..halvalla saa.. ja 6 pakettii kalapuikkoja viidellä eurolla. No nyt mars köyhä koomarkettiin. Joka toinen päivä kalapuikkopäivä. Ne on itseasiassa ihan hyviä.
superpäivät k-market
43
3155
Vastaukset
- nuukuuskunniaan
Viereen perunamuusia ja vaikkapa omena-punajuurisalaattia, kyllä kelpaa.
- 78675645
Mitä järkeä on ostaa pieniä kalapuikkopaketteja tuollaiseen hintaan. Lidlistä saa 15 puikon paketin normihintaan 1,09 e ja ovat tosi hyviä.
K-Marketin hinnat ovat muutoinkin kaksinkertaiset Lidliin verrattuna.
Kun sijoittaa esim. 20 e saa Lidlistä niin paljon ruokaa, ettei tahdo jaksaa kantaa niitä ulos kaupasta.No jos saa halvemmalla mikä ettei. Onhan juu tuossa liiteri ja parikin pitkän kävelymatkan tai no kävelymatkan päässä.
- lidlischeaper
On kyllä todella surkeita "super"-tarjouksia. K-market on kyllä eliittiporvareiden kauppa.
- jjjlll
Superissa myydään halvalla roskaruokaa että ihmiset sairastuu, köyhät varsinki. En osta kalapuikkoja, parempaa on esim. pakastesei voissa paistettuna. Ja paketista syö muutaman kerran..
- seitionparempaa
juu ei ole tullut syötyä kalapuikkoja useisiin vuosiin ja ennen ne oli herkkuruokaa.
- kalaherkku
Kalapuikot ovat oiva valinta.
Ne tuodaan aivan tuoreina Norjasta. - senkin.kyylät
Minkä ihmeen takia ne poistavat tällaiselta ruokakeskusteluketjulta kommentteja?
Onko taas vauhti päällä öllöpidolla, ja mistä se vauhti on saatu. Onko syöty outoja sieniruokia.
Älkää modet puuttuko meidän ruokajuttuihimme, vaan hankkikaa jo itsellenne oikeita töitä. - Pitkäaikatyötön
En voi ostaa kalapuikkoja tai muitakaan pakasteita. Ei nimittäin ole varaa paljon sähköä syövään pakastimeen eikä asunnossani ole parveketta.
- tehnytratkaisun
Olen tehnyt ratkaisun ruokien suhteen niin syön vaan taffel sipsejä pussin päivässä. Verenpaineeni on kohdallaan 350/250 ja olen 164cm pitkä ja painan 183kg, teen hikilenkin kerran viikossa kun vien roskapussin ni tulee kävelyä 100m
- kynymyus
Mistä kalasta puikot valmistetaan? Olen allerginen tonnikalalle.
- kalapuikkoviikset
Kalapuikot valmistetaan silakasta
- kynymyus
Kiitos tiedosta. Siinä tapauksessa ne sopivat minullekin.
Onko tosiaan näin? nykyään silakat on kalliita. No siltojen alle onkii..ei maksa mitään.
- kilohailit
uunounelmaerakko kirjoitti:
Onko tosiaan näin? nykyään silakat on kalliita. No siltojen alle onkii..ei maksa mitään.
Meillä päin silakat ja muikut ovat suunnilleen saman hintaisia, noin 7 euroa kilo. Tarjouksessa tietysti halvempaakin. Silakkafileitä saa joskus vitosella kilon.
- köyhyyspalstaaa
Seurannut jo pidemmän aikaa tätä köyhyyspalstaa niin vähän ihmetelly kun ei paljon keskustelua kalasta ja vaikka esim, silakka tai muikku.
Pienellä rahalla saa jo vaikka puolikiloa silakkafileitä, perunaa siihen kylkiäiseksi. - Suomi-kala.kunniaan
köyhyyspalstaaa kirjoitti:
Seurannut jo pidemmän aikaa tätä köyhyyspalstaa niin vähän ihmetelly kun ei paljon keskustelua kalasta ja vaikka esim, silakka tai muikku.
Pienellä rahalla saa jo vaikka puolikiloa silakkafileitä, perunaa siihen kylkiäiseksi.Tuore kala on sitä paitsi terveellisempää kuin prosessoitu transrasvoihin ja maissijauhoihin sotkettu perkuujäte. Kuka nyt kalan peräsuolta sisältöineen haluaisi syödä? En minä ainakaan.
- hjuiyt
Pilkkimään vaan. Kairan kantaminen on vaan painavaa ,ellei sitten hanki 200 euron kevyttä titaanikairaa.
- kalat.ei.maksa
hjuiyt kirjoitti:
Pilkkimään vaan. Kairan kantaminen on vaan painavaa ,ellei sitten hanki 200 euron kevyttä titaanikairaa.
Minulla maksoi pelkkä akkuporakone yli 500 euroa. Mukana 2 kpl 5,2Ah akkua. Niillä kyllä kairaa useammankin reiän.
- madematikka
hjuiyt kirjoitti:
Nyt on hyvä ajankohta pilkkiä matikkaa, tuota järviemme turskaa. On erittäin hyvä soppakala.
- eivaadimahdottomia
hjuiyt kirjoitti:
Minulla kaverin Viipurista tuoma jääkaira, sillä saa hyvin kairattua reikiä jäähän. Eikä uusi jääkaira maksa mahdottomia jossain Motonetissä taikka Puuilossa.
- ainakin.6.tuumainen
eivaadimahdottomia kirjoitti:
Minulla kaverin Viipurista tuoma jääkaira, sillä saa hyvin kairattua reikiä jäähän. Eikä uusi jääkaira maksa mahdottomia jossain Motonetissä taikka Puuilossa.
Jos on varaa vain yhteen kairaan, niin sitten hankkii kerralla tarpeeksi suurta reikää poraavan. Ettei käy kuten minulla, kun pilkkiin tarttui liian iso lahna. Ei se perkule mahtunut tulemaan pienestä reijästä jään pinnalle. Arvatkaapa harmittiko. Iso lahna on eri hyvä savukala.
- hyvääonlahna
ainakin.6.tuumainen kirjoitti:
Jos on varaa vain yhteen kairaan, niin sitten hankkii kerralla tarpeeksi suurta reikää poraavan. Ettei käy kuten minulla, kun pilkkiin tarttui liian iso lahna. Ei se perkule mahtunut tulemaan pienestä reijästä jään pinnalle. Arvatkaapa harmittiko. Iso lahna on eri hyvä savukala.
Lahna on todella hyvä savukala!
http://www.kuinoma.fi/tuotteet/1304
- Vänni.Kujansuu
Onko siellä mitään muita hyviä tarjouksia? Mitään mainoksia ei ole ainakaan meille tullut. Lähin Super-K on viiden kilometrin päässä. Ei viitsisi turhaan lähteä tiedustelemaan.
- äly_ohoi
Vaikka kirjoittelee keskustelupalstalle internetin kautta, niin ei ole ymmärrystä katsoa kaupan nettisivuilta tarjouksia.
- äly_ohoi
Olikin todella vaikea löytää tätä tietoa. Piti laittaa googleen hakusanoiksi "k-market superpäivät"
https://www.k-supermarket.fi/superpaivat/- eitoimivalinkki
Tuo linkki ei toimi. Näkyy vain otsikkoja ja niiden alla "Nostolistauksessa ei ole tässä yhteydessä mitään listattavaa valituilla parametreillä."
- ohjeita_idiooteilel
eitoimivalinkki kirjoitti:
Tuo linkki ei toimi. Näkyy vain otsikkoja ja niiden alla "Nostolistauksessa ei ole tässä yhteydessä mitään listattavaa valituilla parametreillä."
Linkki toimii. Ohje: Sitä linkkiä pitää klikata!
- kuneitoimi
ohjeita_idiooteilel kirjoitti:
Linkki toimii. Ohje: Sitä linkkiä pitää klikata!
Ei toimi edelleenkään, tulee samat ilmoitukset. No pitäkööt kauppias superinsa, jos ei osaa mainoksia postitse lähettää kuten Lidl.
- toimiihyvin
kuneitoimi kirjoitti:
Ei toimi edelleenkään, tulee samat ilmoitukset. No pitäkööt kauppias superinsa, jos ei osaa mainoksia postitse lähettää kuten Lidl.
Toimii tuo linkki ainakin minun tietokoneessa, joten sinulla on tietokoneen asetuksissa vikaa, jos ei toimi. Olet estänyt tuollaisen toiminnon, joten mene asetuksiin!
- kyllätoimiiii
Kyllä toimii tuo linkki mutta taidat sählätä nyt jotain omia juttujas
- halvempaakinon
Kannattaako sitten kalapuikkoja ostella, kun tuolla 5€ saa melkoisen määrän muutenkin kalaa. Jos ostaa esim. lidlin pakastealtaasta 1kg pussissa seitifilettä, saa rahalleen melkoisesti vastinetta, jos vertaa kilohintaa.
- eikannataaaa
Niimpä, eipä noissa tarjouksissa nyt mitään erikoista ollut ja joskus saa 5eur silakkafilettä ni mielummin sitä.
- sesongin.kasviksia
Pakastekalat ovat käytännössä jääkuutioita. Vedestä ei kannata maksaa. Mielummin ostaa tuoretta kotimaista kalaa silloin kun sitä on saatavilla. Kalaa ei tarvitse syödä joka päivä.
- köyhänkalapäivä
sesongin.kasviksia kirjoitti:
Pakastekalat ovat käytännössä jääkuutioita. Vedestä ei kannata maksaa. Mielummin ostaa tuoretta kotimaista kalaa silloin kun sitä on saatavilla. Kalaa ei tarvitse syödä joka päivä.
Kotimaista kalaa syön minäkin, tosin lähes joka päivä kaksi kertaa. Tänään ostin tarjouksesta silakkafileita. Kalastan itsekin, joten kalan käsittely käy tottuneesti. Ulkomaillakin matkustettaessa me syödään paikallista kalaa, kun käydään ostamassa torilta.
- pieneläkeläinen
Kyllä minulla K-supermarket linkki näkyy toimivan. Kauppa on sen verran kaukana meikäläiselle ettei kiinnosta. Ostin tänään Prismasta hernekeittoa 0,59 senttiä purkki, appelsiineja 0,79 kg, kananmunia 10 kpl 1.25 rasia, maitoa 0,62 senttiä litra, uunilenkki 0,98 senttiä kappale... Leipää onkin pakkasessa edelliseltä kauppareissulta... Minä en voi syödä mitään leivitettyjä kalapuikkoja tai pihvejä kun on tämä kansallistauti diabetes...
- sapuska23
Ostan lähes kaiken ruuan hyödyltämällä 30% alennusta näin talviaikaan kylmäketju ei katkea kaupasta kotiin matkalla. Menen aamulla kaupoille jolloin laputettuja tuotteita on runsaasti. Näin ollemme syöneet hyvin ja monipoulisesti vuosi kausia. Vaatii tietysti vaivaa tutkia tuotteit ja suunnitella sekä valmistaa. Kannattaa kokeilla on edullista ja vaivan arvoista.
- kierot.mummot
Meillä päin mummot käyvät piilottamassa aletuotteet aamupäivällä muiden tuotteiden taakse, ja käyvät sitten ilta 9:n jälkeen lunastamassa ne tupla-alennuksella, eli saavat silloin sapuskat kokonaista 60 prosenttia halvemmalla.
kierot.mummot kirjoitti:
Meillä päin mummot käyvät piilottamassa aletuotteet aamupäivällä muiden tuotteiden taakse, ja käyvät sitten ilta 9:n jälkeen lunastamassa ne tupla-alennuksella, eli saavat silloin sapuskat kokonaista 60 prosenttia halvemmalla.
Ne mummot..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057