Tule hyvä kakku.
älä tule paha kakku
11
535
Vastaukset
- Isämeidän
Kyllä tuokin rukous käy ihmisen elämän rukoukseksi. Siinä toisin sanoen rukoillaan Isä meidän rukouksen osa: 'Äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta'
Ehkä tähän aamuun sopii koko Isä meidän rukous.
Isä meidän
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.
Elämä ei ole itsestään selvyys, eikä meidän tarpeemme täyttyminen ole itsestään selvyys. Tärkein tämän rukouksen kohdalla on kuitenkin se, että jäämme kuuntelemaan, mitä Jeesus Pyhän Hengen kautta meille haluaa puhua. Hän käyttää meitä tahtonsa esille tuomiseen, siksi on tärkeää jäädä kuuntelemaan, mikä meidän oma osuutemme on tänään.- minullaonoikeaisä
Milloin se jumalan valtakunta tulee, miten olematon tahtoo, taivaassa ei ole valtakuntia.
Ei minulle jumala leipää anna.
Minä en rikollisille anteeksi anna.
Minä en mitään himoitse.
Sinulla on valheen valtakunta ja voima, niin kauan, kun uskovaisia riittää. - Anonyymi
minullaonoikeaisä kirjoitti:
Milloin se jumalan valtakunta tulee, miten olematon tahtoo, taivaassa ei ole valtakuntia.
Ei minulle jumala leipää anna.
Minä en rikollisille anteeksi anna.
Minä en mitään himoitse.
Sinulla on valheen valtakunta ja voima, niin kauan, kun uskovaisia riittää.Minulla on useita rukouksia toteutunut ja usein olen myöhemmin kiittänyt, ettei jokin rukous toteutunut. Sillä joskus olen saanut parempaa, mitä osasin pyytääkään. Siinä siis "tapahtukoon sinun tahtosi".
- miksipakenet
Sinuakin Jumala rakastaa, vaikka yrität häntä karkuun juosta; hän juoksee perässäsi ja tahtoisi sulkea sinut syliisi ja ottaa omaksi lapsekseen.
- jumalapakeneeminua
Halataan jumala, hyppään kaulaasi.
- jumalaonsatua
Halaan jumalaa heti jumalan tavattuani, nyt se on vain teidän keksimä valheenne.
- rukousonvale
Toiveajattelussa elää epäonnistunut ihminen ei myönnä häviötään.
- lastenloru
Lapset hiekkalaatikolla tekee hiekkakakkuja.
- terveetaikuiseteirukoile
Kuuluu lapsuuteen ei aikuisuuteen, muuten on vajakki.
- Anonyymi
Jujumala on satua Jumalaa ei ole
- Anonyymi
Enosaamtään kommentoida muuta tä jumal onatu
Satua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084