästi poistettiin juuri kun olin vastaamassa. Oikeinhan se toki olikin.
Ei sinusta ole mihinkään, olit helppo tapaus ennen ja olet helppo tapaus nyt. En vaan viitsi sinua enää kouluttaa, et ole enää sen arvoinen.
Mutta mieti nyt sitä asekiimaasi, eihän se ole enää tervettä? Yritä nyt mike vähän hillitä itseäsi tai vaikka juttele pahasta olostasi jonkun kanssa. Jos sinulla ei ole ketään jolle puhua niin turvaudu terveydenhuollon palveluihin, Suomesta kuitenkin sellaiset palvelut löytyvät ja olet niihin oikeutettu. Älä masennu poju, vaikka oletkin minuun nähden pelkkä vastaantulija vailla mitään mahdollisuuksia pärjätä. Sinusta ei todellakaan ole minua kouluttamaan, sillä olet tyhmempi, heikompi, köyhempi ja tavallinen netissä taapertaja, joka kirjoittaa peloissaan hiirenkolosta. Mikä oli muka höpöjuttua? Sekö, että olen todistettavasti ennustanut kaikki vaalit oikein. Hahahah! Vituttaako? Kuuntelen!
- höpönhöpömike
Niinhän sinä mike kuuntelet, kun minä puhun. Hyvä tiedät paikkasi :)
Saatan joskus tulla vielä kouluttamaan sinua mike, mutta nyt en vain viitsi. Taidat olla aika kovapäinenkin?
Ennen kaltaisiasi kutsuttiin luupäiksi... - Oxpox
Nykyisin näitä ikuisia mikkihiiriluusereita kutsutaan kehäraakeiksi.
Turpaan tulee, mutta väliäkös sillä, pari kopeekaa kouraan ja taas kehään vailla järjen valoa. höpönhöpömike kirjoitti:
Niinhän sinä mike kuuntelet, kun minä puhun. Hyvä tiedät paikkasi :)
Saatan joskus tulla vielä kouluttamaan sinua mike, mutta nyt en vain viitsi. Taidat olla aika kovapäinenkin?
Ennen kaltaisiasi kutsuttiin luupäiksi...Älä sönkkää taliavo Sinusta ei minus kouluttamaan, sillä et USKALLA koska olet pelkuri.
- Moonrnan
ironmikess kirjoitti:
Älä sönkkää taliavo Sinusta ei minus kouluttamaan, sillä et USKALLA koska olet pelkuri.
Mutta nettihiirikommari SÖNKKÄÄ: "taliavo Sinusta ei minus.."
HEHEHEHHHIOOOHOOO - Oxpox
ironmikess kirjoitti:
Älä sönkkää taliavo Sinusta ei minus kouluttamaan, sillä et USKALLA koska olet pelkuri.
Kuka ei uskalla ja mitä..?
Sinua ei kukaan ainakaan pelkää..
Pelkureiden kehäraakki..
- sana-ei-riitä-
Missä ne todisteet ovat, josta voi tarkistaa ennusteesi?
- sana-ei-riitä-
ironmikess kirjoitti:
Etkö osaa lukea Suomi24 historiaa, siellä ovat todisteet!
Eiköhän tuo sinulla ole todisteen paikka, jos väität osuneesi oikein.
sana-ei-riitä- kirjoitti:
Eiköhän tuo sinulla ole todisteen paikka, jos väität osuneesi oikein.
Jos et osaa etsiä todisteita niin syytä itseäsi, sillä SINULLA on todistustaakka, koska epäilet ja syyttelet. Opettele, Suomen lakeja, jossa sanotaan, ettei syytetyn tarvitse todistaa syyttömyyttään. Kyse on olisi käännetystä todistustaakasta. Hopi, hopi!
- sana-ei-riitä-
ironmikess kirjoitti:
Jos et osaa etsiä todisteita niin syytä itseäsi, sillä SINULLA on todistustaakka, koska epäilet ja syyttelet. Opettele, Suomen lakeja, jossa sanotaan, ettei syytetyn tarvitse todistaa syyttömyyttään. Kyse on olisi käännetystä todistustaakasta. Hopi, hopi!
Minäkin tiesin etukäteen esim. Neuvostoliiton hajoamisen, Unkarin sodan jne. On sinun tehtävä todistaa se vääräksi. Jos et osaa etsiä todisteita, niin syytä siitä itseäsi.
- sana-ei-riitä-
Minäpä tiedän kuka on TOLLO, mutta sinulla on todistustaakka selvittää se. Annan kuitenkin yhden hyvän vihjeen, katso peiliin.
- Oxpox
sana-ei-riitä- kirjoitti:
Minäpä tiedän kuka on TOLLO, mutta sinulla on todistustaakka selvittää se. Annan kuitenkin yhden hyvän vihjeen, katso peiliin.
On se hups hommaa seurata miten yksi pistää itse silmukan kaulaansa.
Vain meidän kaikkien yhteinen hupi-iiromme pystyy siihen. Oxpox kirjoitti:
On se hups hommaa seurata miten yksi pistää itse silmukan kaulaansa.
Vain meidän kaikkien yhteinen hupi-iiromme pystyy siihen.Poju hei! Minä en pistä ikinä silmukkaa kaulaani, sillä olen AINA oikeassa, jos jostain viitsin kaltaistesi typerysten kanssa väitellä.
- Oxpox
ironmikess kirjoitti:
Poju hei! Minä en pistä ikinä silmukkaa kaulaani, sillä olen AINA oikeassa, jos jostain viitsin kaltaistesi typerysten kanssa väitellä.
Mites ne kopeekakerjäläisen roposet on riittäneet kun jälleen kerran kehäraakki putosi pimeyteen.
Ekolonoomisen ATK liiton mies ja totaalisesti pihalla kaikesta.
- odotettutulos
Luulenpa, että suurin osa suomalaisista arvasi tuon tuloksen. Niinistö oli ainoa ehdokas, jolla oli presidenttiydestä näyttöä ja pääasiallisesta työstä mikä nykyään presidentille kuuluu eli ulkopolitiikan hoidosta hän on selvinnyt hyvin...
Miksi rahaa tuhlata uuden presidentin isoon palkkaan? On jo noita elätettäviä kalliita ex-presidenttejä ja heidän puolisoitaan ihan liikaa. - Moonrnan
Nettihiirikommari on taas lyllertänyt kyykytyksestä toivuttuaan palstalle kolosestaan.
Oletko jo ennustanut oikein Stalinin gallup-kannatuksen venäläisten keskuudessa? Se on aika korkea , sillä pimeässähän nuo elävät kuten sinäkin!
Voi vitsi mikä punikki tämä Ironmikess! Siitä vaan persposket punaisina koloon!
HAHAHHEHEHHOHHOOHOOOOOlä sönkkää taliavo Sinusta ei minus kouluttamaan, sillä et USKALLA koska olet pelkuri. HAHAHHEHEHHOHHOOHOOOOO
- Oxpox
ironmikess kirjoitti:
lä sönkkää taliavo Sinusta ei minus kouluttamaan, sillä et USKALLA koska olet pelkuri. HAHAHHEHEHHOHHOOHOOOOO
Niinpä kuka täällä pelkää ja ketä?
Ekolonoomisen ATK liiton kopeekakerjäläinen, vai?
Ja mites se todistusaineisto pelkurista.
Joten tuki suusi.
- niin_ja
Persujen ennustukset Huhtasaaren jytkystä eivät menneet ihan putkeen.
- MinäkinVoitanAina
Minullakin menee aina kaikki vedonlyönnit kohdalleen. En ole vielä koskaan hävinnyt, asustan nykyään Monacossa, eikä senkään puoleen tarvii välittää veroista. Alastomat Play Boy-puput kutsuu just uima-altaaseen, sori pakko mennä !
- lautakasa_uuniperuna
Ei kovin suuria ennustajan lahjoja siihen tarvittu että Väykkä voitti yhden vihatuimmista pääminstereistä joka ei osaa edes puhua kunnolla vaan änkyttää kuin joku idiottti.
- muuten.kertoisin
5000 merkkiä ei riitä kertomaan kuinka monta "haastajaa" ironmikess on laittanut syväkyykkyyn.
- SurkeaRäpellysTaas
Aika surkea väkerrys sulta tällä kertaa, peltimikkihiiri. Sokea, seniili ja dementoinut vanhuskin tietää kuka "muuten.kertoisin" on
- Hallaahon.äänestäjä
Aloittaja on oikeassa. Pari kommenttia
Venäjän kansa on jälkeenjäänyt imperialistinen aasialaistyyppinen joka kunniottaa itsevaltiutta ja Putinin kannatus kasvaa sitä enemmän, mitä törkeämpää sotapolitiikkaa hän ajaa. Osittain tämä kansan asenne johtuu siitä, että sotarikollista Nliiton johtoa ei hirtetty sodan aloittamisesta Nurnbergin tuomioistuimessa, venäläiset luulevat olevansa jonkin natsismin poistajia vaikka oma järjestelmä on pahempi, koska orjuutti itä-Eurooppaa 40 vuotta
Vielä pahempaa kun USA:n kiinostumattomuus on Ruotsin kiinnostumattomuus
Niinistö on pikkukaupungin lokaali poika joka tuskin kävi ulkomailla ennen kokoomusjobeja ja silloinkin karvahattulomalla Thaimaassa, mistä jäi kiinni, kun siellä oli tsunami
Itse en kävisi mistään hinnasta moisessa
Mutta ENITEN VOI VAALEISSA IHMETELLÄ ja
olisi mielenkiintoista tietää tutkimustulos, millaista porukkaa ovat ja mitä ajattelevat ne sadattuhannet, esim. demarit, jotka 2006 vastustivat "Työväen presidenttiä" Niinistöä äänestämällä Halosta ja nyt vastustavat kansallismielistä Suomea äänestämällä Niinistöä http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=44383.msg247031#msg247031 - TriplaXX
Jos harrastaa jousiammuntaa niin yksi tapa saada kokoajan kymppejä on ampua ensin ja maalata sitten nuolen ympärille se maalitaulu. On varma tapa osua aina oikeaan.
- Faktatkehiin
Totta on avauksessa joka sana ja tuttuun Iiron tyyliin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227