Ei kannata, ei mitään järkeä!

Tältä palstalla ei kannata etsiä ketään. Olen luonut monta hyvää aloitusta, jolla pitää löytyä etsitty. Ongelma on se, että etsitty ei lähes 100% varmuudella käy Täällä koskaan!(
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Yhtä on etsitty ja se löytyi. Siitä en tiedä, oliko se hyvä asia.
Ilmianna
Jaa
Niin mutta kerro sä mulle että MISSÄ ON PUMPSI?
Ilmianna
Jaa
Ja kaikkiin minun jättämiin ilmoituksiin tuntuu aina sama henkilö kirjoittavan ihan diipadaapaa,ja olen huomannut muilla saman. Tuntuu ettei ole kitään ylläpitoa joka poistaisi tälläiset selvät häiriköt.
Ilmianna
Jaa
te ette löydä niitä ihmisiä täältä... joten miksette tee sitä mitä pitää sillon kun näette tämän henkilön?? onhan se helvetin vaikeaa tiedän.... mutta menkää puhumaan niille ihmisille vaikka pää miten pistäs hanttiin helvetti päätätte että teette sen nyt tai ei koskaan ettekä peräänny vaikka miten tekis mieli se joko onnistuu tai ei onnistu mutta parempi se on kuin katua ettei tennyt mitään
Ilmianna
Jaa
Ihan samaa mieltä. Turha palsta
Ilmianna
Jaa
Täysin totta. Rölejä vaan toisensa perään ja moderointi ala-arvoista. Mutta niin koko Suomi24.
Ilmianna
Jaa
Samaa mietin itsekin,voisiko olla mahdollista jakaa tätä sivua esim.vuosilukujen mukaan ja ehkä paikkakuntien.Tuntuu kuin etsisi neulaa heinäsuovasta,kuka jaksaa lukea tuhansia ilmoituksia?Itse etsin erästä henkilöä vuodelta 1977,lienee viisainta unohtaa koko juttu.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ei kannata, ei mitään järkeä!

Tältä palstalla ei kannata etsiä ketään. Olen luonut monta hyvää aloitusta, jolla pitää löytyä etsitty. Ongelma on se, että etsitty ei lähes 100% varmuudella käy Täällä koskaan!(

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta