suositeltavaa, unohtamatta pierupökäleitä.
Kun aiheet ovat aikuisen oikeesti tätä luokkaa, tulee miettineeksi, missä mättää!
Palstan alasajo
28
534
Vastaukset
- Vähä.älyinen
Äläs ny, minusta keskustelut ovat korkeatasoisia niin viksuja etten osaa tyhmyyttyäni osallisua niihin.
- entoki
Mut kun haluis osallistua tekstein useammin kuin kerran kuussa, vaan mun älykkyys kulkee ihan omaa rataa palstamoinnin kanssa.
entoki kirjoitti:
Mut kun haluis osallistua tekstein useammin kuin kerran kuussa, vaan mun älykkyys kulkee ihan omaa rataa palstamoinnin kanssa.
Jaa, no tämäkö nyt sitten on se älykäs aloitus?
- normialotus
Yhtä lailla kysyn, kuinka älykäs oma vastauksesi mielestäsi on?
Aloitus kirpaisee ehkä omaatuntoas,mietippä sitä. normialotus kirjoitti:
Yhtä lailla kysyn, kuinka älykäs oma vastauksesi mielestäsi on?
Aloitus kirpaisee ehkä omaatuntoas,mietippä sitä.Miksi tällainen mua kirpaisisi. Ei minua kiinnosta tuollaiset aloitukset.
Minun vastaukseni oli kysymys, johon et vastannut.- Päivän.selvä
Päivänselvät aloitukset päivänselvine vastauksineen.
- heihulina
eppu2 kirjoitti:
Miksi tällainen mua kirpaisisi. Ei minua kiinnosta tuollaiset aloitukset.
Minun vastaukseni oli kysymys, johon et vastannut.Palstan tapakulttuuri on juuri tätä. Kyssäriin vastataan kyssärillä, eli opetellut kuuliaisena tavoille nääs.
Tuntematta en voi tietää mikä sua milloinkin kirpaisee. Mutta sanavalintasi vaikutti kirpaisevan kiukkuiselta. heihulina kirjoitti:
Palstan tapakulttuuri on juuri tätä. Kyssäriin vastataan kyssärillä, eli opetellut kuuliaisena tavoille nääs.
Tuntematta en voi tietää mikä sua milloinkin kirpaisee. Mutta sanavalintasi vaikutti kirpaisevan kiukkuiselta.Minäkö kiukkuinen! Pöh. Itsekseni virnistelen täällä nytkin.
Ei tätä nyt niin todesta kannata ottaa.
Ottaa osaa ketjuihin tai on ottamatta.
Joo normialoitus vastasi kyssärillä, muttei kyllä mieleen tullut mikään hiivatin tapakultturi.
Kunhan höpötellään. :)- höpsyntupsun
eppu2 kirjoitti:
Minäkö kiukkuinen! Pöh. Itsekseni virnistelen täällä nytkin.
Ei tätä nyt niin todesta kannata ottaa.
Ottaa osaa ketjuihin tai on ottamatta.
Joo normialoitus vastasi kyssärillä, muttei kyllä mieleen tullut mikään hiivatin tapakultturi.
Kunhan höpötellään. :)Virnistelemällä selviää suuremmistakin koukeroista, kaikkihan on niin suhteellista itse kullakin.
Höpöttely lupaa pitkää ikää, en liittäisi siihen kuitenkaan ala-arvoista pierukulttuuria.
Tässä tärkeimmät:) höpsyntupsun kirjoitti:
Virnistelemällä selviää suuremmistakin koukeroista, kaikkihan on niin suhteellista itse kullakin.
Höpöttely lupaa pitkää ikää, en liittäisi siihen kuitenkaan ala-arvoista pierukulttuuria.
Tässä tärkeimmät:)Kiitos.
Valaisevasta repliikistä.
Jätän yleensä avaamatta pieruhuumoria ym.. saman kaltaista asiaa sisältävät viestit.
Opettajani aikoinaan käytti sanaa pieru jos halusi oikein painokkaasti ilmaista eriävän mielipiteensä :)- mimmimum-..mi
Olen kyllä tottunut pitämään nämä pieruhuumorit jotenkin ... varhais lapsuuteen kuuluvana....kun kolmevuotias nauraa makeasti pierukirjan äänille...se naurattaa aikuistakin ....siis se nauru
- se.on.oikein
Varhaislapsuus...
- Mikä_milloinkin
Mitä vika pieruhuumorissa, jos se on hyvää? Jos verrata täytyy, niin pahempaa mielestäni ovat täysin tosissaan olevat ihmiset.
Tämä palsta on ajankulua. Aiheet, kuten keskustelutkin, tulevat ja menevät. Kun kyllästyttää, voi mennä harrastuspalstoille joko täällä tai muualla. Tai olla pois koneelta. Ja ylipäätään olla katselematta mitään kuvaruutuja.
Mielestäni joillakuilla meistä eläkeläisistä, minä itse mukaan lukien, on ihan liikaa vapaa-aikaa. Paskat, kun olisin voinut jatkaa työssä. Ei johtunut iästä. Vaan pärstäkertoimesta.- Näin.oletan
Miten ihmiset kuluttivat aikansa ennen nettiä, olivatko he tylsistyneitä sitä en usko, luulen ihmisten käyttäneen aikansa järkevämmin mitä päivänsä nettissä viettävä.
Aikaa tahtoo välillä olla liikaa näin talvella. Ei viitsi mennä pakkasella oikein uloskaan. Yleensä ei ole vaikeuksia ajan kulumisen suhteen, menee liiankin nopeasti. Nyt ollaan olut kissan kanssa mökillä lumen keskellä, viikonloppuna oli kaveri ja tulee taas ensi viikonloppuna. Meinaan viipyä vielä tämän viikon, lämmittelen uunia ja katselen lintuja. Voihan sitä vaikka leipoa jos ei muuta keksi, ompelukone on kylillä joten ompelu on pois laskuista.
Olen polkenut kuntopyörää ja voimistellut, ei sitäkään koko päivää viitsi harrastaa.
- Pyttykoppeilijan.pytytys
Pytyttäjää ainakin pytyttää ja puhuu pytyttämisestä kun on saanut joskus pyttykoppia:DDDDD
- TeepäParempi
Ja tuossa aloituksessako oli kaikki, mitä aloituksen kirjoittajalla itsellään oli tarjottavana laatupanokseksi viestiketjuihin?
- tehtyon
On ollut ja on tehty useita laadukkaita kommentteja. Enkä ole minkään päiväkirja-kirjoittelun kannalla. Osattava tuoda muutakin kuin omaa egoaa joka kommentissa esiin.
Siksi oltava valikoidulla linjalla täälläkin.
- Tuutun.enti.yönä
Ja muittakaa pelkele tuomen kielen taito, taatana kituttaa lukeja tölkyä.
- maissiiii
Arvoisa huuhuhu...
Jos aloituksesi on mielestäsi niin kauhean aikuisen fiksua ja filmaattista,
niin kysyn miksi suosittelet koko palstan alasajoa.
Tietysti aikuisena fiksuna voit suositella vain kaikkea aikuisen fiksua.
Mutta kun siinä alasajossa menee sinunkin fiksu aloituksesi ja sehän olisi todella suuri vahinko palstan imagolle.
palstalla voi olla fiksuja aloituksia, että fiksut tulevat vielä fiksummiksi ja sitten alasajettavia aloituksia, jonne rupusakki kuten minä voimme kirjoitella.
Jos tuo pierualoitus on syvästi loukannut sinun aikuisuuttasi,
niin sitäkin voi tälläinen elämän koko kirjoa rakastava kirjoittelija kysellä ja kummeksua.
Ei täällä ole pakko joka aloitukseen vastata,
voit hiippailla ohi ja hihitellä mielelläsi, että onpas tyhmää, että noin lapsellisia ja tyhmiä aloituksia tai voithan miettiä jotain vielä aikuisen viisaampaa ja tehdä upouuden aloituksen.
Tähänkin sopinee ajatus, että alasajossa voi mennä kultahippusetkin, vai olikos se joku lapsi, menojaan.- kiit.kommentista
Tavikselta...maissiii
Usein vähän karrikoitu aloitus saa kanssakulkijat miettimään muutamaa sekunttia enemmän jatkaako jo aloitettuun alakulttuuri ketjuun. Hyvin aihe herätti kiinnostusta, mikäs siinä. Nauratti muutama kommentti
Omat aloitukseni eivät ole koskaan olleet muuta kuin täytettä, enkä koskaan edes miettine, saako ne palstan sanailijat minkäänlaiseen liikkeeseen.
Pierualoitus ei ole loukannut mieltäni, onhan se luonnollistakin luonnollisempaa meille kaikille. Huomaa kuinka helposti pieru- tai alapäähuumori rönsyää, ihan kuin se olisi elämän suola. Varmaan joillekin on, ties minkälainen eliksiirin nostaja.
Otetaan neuvosta vaarin, kunhan uudet aloitukset tulevat ajankohtaisiksi.
Käänteentekevän ajatussession määre: jos ei olisi kulttuuria, ei olisi myöskään palstan ihmisyyttä. - kunhan_kysyn
Kerrohan, miten sinä otat neuvosta vaarin? Ja pistätkö entisen papan, jos se on elossa, pois päiviltä?
- tuumailee
maissiiii vaikuttaa hauskalta ihmiseltä. Jos tuommoisista ketjuaiheista pahoittaa mielensä niin entäs sitten jos tulee oikeasti vaikeita aikoja ?
Kukaan ei kiellä keskustelemasta hienoista aiheista. Eikö voisi laittaa ihan Fiksut ikääntyneet-osion nin taso pysyisi heidän toivomanaan ? - alas.ylös
Alas ajo on elämässä kun on 70 . Palstalla on nousu kausi uusia tulee vanhoja poistuu.
Tunti sitten ostin uuden auton puhelimessa, tietenkin sain tarjouksen jonka monistin. Eilen soittelin eri firmoihin ja kyselin vaihto hintaa oli lähes samoja, autoni on mallia 2017 10t/km.
Kallista on mutta en ole Ikean omistaja mallia. - Lannenroposet
Ah te supisuomalaiset olette sitten rikkaita..ite mamman kaa ajelen toy..corolla 2003 ja hyvin pyyhkii..vain 90tuh kilomeetria takana..on halpoja km. Saastuu maakin vain vahasen...ja ropoja saastyy..??kesan suomimatkaa varten..tal kun mennaan mexikoon hikoileen pian..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872275Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4382178Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771452Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671323
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071075Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811042Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2581036Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all161029Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691017