Miten olla aikuismainen

Tuntema

Yks mun kaveri on tosi aikuismainen (ollaan siis 5lk) koska sille on kerrottu pienestä asti kaikki esim kirosanat, seksi ja se on muutenki venäläinen ja sillee et sil on opetettu miten niinku kuuluu olla kohdella muita ja kaikkee ni se sanoo aina välillä mulle et "koita olla aikuismainen" mut en tiä milleen auttakaa

4

3660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yatzy2

      Kelpaat hyvin sellaisena, mitä oot:) Tiedän, että tollanen saattaa olla aika ärsyttävää, ku oon itekki kokenu samaa lapsena (oon nyt jo 33!) ja et sisko jauhoi kans jotain tollasta vähän silleen ylpeellä äänellä tv. Musta oli hauskaa olla lapsi siihen yläkoulun loppuun asti, osittain heh. Mut en tiedä, ei toi oikeasti ole se todellinen aikuismainen juttu, jos kiroilee tai tietää seksistä kaiken tyyliin. Todellista aikuismaisuutta - vaikka sun iässä se on musta oikeasti turhaa, kyllä aikuisena ehtii olla ja ehkä se onkin paljon tylsempää kuin lapsena ollessa... niin niin, no jos haluais väkisin esittää jotain aikuista tuossa iässä, niin kannattaa suhtautua vaan suvaitsevaisesti jopa "tollaiseen" kuin kaverisi on :D :D :D Että saahan sitä sellanenkin olla, mutta OO YLPEE ITESTÄSI!!! :) <3<3<3<3

    • KahdenTytönIsä_42v

      LoL.Joka sanoo toiselle ”koita olla aikuismainen” ei ole aikuismainen.

      Aikuistumiseen liittyy itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, oman käyttäytymisen ymmärtäminen ja tietenkin se, että hoitaa omat käytännönasiansa. Jos tunnet olosi kiusaantuneeksi toisen seurassa siihen on yleensä syy ja on parasta hankkia parempaa seuraa.

      Ole ihan rauhassa lapsi tai nuori niin pitkään kuin siltä tuntuu. Kasvamme ihmisinä koko ajan eikä ”aikuistuminenl” lopu välttämättä koskaan.

    • ikä16

      Itsellä tuli mieleen että kun olette vielä noin nuoria, niin ehkä hänestä itsestään voi mahdollisesti tuntua omituiselta se että tuntee olevansa tai on kypsempi kuin muut ikäisensä. Itse olen aina kokenut olevani omaa ikäryhmääni "kypsempi". Mutta elämä, niin myötä kuin vastoinäymisetkin, opettaa ja sitä kautta voi tuntua siltä. On hyvä ettei kaverialtasi ole pihdattu mitään vaan ollaan avoimia, jolloin häntä tosiaan voi turhauttaa se kuinka muut käyttäytyvät oman ikätasonsa mukaisesti

    • PANOPENA

      SUN PITÄÄ HAKEE KOKEMUSTA SEKSISTÄ NII SIT OOT AIKUISMAINEN!!
      VOIKKO OLLA MUN KAA??
      OON KYL YLI 30v mut 10 v TASOL KU OON KEHITYSVMMMANE JA MULLAKI O OIKEUS SEKSIIN!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe