ainoa oikea patriootti on nukkunut pois. kukaan ei pysty täyttämään hänen paikkaansa kiistattomana kansallismielisten johtajana
mestari on poissa
13
1386
Vastaukset
- Kulikulli
Tarkotatko Väyrystä?
- osanottoni
olavin työ ei unohdu koskaan. Olavi rakensi sovittelevalla luonteellaan vahan perusta isänmaallisuuden nousulle
- näio
Olavi oli kansallismielisten kuningas.
- toriukko
olavi oli kansallismielisten kiistaton johtaja
- homoikoni
Olet oikea henkilö puhumaan seksuaalivähemmistöjen näkökulmasta.
- Mapolatottaja
Olavi oli pahin vasikka ja hajoittaja, mitä koko Suomi on koskaan nähnyt. Olavi teki elämänsä parhaimman työn kansallismielisten eteen kuolemalla pois.
- Pedomarkus
Olavi oli hieno mies. Nämä reppanat jäi räkyttämään ja kitumaan surkeaan elämäänsä.
- ValkoSini
Onko Olavin kansallismielisen työn jatkaja Turkuun valittu.
Poika, sihteerikkö vai ikiteini ? - ValkoSini
Ehdokkaitten parhaita puolia.
poika, hyvä sukunimi
sihteerikkö, hyvä autokuski
ikiteini, esiintyy mielellään ilman paitaa
Vaikea valita paras. - kylmämies
Luulen, jos Olvilla olisi vielä puheoikeus, hän ehdottaisi leskeään Rosaa.
- ruokkomaksu88
Oliko Olvilla todella vaimo?
- lgkk
Miksi tämä porukka häpäisee isänmaata omimalla käyttöönsä nimityksen "sinivalkoinen"
Mustanruskea kuvaisi paremmin kätyreiden toimintaa. - musta_on_parta
Jussi Halla-aho perii hänen paikkansa. Hän tulee sen merkiksi kasvattamaan mustan parran. Tulemme seuraamaan mustapartaista mestaria vaikka helvettiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184371Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161530- 771525
- 1591483
- 10921
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 65778
- 106777