Sanoma Oyj on Pohjoismaiden toiseksi suurin mediakonserni. Yrityksen pääkonttori on Helsingissä.
Erkko säätiö on yhtiön suurin omistaja. Konserniin kuuluvat mm Helsingin Sanomat, ja Nelonen tv-kanava. Sanoma Oyj omistaa myös Meidän Perhe ja Vauva lehdet, ja on vauva.fi verkkosivujen sisällön tuottaja.
Bonnier on ruotsalainen media ja kustannuskonserni. Vuonna 2005 Bonnier osti suomalaisen tv-kanavan MTV3:sen ja Radio Novan. Bonnier omistaa: Ruotsin TV4:n, Expressenin, Dagens Nyheterin, Suomessa MTV:n, Tammi-kustannusyhtiön, WSOY:n, Tieteen Kuvalehden, Historian, SF Filmin,
Alma Media on mediayritys, joka keskittyy digitaalisiin palveluihin ja kustannustoimintaan. Alma Median tunnetuimmat brändit ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti, Talouselämä Monster.fi ja Etuovi.com.
Aller – Perustettiin 144 vuotta sitten
Perustettiin vuonna 1873. Aller Median pääkonttori on Tanskassa Kööpenhaminassa. Aller omistaa myös Suomen suurimman verkkoyhteisön Suomi24.fi:n. Suomen Aller Media Oy:n toimitusjohtajana aloitti Pauli Juhani Aalto-Setälä vuonna 2009.
Suomen media-tilanne
huolestunut345
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706