Doomilaakson musiikki

WaMpPi

Mikä on doomilaakson homoluola jaksossa se kohdan musiikki jossa muumipappa ja niisku ja joku muu...

Ois kiva tietää!

11

6324

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doomilaakson musiikki valinnat on kyllä tosi surkeat.

• minä vaan:D

jaksojen musiikit on aivan mahtavia!! että niistä ei sitten kukaan sano mittään pahaa!!!

• meika17809

Joo voisko joku ilmottaa linkin,
      mistä voin imuroida koneelle Doomilaakson tarinoita,
      ku kaverilla tuli katottua parit jaksot ni
      ois mukava nähä lisää.

• Angel

Hei teijän täytyy auttaa.. Voisiko joku rakas ihana ihmelapsi lähettää mulle niitä mesen kautta.. Mä niin haluisin doomeja mutta kun en viitti ladata sitä dc .. Niin jos on joku ihmelapsi joka sen tekee niin jumala hänet siunatkaa.. (en oo mikään uskollinen silti vaikka tosta viestistä voi saada sellasen kuvan..);) Mutta mun mese ossa on toi mun sähköposti osote.. Kiitti jos vastaatte tai lähetätte mulle niitä..

• mut mikä
        Angel kirjoitti:

Hei teijän täytyy auttaa.. Voisiko joku rakas ihana ihmelapsi lähettää mulle niitä mesen kautta.. Mä niin haluisin doomeja mutta kun en viitti ladata sitä dc .. Niin jos on joku ihmelapsi joka sen tekee niin jumala hänet siunatkaa.. (en oo mikään uskollinen silti vaikka tosta viestistä voi saada sellasen kuvan..);) Mutta mun mese ossa on toi mun sähköposti osote.. Kiitti jos vastaatte tai lähetätte mulle niitä..

sun sähkö posti osote on ku siin ei nähny sitä

• minä..
        mut mikä kirjoitti:

sun sähkö posti osote on ku siin ei nähny sitä

no nyt tossa on mun sähköposti ja se on myös mun mese ossa.. jos ketään kiinnostaa..

• minä..
        minä.. kirjoitti:

no nyt tossa on mun sähköposti ja se on myös mun mese ossa.. jos ketään kiinnostaa..

siis mun sähköposti ossa on [email protected].. se on kans mun mese ossa...... ois tosi kiva jos joku vois lähettää niitä..

• jejk

www.freewebs.com/doomi-laakso täältä

• pele`

moi sama enti ees mist voi katooo duumeja

• jea

Lahettakaa mulle doomilaakson tarinoita mun mese osotteeseen mese osote on [email protected] !!!!!

• sosiaalipummi

Hamppulaaksossa on Burzumin biisi "Stemmen fra Taarnet" . Löytyy EP:ltä Aske.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1289
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1093
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      793
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      757
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      698
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      693
    8. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      68
      636
    9. 28
      635
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      47
      621
    Aihe