Julkkisten FITNESS-ohjelmat - rehelliset arviot!

fitnessjulkut

Martina, Linda Manuella, Sofia.. Pakko myöntää, olen sortunut ostamaan useammankin julkun ohjelmia netistä. Tässä rehellinen arvio niistä joita olen ostanut auttamaan muita.

Parhaat pisteet saa FitNet
- Bootybible & Fit for bikini:
Saliohjelmat päteviä, tosin aika rankkoja. Pitää olla edistynyt treenaaja. Ohjelmat tehoaa ja olen ollut niihin tyytyväinen. Hyvä monipuolinen perussetti kuntosalia harrastavalle.
Videot liikkeistä ok ja selkeät.
Ruokavaliot hyvin fitness-tyylisiä, eli kanaa ja vihannesta ym. Tylsää, mutta toimii. Huomiona, että ihmisten pituuksia/kokoeroja on huomioitu kalorien määrissä.

-Janni Hussin Bodyweight
Ostin fitnetin kautta, ja aivan surkea. Todella pettymys. Kaikista liikkeistä ei ollut videoita, ja ne jotka olivat, oli jossain makkarin nurkassa iphonella nauhoitettuja. Ohjelmat olivat edistyneelle treenaajallekin ihan liian rankkoja (kierroksia ja toistoja liian paljon), ja jotkut liikkeet outoja.

-Bodyweight with Martina (fitclub finland)
Todella perusliikkeitä, netistä löytää itse pienellä vaivannäöllä aivan samat asiat. Taaskin liikkeiden toistomäärissä ei ollut mielestäni aina järkeä/logiikkaa. Ruokavalio oli epämääräinen. Fitclubin kaikki pdf-materiaali on mielestäni epäselvää ja suttuista, selvästi materiaalien tasoon ei panosteta.

-Puhtaan arjen ruokavalio / Martina
Tämä suitsutettu "ohjelma" oli ok, sisälsi aika paljon reseptejä ja monet niistä ihan kivoja ja siitä sai ideoita. Selvästi oli nähty enemmän vaivaa pdf:ien layoutiin ja ulkonäköön. Kuitenkin facebook-ryhmässä ihmiset ovat purnanneet mm. seuraavasti: "Kun me asiakkaana ostamme tämän paketin niin tämän pitäisi olla jo julkaisu ja myyntivaiheessa viimeistelty siihen kuntoon että siinä on määrät ja ohjeet oikein ja oikoluku tehtynä. Nyt asiakkaat joutuvat nämä kysymään ja odottamaan vastausta liian kauan. Ja juuri kun on saanut tulostettua kaikki reseptit niin sitten tuleekin muutoksia.".
Martinan vastaukset?
"niin. Reseptit on kaikki yhdelle tai kahdelle hengelle. Ei ole tehty muutoksia tai oikolukua uudelleen. Samalla tavalla joskus treeni ohjeisiin on pakko tehdä selkeyttä , koska tavallinen liikkuja ei ymmärrä ns. Alan termejä"
"mitä Sä kaipaat sitten enemmän? On toinen vaihtoehto vetää tiukka dieetti sitten? Mä en ole niiden puolesta puhuja. Se ei ole elämän muutos , vaan hetkellinen muutos. Tämä ruokavalio suuntaa nimenomaan lopunelämän muutokseen."
Kiva ote asiakkaiden kanssa toimimiseen Martinalla :'D

- Fit by sofia Lifestyle
Saliohjelmat ok, ihan hyvä perussetti taas salia harrastavalle. Ruokavalio aneeminen, itse olen Sofiaa n. 25cm pidempi, ja ohjelman kalorit jäi kyllä aika pieniksi. Vaatii siis asiakkaalta soveltamista ja vaivannäköä. Reseptit oli puutaheinää, ja paljon luvatut "tsemppivideot", meikkiopastukset ym olivat riipaisevaa myötähäpeää aiheuttavia. Sofia esitteli shoppailuaan K-marketissa antaen vinkkejä terveelliseen syömiseen, korissa mm. mantelimaitoa ja rahkaa. Tästä tiedosta sitten maksettiin. Videot oli tehty todella kiireessä ja jätetty editoimatta kunnolla, Sofiaa ei selvästi ole opastettu kunnolla (tai sitten on vaan niin tollo) mihin katsoa tai miten puhua. Nolotti oikeasti katsoa niitä. Meikkivideo oli juosten sutaistu eikä meikkausvaiheita näytetty kunnolla, lähinnä jotain tuote-esittelyä.

4

3468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iukijaaaa

      Kiitos tästä. Osaa välttää. Ompas martina töykeä.

    • laitontameininkiä

      Asiaa kirjoitat. Näitä valmentajia tulee kuin sieniä sateella, kaikki haluavat helppoa rahaa ihan vaan netistä kopioimalla valmiita juttuja. Martina antaa kaiken lisäksi vielä ohjeita keliaakikoille ynm.erityisruokavaliota noudattaville ja ilman minkäänlaista koulutusta, kaikki vain sopii ja mukaan vaan(fyrkat pois).

    • Anonyymi

      Martinalla ei ole minkäänlaista kunnon koulutusta toimia tuossa asemassa jossa nyt toimii. Hän ei ole kouluttautunut personal trainer eikä ravintovalmentaja, vaikka antaa vähän niin ymmärtää. Hän kyllä osa puhua vakuuttavasti asiakkaita ohjelmiinsa, mutta olen kuullut monelta, että lupaukset eivät pidä. Ohjelmat eivät kuulemma todellakaan sovellu aloittelijalle, koska ne ovat rankkoja ja kaikki on vähän nopeasti kyhäistyn oloista. Kunnon neuvontaa ei saa ja töksähteleviä lyhyitä vastauksia. Rahat mennyt kuulemma hukkaan. Onneksi en ole itse sortunut näihin julkkisten ohjelmiin. Ainoa, jolloin voisin ostaa julkkiksen ohjelman olisi selkeä todistettavissa oleva tieto siitä, että henkilö on käynyt kunnon vuosia kestävät ravintoasiantuntijuuskoulutukset ja vähintään personal trainer koulutuksen sekä taustalla olisi myös vuosien kokemus kyseisistä asioista. Tässä kohtaa moni julkkis tippuu jo matkasta ja jäljelle jää ne, jotka asian osaavat, mutta eivät pyöri roskalehtien kuten Iltalehden ja Seiskan sivuilla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe