Anopin haaveilu

Kuinka monella on kuuma anoppi? Ja haaveilee hänestä ja tavatessa katselee perää ja kerää (runkku matskua_) mieleen.

Itsellä on ainakin aivan järkyttävän hyvän näköinen anoppi! Blondi, kaunis, pitää huolta itsestään, pukeutuu nuorekkaasti, ja maailman paras perse ja rinnan ovat anopillani!

14

2961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkeliskok

      Se on hyvä merkki, että anoppi on herkku. Tytär muuttuu yleensä aikojen saatossa lähes kopioksi äidistään, joten äidissä näet tulevaisuutesi, jos liittonne kestää.
      Niinpä vinkkinä nuorille miehille: kun pohditte sitoutumista nuoreen naiseen, katsokaa anoppikokelasta, että sietäisittekö hänen kaltaista naista parisuhteessa kanssanne. Jos vastaus on kyllä, niin kannattaa jatkaa seurustelua.

    • anoppia

      sain mökillä saunassa pestä anopin selän ja siinä vahinngossa sormi kävi anopin sisällä.asiasta ei olla puhuttu

      • anoppia

        vertailun vuoks et kyllä vaimoni pillu ahtaampi on ku anopin,anoppi tuntu hirveen löysältä


    • ihana-anoppi

      Olen 57v ja anoppini 78v olen ihan nuoresta pitäen fantasoinut anopistani ja se jatkuu yhä vain, anoppikin on varmaan sen nähnyt eleistäni ja kun housut pullottaa
      aina kun ollaan kahdestaan :-) nyt kun appiukkokin hiljattain poistui niin anoppi
      sanoi että olisi kiva vielä saada joku kaveri vielä viekkuun :-) minusta on kiva
      unelmoida ja fantasoida seksistä anopista, varmaan se kuitenkin jää minulla vain
      fantasiaan? mutta eihän sitä koskaan tiedä mihin tämä maailma vie.....

    • molderi

      Minun ei tarvitse pelkästään haaveilla anopista, vaan meillä on seksisuhde. Hoitelen anoppia pari kertaa kuussa ja voi pojat mitkä kyydit saankaan! Anopilla on jättikokoiset rinnat ja mehevä perse. Pitääkin käydä taas tapaamassa anoppia piakkoin....

      • millainen oli eka kerta?? miten asia tuli ilmi että suostui seksiin?


    • Vävykiimassa

      Itselläkin kuuma ja rehevä anoppi, juuri laukaisin lastit hänen ihaniin pitsipikkareihin. Mahtavaa nuuhkia ja runkkailla hänen pikkareihin ja haaveilla nussimisesta kanssaan.

      • tässä alkaa itseä haluttamaan sinunkin anoppi :D


    • Anopinpikkarithaave

      Olin tyttökaverini luona syömässä ja anoppi siinä pyöri edes takaisin toimien tarjoilijana meille. Hänellä oli vaalean harmaat legginsit päällä ja aina kun hän hieman taipui eteenpäin,näkyi että stringit päällä, huh. Anoppini noin 45-48v, en varma mutta tuo peppu aivan tajuton. Se on iso verrattuna tyttökaveriini mutta niin upean muotoinen, ei siis läski.
      Heillä ei ole pyykkikoria wc ssä, joten en tiedä mistä pääsisin anopin pikkareihin kiinni, olisi niin kiihottavaa.

      • toivottavasti pääset pikkareita fiilistelemään, ja kenties jäät kiinni anopille hänen pikkareiden haistelusta ja alkaa anoppi ehdokas lämpeen seksiin ;)


    • Tulivaamieleen

      Mulla on ollut monta kertaa oikeesti lähellä anopin kanssa touhuilu ja varmaan ois jo tapahtunutkin jos en ois jänistäny aina tilanteesta.. varsinkin kesäiltoina ollut lähellä kun istutaan kahdestaan nuotiolla viiniä ja olutta maistellen. Viimeeksikin puhuttiin kaikenlaiset asiat läpi jälleen kerran kunnes meni taas halailuun ja pieneen suudelmaan. Sanoi vain että ois kiva nähdä sunkin varustus kun on aikaa menny ku viimeeksi edes saanut munaa.. no taas se jäi siihen. Saa nähdä mitä taas tuleva kesä tuo tullessaan..

      • kumpa minulla olisi yhtä lähellä tilanne kuin sinulla :))


    • Anonyymi

      Oma anopppi on 56 vuotias, en tiedä onko hän kenenkään muun mielestä kuuma, mutta minun mielestäni on.. meillä on samanlainen huumorintaju, joka ehkä osaltaan selittää asiaa. Kroppa ei ole kummoinen, peppu aivan onneton lättänä.. rinnat oon kerran "vahingossa" nähnyt kun hän oli saunomassa, ne oli yllättäen jopa kauniit. Mutta joku siinä anopissa saa veren kiertämään, eihän meillä toki ikäeroakaan ole kuin vajaa 20 vuotta.. mutta sama juttu oli jo silloin reilu kymmenen vuotta sitten kun aloin hänen tyttären kanssaan seurustelemaan. Tyttären, eli nykyisen vaimoni kroppa on kyllä aivan toiselta planeetalta kuin anoppini, vaimoni kroppa on upea! Ainoastaan anopin rintavarustus kiilaa edelle. Mutta jotenkin se anoppi on vain niin kaunis ja kiihottava.. ikinä en tule tekemään mitään peliliikkeitä, olen vaimoni kanssa onnellinen. "Vahingossa" joskus halatessa olen toisen käteni laittanut anopin takapuolelle, mutta sekin vain pienessä humalassa. Kyllä tämä ohi menee jahka anoppi on oikeasti mummon näköinen :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2425
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2030
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      257
      2016
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe