2018 pres.vaalit 6,9%
2017 kunnallisvaalit 8,8 %
2016 ei vaaleja
2015 eduskuntavaalit 17,65 %
2014 eurovaalit 12,87 %
2013 ei vaaleja
2012 kunnallisvaalit 12,34 %
2011 eduskuntavaalit 19,05 %
2010 ei vaaleja
2009 eurovaalit 9,79 %
2008 kunnallisvaalit 5,39 %
Persuilla on ollut laskukäyrä viime vuosina. Kunnallisvaalit menivät pieleen ja nyt presidentinvaaleissa tuli pienin kannatus sitten vuoden 2008.
Laskua näyttää olevan eikä hajoaminen viime kesänä auta kannatusta yhtään. Niin moni ääniharava siirtyi sinisiin. Persuihin jäi porukkaa hyvin kapealta pohjalta.
Viimeksi yhtä huono tulos 10 vuotta sitten
6
117
Vastaukset
- sininen-vapina
Vai harava, varsi jäi sinulle käteen, yksikään sininen ei ole YHTÄÄN ääntä vielä saanut, vai omitko saulin äänet sinisille, älä unta näe.
- Tosisuomalainen
Puheenjohtajan pää vadille! Mahdollisuudet olisivat olleet vaikka mihin, mutta veltto vaalityö vei varman kakkossijan.
- ennen.oli.paremmin
Hölmöä oli suomen sisulaisilta kun hajoittivat puolueen.
Unohtivat kokonaan SMP:n perinnön pienen ihmisen asian ja maalaisjärjen.
Nykypersut eivät tee mitään muuta kuin jauha pakkomielteisesti maahanmuutosta. Ei semmosta jankkaamista jaksa tavallinen ihminen pitkään kuunnella.
Kun oli SMP:n juuret tallella, Soinin aikana mittauksissa kannatus oli suurimmillaan yli 23%, nyt puolue junnaa 5-8%.- luopiosoini
Ja mikäs on soinin kannatus nykyään??
- juoppokepulainen2
aloittaja
ajattele että kokoomus sai nolla prosenttia äänistä ja
sentään jotain muutaman kuntavaaleissa viime vuonna
nolla prosenttia kokoomukselle näissä kekkereissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181