Kylläpä katosi nopeaan mielipiteeni tästä "poliittisesta lahkosta"
nimeltä Suomen Kristillisdemokraatit......linkitin pari videopätkää tämän puolueen kannattajista/jäsenistä jotka puhuivat saamistaan "profetiasta" toinen ei edes tiennyt vuotta koska jumala puhui hänelle (vuonna 1986, tai 1987) luulisi nyt NIIN ison asian muistavan minuutilleen aika harvalle sentään se "jumala" puhuu suoraan.
Katosi samalla kysymykseni tästä "valitusta kansasta" saavatko he ihan jumalan armosta pommittaa arabeja ja eikö heitä koske lainkaan ne raamatussa sanotut sanat "joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu" ja "käännä heille toinenkin poskesi" vai eikö nuo koskekkaan tätä "valittua kansaa" ?
Hups...Kuinkas kävikään
että_näin
1
501
Vastaukset
- MeeTooValheet
"toinen ei edes tiennyt vuotta koska jumala puhui hänelle (vuonna 1986, tai 1987) luulisi nyt NIIN ison asian muistavan minuutilleen aika harvalle sentään se "jumala" puhuu suoraan."
Hän löysi varmaan jumalan sykkivänä sisältään, kuten meetoo-ihmisjahdissa on tapana.
Muistaa kymmenien vuosien kuluttua jokin asian jonka oli jo unohtanut :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127