Vaikka tämä on naturisti ja nudistille tarkoitettu keskustelupalsta niin kirjoitan kuitenkin tänne koska en löyttänyt muualta sopiva aihealue.
Olen yli 50 mies joka olisi kiinnostunut oleman alaston kuvataidemalli.
En ole mikäänkiiltokuva face ihminen vaan tavallinen hieman ylipainen kylläkin mutta muuten ok.
Kokemusta ei ole mutta haluaisin ainakin saada kokeilla miltä tuntuu olla mallina.
Nautin tietenkin alastomana olemisesta mutta tässä ei nyt ole kysymys mistä seksistä tai dsiihen viitattava.
Olen Salon seuduilta ja kysyn .Olisiko joku taideharrastaja joka kuva tai maalaa alastonta ihmistä kiinnostunut minusta?
Voisin olla muutama kerta viikossa miel iltaisin mallina .Palka en vältämättä vaadi.
Suokaa anteeksi että kirjoitin tähän aihekeskustelu sivulle mutta onhan tässäkin tavallaan kyse alastomuudesta.
Kuvataidemalliksi haluava
nakumalli
1
2159
Vastaukset 1
- Anonyymi
Toivottavasti olet saanut apua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941066Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3281060- 102905
- 82807
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45661
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39660