Doomilaakson musiikki

WaMpPi

Mikä on doomilaakson homoluola jaksossa se kohdan musiikki jossa muumipappa ja niisku ja joku muu...

Ois kiva tietää!

11

6306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doomilaakson musiikki valinnat on kyllä tosi surkeat.

• minä vaan:D

jaksojen musiikit on aivan mahtavia!! että niistä ei sitten kukaan sano mittään pahaa!!!

• meika17809

Joo voisko joku ilmottaa linkin,
      mistä voin imuroida koneelle Doomilaakson tarinoita,
      ku kaverilla tuli katottua parit jaksot ni
      ois mukava nähä lisää.

• Angel

Hei teijän täytyy auttaa.. Voisiko joku rakas ihana ihmelapsi lähettää mulle niitä mesen kautta.. Mä niin haluisin doomeja mutta kun en viitti ladata sitä dc .. Niin jos on joku ihmelapsi joka sen tekee niin jumala hänet siunatkaa.. (en oo mikään uskollinen silti vaikka tosta viestistä voi saada sellasen kuvan..);) Mutta mun mese ossa on toi mun sähköposti osote.. Kiitti jos vastaatte tai lähetätte mulle niitä..

• mut mikä
        Angel kirjoitti:

Hei teijän täytyy auttaa.. Voisiko joku rakas ihana ihmelapsi lähettää mulle niitä mesen kautta.. Mä niin haluisin doomeja mutta kun en viitti ladata sitä dc .. Niin jos on joku ihmelapsi joka sen tekee niin jumala hänet siunatkaa.. (en oo mikään uskollinen silti vaikka tosta viestistä voi saada sellasen kuvan..);) Mutta mun mese ossa on toi mun sähköposti osote.. Kiitti jos vastaatte tai lähetätte mulle niitä..

sun sähkö posti osote on ku siin ei nähny sitä

• minä..
        mut mikä kirjoitti:

sun sähkö posti osote on ku siin ei nähny sitä

no nyt tossa on mun sähköposti ja se on myös mun mese ossa.. jos ketään kiinnostaa..

• minä..
        minä.. kirjoitti:

no nyt tossa on mun sähköposti ja se on myös mun mese ossa.. jos ketään kiinnostaa..

siis mun sähköposti ossa on [email protected].. se on kans mun mese ossa...... ois tosi kiva jos joku vois lähettää niitä..

• jejk

www.freewebs.com/doomi-laakso täältä

• pele`

moi sama enti ees mist voi katooo duumeja

• jea

Lahettakaa mulle doomilaakson tarinoita mun mese osotteeseen mese osote on [email protected] !!!!!

• sosiaalipummi

Hamppulaaksossa on Burzumin biisi "Stemmen fra Taarnet" . Löytyy EP:ltä Aske.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      73
      4956
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2655
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1717
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1322
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1113
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe