Adventtikirkon piirissä sama ahdasmielinen käytäntö. Kaksi USA-lahkoa kuin paita ja perse:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801302200705687_u0.shtml
Kuulostaako tutulta?
13
192
Vastaukset
- Ellen.G.White.666
Näitä kultteja ei Suomessa tarvita.
- Rajat-kiinni
Venäjältä on jo karkoitettu. Nyt on Suomen vuoro panna rajat kiinni näiltä USA-lahkoilta.
- pyhpyh837678324
Räyhätkää ihan niin paljon kuin haluatte, mutta adventtikirkko ei ole kultti, vaikka mitä väitätte.
- pyhpyh23864236784
Rajat-kiinni kirjoitti:
Venäjältä on jo karkoitettu. Nyt on Suomen vuoro panna rajat kiinni näiltä USA-lahkoilta.
Sinä siis haluat olet rasisti, joka kieltää ihmisiltä heidän ihmisoikeutensa.
- vieläjäsen
Jotenkin huvittavaa, että nimimerkki Adventtiairut usein hakee jotakin outoa, jota vaikkapa Jehovan todistajat tai joku muu ryhmä tekee ja joutuu sitten lisäämän jatkoksi, että näin adventistitkin. Ehkä on vaikea löytää kielteisiä adventistiuutisia ja tämä on helpoin tapa päästä arvostelemaan.
Itse asiasta on totta että joskus 70 -luvulla kuulin jonkun adventistin puhuvan masturbointia vastaan, mutta siinä maailmassa aiheesta puhuivat myös luterilaiset herätysliikkeet, vapaat suunnat eli liki kaikki, jotka ottivat uskon vakavasti. Useimmat lienevät sittemmin tulleet järkiinsä ja tämän aiheen jättäneet. Noiden päivien jälkeen, en ole kuullut ensimmäistäkään adventistien esitystä aiheesta. Ehkä kasvoin ohi sen otollisimman iän tai, mikä todennäköisempää, adventistit eivät yleisesti ottaen ole enää huolissaan tästä aiheesta. Lapsenikaan eivät ole kertoneet, että tästä olisi heille leireillä tai kirkon jutuissa puhuttu.
Ehdotankin, että jätämme Jehovan todistajat 1970 (tai oikeastaan 1800) -luvulle, minne aatteellisesti kuuluvat ja suosittelemme Adventtiairuelle päivitystä adventismin versioon 2018, että hän oikeasti tietäisi, mitä adventistit tekevät tai opettavat.- Totuus-adventtikirkosta
Adventtikirkko elää nykyään aivan samoja 1800-luvun uskonnollisia käsityksiä, mitä todistajatkin.
Ellen Whiten hallusinogeeniset näyt ovat nykyään adventtikirkon tärkeintä profetaalista antia ja "erehtymätöntä totuutta". Siihen "totuuteen" kuuluu myös se, että adventtikirkko tuomitsee jyrkästi itsensä tyydyttämisen itsensä saastutuksena ja syntinä.
Ei siis mitään eroa tässä asiassa Jehovan todistajiin.
Voit halutessasi tarkistaa asian vaikkapa adventtikirkon nykyiseltä presidentiltä Ted Wilssonilta. - Ellen.G.White.666
Totuus-adventtikirkosta kirjoitti:
Adventtikirkko elää nykyään aivan samoja 1800-luvun uskonnollisia käsityksiä, mitä todistajatkin.
Ellen Whiten hallusinogeeniset näyt ovat nykyään adventtikirkon tärkeintä profetaalista antia ja "erehtymätöntä totuutta". Siihen "totuuteen" kuuluu myös se, että adventtikirkko tuomitsee jyrkästi itsensä tyydyttämisen itsensä saastutuksena ja syntinä.
Voit halutessasi tarkistaa asian vaikkapa adventtikirkon nykyiseltä presidentiltä Ted Wilssonilta.Mitä sieniä se Ellentäti veti?
- Sienifriikki
Ellen.G.White.666 kirjoitti:
Mitä sieniä se Ellentäti veti?
Ellen Whiten ruokavalioon kuuluivat korvasieni, jalkasieni ja hiivasieni.
Ellenillä oli myös suunnaton himo tatteihin. Elleniä naitatti ja puistatti. - vieläjäsen
Totuus-adventtikirkosta kirjoitti:
Voit halutessasi tarkistaa asian vaikkapa adventtikirkon nykyiseltä presidentiltä Ted Wilssonilta.Voihan joku 1800 -lukua adventtikirkossakin elää... mutta tästä keskustelun alla olevasta asiasta en ole kuullut kenenkään kirkossa urputtavan viimeiseen 40 vuoteen. Täällä keskusteluissa valittajia kyllä riittää niin tästä kuin muistakin epäkuranteista jutuista.
Linkissä Jehovan todistajia koskien, on joku sana masturboinnista, ja homoseksuaalisuuden synnistä.
Minulla tuli mieleeni että usein erehdytään luulemaan että homoseksuaalisuuteen liittyisi jotakin feminististä. Asia on päinvastoin. Ns. homo inhoaa kaikkea feminisyyttä. Ns. homo on ns homo siksi että ns. homo ihailee maskuliinisuutta maksimoiden ettei mikään feministinen kelpaa edes vaimoksi. Ns. homo sisustaa kahdella massiivisella maskuliinisella nahkasohvalla pienen asunnon mieluimmin kuin kevyillä huonekaluilla. Ns. homo on hyvin maskuliininen mies.
Tämä on tavallinen ns. homo-missio. Homoseksuaalisuuteen liitty voimakas maskuliinisuuden maksimointi tai ihailu, -ei feministisyys.
Sellaisia miehiä joista tavallisesti on kyse jos joku näkee jotakin "feminististä" mutta ovat tavallisesti heteroja, käytetään nimitystä "metroseksuaali."
Kysyin kerran eräältä mieheltä yleisessä saunassa mikä on "metroseksuaali" ?
En tiedä miestä tuo kysymys minulle tuli siinä, mutta ihmettelin kun en tiennyt, sillä oli aikoinaan oppinut seksilehtien kysymyspalsoilta jo teini-ikäisenä kaikki ihmisiä vaivaavat alapään ongelmat. Työpaikallani selasin vuosikaudet kaikki lehdet.
Mies saunassa vastasi minulle; "Metroseksuaali on sellajnen kuin Sinä olet.
En vieläkään tiennyt mikä on metroseksuaali? Katsoin sitten hakukoneelta.
Olen 1980 luvulla rakastanut sisustuslehtiä, joita niin ikään työpaikallani aina luin. Jotkut ovat yhdistäneet minun kotini "naiselliseksi" kun olen nero sisustamaan mm. pienen 40m2 kaksion.
Poikamiehen on pakko asua hiukan kuin "ämmät" jos aikoo asua ja syödä hyvin ja viihtyä kotona.
Olen poikasena ollut ravinto-talous-keittiö-linjalla ammattikoulussa. Niinpä minulla on keittiö missä on harrastettu kotitalousteknisiä asioita. Osaan keittiössä kaiken mahdollisen. Niinpä kunnon maajussi jolla on kaksi massiivista nahkasohvaa, on ottanut riskin ja rotevan rääväsuisen akan vaimoksi karjakeittiöönsä ja viljelypinta-alalleen. Minä en tarvitse sellaista pakosta. Minulle on kelvannut vain rakkaus naisten suhteen. Nuorena oli kymmeniä naisia muussa kuin parisuhdemerkityksessä, se kuului siihen aikaan nuoruuteen. Oli niin kiireitä, että parisuhteisiin ei ehditty, tai oli sopimuskin jostakin tilapäisestä. Minun nuoruuteni oli niin kiireinen, että olen ajatellut olevani kypsä parisuhteeseen 30- vuotiaana. Rakastumisia oli sitä ennen -mutta niitä neitoja en sitten saanut, ja joidenkin kanssa ei ehditty puhua parisuhteesta, kun jotakin estettä on tullut.
Miesten homoseksuaalinen käytös on tavallisesti itsekseen ohimenevää. Asia voi liittyä tunnevammaan, joka sekin menee ohitse. Tunnevammoja syntyy parisuhde-pettymyksissä.
Tunnevammojen ohimenoa voi rauhassa odotella. Itselläni on kestänyt aina tasan kuusi vuotta toipua naispettymyksistä -vakavista sellaisista. Koko elämä on ollut naisista toipumista, eikä niistä pitkää iloa ollut ole. Kyse on ollut lähinnä minulla siitä ettei mies saa rakastamaansa naista.
Masturbaatio ei ole kestävänä säännöllisenä tapana koskaan hyväksi. Masturboinnista on hyvällä syyllä hyvä pysytellä erossa.
En katsonut miesten juttuja linkistä. Pikaluin tekstin. >>> Kuitenkin on harhaluulo että Jehovan todistajilla ja Adventtikirkolla olisi jotakin yhteistä. Yksi ainoa sama teologia on, ja se on oppi kuoleman unesta ennen ylösnousemusta.
Että Jeesus herättää kuolleista, ei elävisä siis hertätä kuolleista; Ilm 20. Kaikessa muussa teologiassa on eroa. Tottakai kun Raamatusta on kyse on kaikilla jotakin samankaltaista.
Jehovan todistajissakin, niin kuin kaikissa muissakin piireissä on uskossa tosissaan olevia ihmisiä yksilöinä. Ongelma Jehovan todistajien suhteen on, että nämä eivät näe ja tunnusta että muiden piirien syntinsä uskossa hyläneiden Jumalalle puhittyneiden ihmisten usko kelpaiksi, ja että Jumala olisi omien seurakuntarajojen ulkopuolella. Jehovan todistaja opetetaan näkemään koko kaikki muu kristikunta "suureen babyloniaan" kuuluvina. -mutta itse kieltävät Jumalan synnin opettavan lain.- Homeopaattinen
Aika pahoja stereotypioita sinulla Jari eivätkä ne toimi lainkaan naispuolisiin homoihin.
Miksi pitäisi käsittää "Usa lahkoina?"
Ettekö ymmärrä että kaikki maailman uskonpuhdistusliikeet ovat syntyneet Amerikassa_!_
1700 -1800 aikaan.
New York oli siirtolaisten satama kaupunki. Amerikka oli uskontovapaa maa.
New Yorkin seudulta ovat kaikki maailman uskonpuhdistuksen ajan hengelliset ja uskonnolliset liikkeet kotoisin. Mormonikirkko on syntynyt mahdollisesti muulla seudulla jenkkimaalla kuin New Yorkin seudulla. Pienistä uskovaisten ryhmistä kasvoi globaaleja organisaatioita, jotka ovat toimittaneet evankeliumin maailmalle. Matt 28:18-20.
Saksalaisen tri Martti Lutherin, joka oli katolinen munkki, mutta joutui paavin kanssa kahnauksiin Raamatun tulkinnoista, -Lutherin suuri työ jatkui jenkkimaalla New Yorkin seudulla. Lutheria voidaan varmasti sanoa maailman "suurimmaksi" uskonpuhdistajaksi."
Hän ei työtä loppuun saakka ja täydelliseksi ehtinyt toimittaa. Minulla on kirjahyllykössäni Lutherin "Kirkkopostillat I-III" ja täytyy sanoa että nykyajan pappi kalpenee Lutherin saaroja. Lutherin saarnat ovat niin voimakkaita ja Raamatun Jeesus uskonnolle pyhittyneitä.
Anglosaksisella maaperällä on ollut jotakin muuta omaa uskonpuhdistusta.- Pastori.Turusta
Kyllä kuulostaa tutulta. Meillä adventisteilla on oikein kunnia asia onanoida. Tämä siksi, että me emme saa harrastaa seksiä avioliiton ulkopuolella ja kirkkoomme kuuluu naimattomia miehiä ja naisia. Täytyyhän heidän saada purkauta ja paras ja terveellisin tapa on masturboida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918