MINNE MENET ILMAN JUMALAA?

Et voi mennä minnekään ilman Jumalaa, ilman hänen tuntemistaan Jeesuksessa!

Et todellakaan voi mennä minnekään ilman Jeesusta, sillä silloin tuho odottaa ennen pitkää!

Juuri siksi Jeesus kuoli ristillä ja kärsi rangaistuksen meidän edestämme, ettei yhdenkään ihmisen tarvitsisi marssia tuhoon, vaan hän voisi saada viettää ikuisuutensa täydellisen onnellisena; Jeesus haluaa, että sinä, minä ja me kaikki löydämme lopulta onnen ja täydellisen onnen.

Maailmassa toki Jeesuksen omillakin varsinkin on monet taistelut, mutta tämä kaikki on sen arvoista kun kuoleman jälkeen alkaa ikuisuus, sen saa viettää paratiisissa Jeesuksen kanssa täydellisen onnellisena.

Ei auta naureskella eikä ivata mitä sanon, sillä kristinusko on uskojen usko, ja tosi on Jeesuksen ristinkuolema ja tosi on, että hän kuoli ja hän kärsi meidän edestämme, minun sinun ja meidän kaikkien edestämme, ettei meidän tarvitsisi mennä rangaistukseen ikuiseen tulihelvettiin!

Jeesus rakastaa sinua, minua ja meitä kaikkia sanoinkuvaamattomalla rakkaudella, ja tahtoo meidän tosi parastamme, ja tahtoo meitä itselleen niin paljon, että on jopa kateellinen meistä kun niikseen tulee.

Meidän vain tulee ottaa Jeesus vastaan tietoisella ratkaisulla sekä lähteä seuraamaan häntä loppuelämämme, niin saamme nähdä, että lopussa kiitos seisoo ja pääsemme viettämään ihmeellistä paratiisielämää.

22

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olethan myynyt jo omaisuutesi, antanut rahat köyhille ja hylännyt perheesi?

      Turha tulla jeesuksenmorsiamen valehtelemaan.

    • Messuatko ansiomielessä vai jäikö rauhoittava lääke ottamatta?

    • gfgfgfd

      Taas yksi epätoivoinen aloittaja jolta on päässyt kaikki muumit karkuteille

      Johtuneeko täydenkuun ajasta? Varsinkin kuunpimennys tuntuu aiheuttavan eräille hihnan luistamista.

    • Seuraavaksi ajattelin mennä töihin.

    • Kreationismi_on_sairaus

      "Et voi mennä minnekään ilman Jumalaa, ilman hänen tuntemistaan Jeesuksessa!"

      Menin aamulla paskalle ja sen jälkeen töihin. Kumpaankaan menemiseeni en tarvinnut taikauskoisten satujen satuhahmoja. EnJumalaa enkä Jeesusta.

      Huvittavaa tuo jeesustenmorsianten jargoni. "Tunteminen Jeesuksessa"? Jeesuksenmorsiammet eivät itsekään ymmärrä että mitä se oikeasti tarkoittaa. Se on vain hokema jonka he ovat oppineet taikauskolahkojen kaatumaseuroissa.

      Sitä paitsi tuo älyvapaa hihupaapatus ei kuulu palstan aiheisiin. Täällä on tarkoitus nauraa kreationistien kuten ROT:in aivopieruille ja pseudotieteellisille pöljäilyille.

    • Eitsiisus

      Lässyn lässyn...

    • tieteenharrastaja

      "Hyvät tytöt pääsevät taivaaseen, toiset pääsevät minne vaan."

      • Voit toki tieteenharrastaja mennä moneenkin paikkaan elämäsi aikana, mutta kun elämäsi päättyy, et voi mennä kuin kahteen pakkaan: Taivaaseen paratiisiin, mikäli olet elämäsi aikana valinnut seurata Jeesusta; ja mikäli olet koko elämäsi ajan ollut niin tyhmä, että olet kieltäytynyt seuraamasta Jeesusta, menet kuolemasi jälkeen tulihelvettiin ja olet siellä ikuisesti.

        Ikuisesti olet toki taivaan paratiisissakin mikäli vain olet viisaasti valinnut ja päättänyt seurata Jeesusta.

        Ja nämä minun sanani ovat vakaat ja todet, sekä pitävät yhtä Raamatun kanssa, jossa toki kaikki kirjoittamani on selvitetty vielä paaaaljon seikkaperäisemmin.


      • miikanaahum kirjoitti:

        Voit toki tieteenharrastaja mennä moneenkin paikkaan elämäsi aikana, mutta kun elämäsi päättyy, et voi mennä kuin kahteen pakkaan: Taivaaseen paratiisiin, mikäli olet elämäsi aikana valinnut seurata Jeesusta; ja mikäli olet koko elämäsi ajan ollut niin tyhmä, että olet kieltäytynyt seuraamasta Jeesusta, menet kuolemasi jälkeen tulihelvettiin ja olet siellä ikuisesti.

        Ikuisesti olet toki taivaan paratiisissakin mikäli vain olet viisaasti valinnut ja päättänyt seurata Jeesusta.

        Ja nämä minun sanani ovat vakaat ja todet, sekä pitävät yhtä Raamatun kanssa, jossa toki kaikki kirjoittamani on selvitetty vielä paaaaljon seikkaperäisemmin.

        En luottaisi raamattuun, koska siinä ei ole jumalilta sanaakaan, tämän tosiasian joutuu jokainen teologiaa ihan oikeasti opiskeleva nielemään kokonaisena totuutena. Siksi papisto ei halua täällä ottaa kantaa.

        Erityisen ikävää kristinuskonharhaisen kannalta on se pienenpieni mahdollisuus, jossa oikea jumala antaa joskus itsestään kuulua. Silloin me epäilijät olemme turvassa, kun emme ihmisen omaksi kuvakseen luomiin epäjumaliin uskoneet ja nauramme kristinuskonharhaisten käristyessä tulisessä järvessä kiroten kristinuskoa.


      • Taikauskonnoton
        miikanaahum kirjoitti:

        Voit toki tieteenharrastaja mennä moneenkin paikkaan elämäsi aikana, mutta kun elämäsi päättyy, et voi mennä kuin kahteen pakkaan: Taivaaseen paratiisiin, mikäli olet elämäsi aikana valinnut seurata Jeesusta; ja mikäli olet koko elämäsi ajan ollut niin tyhmä, että olet kieltäytynyt seuraamasta Jeesusta, menet kuolemasi jälkeen tulihelvettiin ja olet siellä ikuisesti.

        Ikuisesti olet toki taivaan paratiisissakin mikäli vain olet viisaasti valinnut ja päättänyt seurata Jeesusta.

        Ja nämä minun sanani ovat vakaat ja todet, sekä pitävät yhtä Raamatun kanssa, jossa toki kaikki kirjoittamani on selvitetty vielä paaaaljon seikkaperäisemmin.

        Itse asiassa kun elämäsi päättyy, et voi mennä enää yhtään mihinkään paikkaan. Paitsi joku tietenkin vie sen raadon jonnekin, mutta itse et sitä enää ole kokemassa.


    • hgfhfjhgjhj

      Olen menossa taivaaseen. Jeesus tulee noutamaan omiaan, kristittyjä ja pikkulapsia, ehkä hyvinkin pian, pois vaivanajan alta. Vielä pari vuotta sitten olin vielä matkalla helvettiin. Kiitos Jeesukselle, että Hän pelasti minut ansaitusta tuhosta.

    • ciivaaa

      Kaikkialle. Menin kaupungille ja siellä törmäsin jumalaan jota jehovan todistajat kauppasivat. Keskustelimme (tai oikeastaan minä kerroin heille mielipiteeni) kuinka omat lapset hyljätään jos he eivät ota jumalaa vastaan. He olivat suu auki hiljaa eivätkä kyenneet sanomaan sanaakaan.

      Itse asiassa voin hyvin ilman jumalaa. Opin tuntemaan itseni ja mikä tuo minulle hyvän olon olla ja haluamani elämän. En minä jeesuksen kanssa halua paratiisiin.

      Miksi et seuraa buddhaa? Olisiko syy se että synnyit kristinuskon vaikutusalueelle?

      • asbnhtu

        Mikset halua Jeesuksen kanssa paratiisiin? Minä olen nähnyt, että Jeesus on fantastinen persoona, kun pääset hänen kanssaan keskustelemaan, niin takaan, että aika ei käy pitkäksi!

        Enkä minä tullut tänne opettamaan perheen hylkäämistä; raamattu sanoo aivan päinvastaista: joka ei pidä perhekuntalaisistaan huolta on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi.

        Eli ei ole kristinuskosta lähtöisin se jos ei pidä omasta perhekunnastaan huolta; sellainen on vihtahoususta, paholaisesta.

        Buddhan seuraaminen on epäjumalan palvelusta, raamattu sanoo, että on vain yksi Jumala ja buddha, allah tai mikä muu tahansa jumala ei ole Jumala, vain raamatun Jumala on aito ja alkuperäinen Jumala.

        Ja nämä kaikki epäjumalat ovat mykkiä jumalia ja niiden kanssa ei solmita suhdetta, Mutta raamatun Jeesus sekä puhuu omilleen, on hän minullekin puhunut, että hänen kanssaan solmitaan suhde.


      • marathustra
        asbnhtu kirjoitti:

        Mikset halua Jeesuksen kanssa paratiisiin? Minä olen nähnyt, että Jeesus on fantastinen persoona, kun pääset hänen kanssaan keskustelemaan, niin takaan, että aika ei käy pitkäksi!

        Enkä minä tullut tänne opettamaan perheen hylkäämistä; raamattu sanoo aivan päinvastaista: joka ei pidä perhekuntalaisistaan huolta on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi.

        Eli ei ole kristinuskosta lähtöisin se jos ei pidä omasta perhekunnastaan huolta; sellainen on vihtahoususta, paholaisesta.

        Buddhan seuraaminen on epäjumalan palvelusta, raamattu sanoo, että on vain yksi Jumala ja buddha, allah tai mikä muu tahansa jumala ei ole Jumala, vain raamatun Jumala on aito ja alkuperäinen Jumala.

        Ja nämä kaikki epäjumalat ovat mykkiä jumalia ja niiden kanssa ei solmita suhdetta, Mutta raamatun Jeesus sekä puhuu omilleen, on hän minullekin puhunut, että hänen kanssaan solmitaan suhde.

        Jos kaikki "epäjumalat" ovat mykkiä, niin miksi on miljardeja hinduja ja muslimeja, joilla osalla on ilmeisen vahva suhde jumalaansa? Tämä on suureksi osaksi turha kysymys, koska sinulla ei mitä luultavimmin ole kykyä eläytyä toisen ihmisen asemaan eli empatiakykysi lienee raajarikko. Jos osaisit eläytyä, niin ymmärtäisit, että heillä (noilla muilla uskovilla) on samat syyt ja perusteet uskolleen. Mutta uskosi vaatii sinua ajattelemaan mustavalkoisesti, jaottelemaan ihmiset kahtia: me ja ne muut. Pidät niitä muita ihmisiä biologiselta käytökseltään vähempiarvoisena, he ikään kuin uskovat tyhjää, kun sinulla on OikeaUsko - noinhan se toimii, eikö?


      • marathustra kirjoitti:

        Jos kaikki "epäjumalat" ovat mykkiä, niin miksi on miljardeja hinduja ja muslimeja, joilla osalla on ilmeisen vahva suhde jumalaansa? Tämä on suureksi osaksi turha kysymys, koska sinulla ei mitä luultavimmin ole kykyä eläytyä toisen ihmisen asemaan eli empatiakykysi lienee raajarikko. Jos osaisit eläytyä, niin ymmärtäisit, että heillä (noilla muilla uskovilla) on samat syyt ja perusteet uskolleen. Mutta uskosi vaatii sinua ajattelemaan mustavalkoisesti, jaottelemaan ihmiset kahtia: me ja ne muut. Pidät niitä muita ihmisiä biologiselta käytökseltään vähempiarvoisena, he ikään kuin uskovat tyhjää, kun sinulla on OikeaUsko - noinhan se toimii, eikö?

        Vielä:

        Hyviä uutisia, empatiaa voi oppia! Pieni lainaus Hesarin sivuilta:
        "EMPATIA on taito, jota voi oppia. Ensimmäinen voitettava este on ajatus, että empatia olisi vaaleanpunaisesta pehmoilua, johon järki-ihminen pitää etäisyyttä.

        Todellisuudessa myötäelämiseen perustuu paljon vankkoja asioita: toisten ymmärtäminen, kyky yhteistyöhön ja monien tutkijoiden mukaan myös moraali.

        Taidon tarpeellisuutta todistelevat Itä-Suomen yliopiston filosofian tutkija Elisa Aaltola ja ekologiksi kouluttautunut vapaa tutkija-kirjoittaja Sami Keto kirjassaan Empatia – myötäelämisen tiede."

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000005548907.html

        Ei voi kuin suositella.


      • ciivaaa
        asbnhtu kirjoitti:

        Mikset halua Jeesuksen kanssa paratiisiin? Minä olen nähnyt, että Jeesus on fantastinen persoona, kun pääset hänen kanssaan keskustelemaan, niin takaan, että aika ei käy pitkäksi!

        Enkä minä tullut tänne opettamaan perheen hylkäämistä; raamattu sanoo aivan päinvastaista: joka ei pidä perhekuntalaisistaan huolta on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi.

        Eli ei ole kristinuskosta lähtöisin se jos ei pidä omasta perhekunnastaan huolta; sellainen on vihtahoususta, paholaisesta.

        Buddhan seuraaminen on epäjumalan palvelusta, raamattu sanoo, että on vain yksi Jumala ja buddha, allah tai mikä muu tahansa jumala ei ole Jumala, vain raamatun Jumala on aito ja alkuperäinen Jumala.

        Ja nämä kaikki epäjumalat ovat mykkiä jumalia ja niiden kanssa ei solmita suhdetta, Mutta raamatun Jeesus sekä puhuu omilleen, on hän minullekin puhunut, että hänen kanssaan solmitaan suhde.

        Kuten odotin päästiin tähän tuttuun aiheeseen jossa vain sinun jumalasi on se ainoa oikea ja kaikkien muiden vääriä.


    • FatherBill

      En tarvitse jumalaa mennäkseni mullan alle mätänemään ja-tai ruokkimaan luontoa. Päädyn siis jonnekin ilman jumalaa, joten olet väärässä.
      Olet joko aivohalvaantunut tai hyvä trolli.

    • "MINNE MENET ILMAN JUMALAA?
      Et voi mennä minnekään ilman Jumalaa, ilman hänen tuntemistaan Jeesuksessa!"

      Aattelin tästä kohta lähteä kauppareissulle ja ja samalla käydä moikkaamassa lapsenlapsiani. Kun ilma vähän lämpenee, tarkoitus oli lähteä hiihtolenkille. Nytkö en aloittajan mukaan voikaan?

      Tällaiset järjettömyydet saivat minut epäilemään uskoa ja johtivat pitkän prosessin jälkeen ateismiin.

    • jokutolkkku

      Meille ei tulla jumalan kanssa. Kengät jätetään eteiseen ja takki, jumala ja jeesus naulakkoon. Hattuhyllyllä on minulla rasioita joihin uskovaiset voivat panna aivonsa jos ovat sattuneet tulemaan mukaan. Yleensähän heillä ei niitä ole matkassa.

    • Taikauskonnoton

      Mitenkäs tämä nyt liittyy siihen, että jotkut väittävät Taivaallisen Taika-Jimin taikoneen kaiken tyhjästä hokkus pokkus ja acrakadabra tuosta vaan?

      Uskokoon ken lystää.

    • HelvettiOnValetta

      Ikuista tulihelvettiä ei ole olemassa. Sen sijaan aikojen lopussa, tuomionpäivänä Jumala tuomitsee kaikki vastustajansa ikuiseen kuolemaan, eikä näin ollen ikuiseen elämään helvetissä. Helvetti ikuisena kidutuksena ja kärsimyksenä on yksi kristinuskon pahimpia harha oppeja. Synnin palkka on kuolema, ja tyhmäkin ymmärtää ettei kuolemassa ole elämää.

    • Juma1aton

      Minne ikinä menenkin, menen sinne ilman jumalaa. Kuten tietysti kaikki muutkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe