Joutsenon säilöönottoyksikössä itsemurhan tehneellä miehellä oli rikostausta — miestä oltiin karkottamassa Suomesta.
https://esaimaa.fi/uutiset/lahella/e1601510-a6e7-4001-b49d-1159795906b7
Matu kyllästyi Suomeen
11
286
Vastaukset
- onkovapaikka
Siinä nähdään taas Suomi on paska maa """ , kaikki muutkin matut palatkaa kotiin ,siellä on paaaljon mukavampaa ! Täällä kylmä ,lunta , huono ruoka yms.
- AdolfGritler
Suvakit ovat syyllisiä. Matu matkustanut Suomeen väärän tiedon pohjalta ja luullut että kriminaali löytää uuden ylläpidon. Nyt kun oletukset kohtasivat totuuden niin päätti tappaa itsensä. Oikeastaan Sipilän, Stubin ja muiden mediatoimijoiden houkuttelupuheita voidaan hyvinkin pitää osatekijänä tällaiseen järjettömään tekoon. Hyvä ettei vallinnut terrorismia ja pääasia ettei kerennyt kotoutua.
- VapausOdottaaKoneessa
Miksi valittavat, että heitä pidetään vankeinta, kun useampi kone on ollut valmiina odottamassa ja viemässä vapauteen?
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801292200703997_u0.shtml - 452452
Yhteiskunta säästi rahaa taas jonkin verran.
- LurdKussel
Heh, kyllästyisipä muutkin. Ei mulla muuta.
- kaapeli12
LOISTAVA UUTINEN ,HYVÄ ALKU ,kukaan ei jää kaipaamaan .
- dodiido
yle ei tainnut mainita yllättäen taaskaan syytä maasta karkoitukseen,puhutaan vaan
turvapaikkahakija ressukasta.
- gunelli
Eikö noille ole kerrottu, että ovat säilössä koska eivät ole saaneet oleskelulupaa? Vai mitä odottivat? Viiden tähden hotellia ja spärräpillua? Ja eivät ole vankeina, vaan voivat lähteä koska vaan kotiinsa. Nimi vaan paperiin ja kone ilmaan.
Jos rikostaustainen pelkää palauttamista niin paljon että tekee itsarin, on sillä kontollaan muutakin kuin pikkunäpistyksiä. Jotenkin ei sympatiaa heru. - roletaari
Tuskin uutisoinnin arvoinen tapaus. Tekeväthän suomalaisetkin itsemurhia!
- Säästövinkki
Jos kansallismieliset rikolliset seuraisivat tuon turvapaikanhakijan esimerkkiä, niin yhteiskunta säästäisi silloin miljoonia euroja joka vuosi.
- sohappytoday
Ehkä ei saanut tarpeeksi D-vitamiinia ja sairastui masennukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739