Olenko pedofiili?

jkultakallio1966

Terve kaikki ystävät täällä netissä!

Olen 51-vuotias mies Vihdistä ja kiihoitun lyhyestä munasta pitkän sijaan. Minusta pitkät munat on jotenkin rumia ja oksettavia. Olen kiinnostunut enemmän ihmisistä, joilla muna on alle 5cm. Koska tykkään kaikesta söpöstä ja pienestä, niin tämä pistää farkuissa pullottamaan.

En tiedä mikä helvetti minua vaivaa, mutta tämä kysymys on käynyt päässäni jo jonkin aikaa, rakkaat ystävät.
Olenko pedofiili ja jos olen, niin mitä minun pitäisi tehdä sen eteen?

Kaikille vastanneille kiitosta!
Kuuntelen mielummin järkeviä vastauksia "tapa itsesi!"-kommenttien sijaan.

10

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkevä.kommentti

      No jos tosissasi olet niin kai sinä tiedät kiihottavatko lapset sinua. Jos kiihottavat, mene hoitoon, soita eka vaikka sexpoon ja heti huomenna.

      Jos tykkäät aikuisista joilla on tosi pieni kalu eli hormonaalinen kasvuhäiriö tms. mikäs siinä, kyllä mieltymyksiä maailmaan mahtuu. Osa tykkää järkyttävän isoista palleista, mutta ei se niistä sonneihin sekaantujia tee.

    • comme.ci-comme.ca

      Kertomuksesi ei viittaa, että olisit pedofiili, vaan kiihotut pienestä kyrvästä. Kiihottumisen aiheita on lukuisia, mitkä kelläkin. Minäkin kiihotun enemmän pienistä rinnoista kuin suurista.

      Jos olisit pedofiili tai millä muulla tahansa suuntautunut, hoito ei muuttaisi mitään. Seksuaalista suuntaustaan ei voi muuttaa. Eräitä seksuaalisia suuntauksia ei vain voi toteuttaa, sillä se olisi laitonta ja aiheuttaisi pahaa toiselle. Sen sijaan ajatukset ja kiihottuminen ovat sallittuja. Ne eivät ole tahdonalaisia. Niistä vain ei voi julkisesti puhua, koska useat sekoittavat taipumuksen ja rikollisen teon.

    • samoillavesillä

      Pedofiili sanaa nyt vaan viljellään joka paikkaan vaikka kun katsot ylä-aste-ikäisiä , täysin sukukypsiä jo itseään testanneita kokeilleita tyttöjä sillä silmällä olet pedofiili, eikö niin.
      Ei kaikkia isot asiat voikaan kiinnostaa ei rinnat eikä perseet vaan siistit ja pienet

    • äyhönvesi

      Tapa ittes viestijöille samaa.
      Joku tykkää traktoreista jotkut lihavista kissoista jotkut näteistä tytöistä ja pojista varsinkin 16 v.

    • Naistyyppi

      Tällä kertomalla Et ole. En kertaakaan lukenut että olisin kiinnostunut/halukas harrastamaan seksiä lapsen kanssa. Ja ajatustasolla tämäkään ei vaan ole väärin vaikka ymmärrettävästi pelottava. Niin kauan kun sanat ei mene tekoihin, asiassa Ei ole mitään pahaa. Tosin jos jätit jotain kirjoittamatta niin ehkä itselläsi on huoli. Siihen auttaa seksuaalineuvonta ensisijaisesti. Ihmisellä on lupa fantasioida aivan mistä tahansa mutta jos se sekoittaa sun mielen, puhu ammattilaisen kanssa . Fantasioissa on se ero että minä voin alistuvana ja hyväksikäytettynä olemisesta haaveilevana toteuttaa pervoimmatkin kinkyajatukset, pedofiili ei.

    • Infoo8888888888

      Et ole pedofiili.

      Pedofiilit ovat seksuaalisesti kiinnostuneita esimurrosikäisistä lapsista eli lapsista, joilla ei ole vielä iskenyt murrosikä.

      Se että sinua kiihottaa pienet sukupuolielimet ja ajatukset lasten kanssa seksin harrastaminen ei ole merkki pedofiiliasta, sillä on täysin normaalia nähdä seksuaalisia fantasioita lapsista (itse asiassa saatat nähdä niitä nukkuessasi hyvinkin usein ja et vain muista niitä enää herättyäsi).

      Jos taas koet omanikäiset ja vanhemmat henkilöt seksuaalisesti vastenmielisiltä, koet lapset kiehtovina ja saat mielihyvää (niin seksuaalista kuin seksuaalitonta) lasten läheisyydestä, kannattaa hakea psykologin palveluita.

      Pedofiilit eivät välttämättä harrasta seksiä lasten kanssa, mutta he kokevat lasten seuran hyväksi eivätkä viihdy oman ikäisten tai vanhempien ihmisten seurassa sen enempää kuin on pakko (töissä ollessa, ostosreissut yms.) ja omaksuvat lapsen persoonan (leikkivät lasten kanssa, katselevat lastenohjelmia sekä ostavat ohjelmien oheistuotteita sekä hakeutuvat paikkoihin ja harrastuksiin jossa on paljon lapsia).

      Mitä kertomaasi perusteella voin sanoa, sinulla on vain fetissi pienikokoisia asioita kohtaan eli podet ns. Mikrofiiliaa (seksuaalista kiinnostusta pienikokisia asioita ja/tai ihmisiä kohtaan) ja niin kauan kun et tunne mitään häpeää asiaa kohtaan eikä se vaikuta negatiivisesti elämääsi, sinun ei tarvitse tehdä asialle yhtikäs mitään.

      Jos asia taas vaivaa sinua tai vaikuttaa jollain tavalla negatiivisesti elämääsi, niin sopii kääntyä seksuaaliterapeutin puoleen.

    • Saikkari

      Pedofiilin määritelmä: Henkilöllä on puolen vuoden ajan ollut seksuaalisua ajatuksia lapsista. Täytyykö tämä kriteeri? Ei ole tarvinnut tehdä mitään, mutta jos tuo kriteeri täyttyy olet pedofiili. Pienen peniksen ajattelu ei tee sinusta pedofiiliä, paitsi jos kuvittelet kyseessä olevan lapsi.

    • Femboy

      Olen semmonen hyväksikäytetty tyttö, jatka vaan samaa rataa, ihania muistoja lapsuudesta. siltikkin saatan tuntea kielen, kun yksikseen makoilen. elämässä ei ole mitään niin ihanaa kun rakastavat miehet, ja heidät himot.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe