Kävin viime viikolla Tallinnassa hakemassa olutta,viinaa ja viiniä koska ne ovat täällä niin kalliita ettei niitä ole mitään järkeä ostaa näillä hinnoilla.
Nyt olen ollut juovuksissa joka päivä sen jälkeen.
Onko minulla alkoholiongelma kuten naapurit epäilevät?
Viikko juovuksissa
10
1443
Vastaukset
- hyvi-men
Ihan normaalilta kuulostaa jatka vain.Ei isoja ongelmia.
- joosepit
Kun olin työelämässä 80 luvulla oltiin aina pienessä pöhnässä ja naitiin työpaikan naisia
voi niitä ihania aikoja. - rajajooseppii
Yleensäkin se ongelma on hankinta puolella :D
- mikässiinäsitten
Hyväkuntoiselle matkamiehelle ongelmia yleensä tulee vasta kun alkoholi ja/tai rahat loppuu.
- irwinirwin
Muista myös syödä ja nukkua. Ei mitään hätää...
- ViskiSimo
Varsinainen alkoholiongelma on peruja siitä, että ei ole tarpeeksi mitä juoda. Olet esimerkillinen kansalainen, kun olet hakenut riittävästi juopumiseen tarkoitettuja alkoholijuomia. Arvostan suuresti tuollaista pitkäjänteistä päättäväisyyttä ja toivotan hyviä Vironmatkoja jatkossakin.
- rollee
On hienoa juopotella päivät pitkät ja paneskella toisten ämmiä. Nykyään ämmät haluu
mulkkua jotkut kerran päivässä jotkut harvemmin. Vanhemmat naiset ovat nykyään aktiivisia.- RivoRisto
Yhdyn edelliseen kommenttiin heterohenkisellä linjalla. Varsinkin Rantakodossa on kypsimmät kinkut rankkaan makuun.
- piilolihat
Panna kannattaa aina kun siihen tilaisuus tulee oli sitten uskova nainen tai syntinen niin se on terveydelle hyväksi. Jos joku sitten ei soisi lemmen hetkiä ja laittaa koira tutkan mukaan niin lisää vaan lihaa piiloon.
- koffolvikarhu
On mukava ottaa kuppia, Ja kuunnella Jösse Järvenpäätä tubesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862