Joutuuko vankilaan synnistä.
mitä laki sanoo synnistä
6
443
Vastaukset
Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki. 1.Kor 15:56
Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolis. 1.Moos 3:3
Siinä se on- yksinkertaista
Älä synny, et ole olemassa.
- jooeijeesusta
Synti on vain uskovaisten kiusaksi ja hallitsemiseksi luotu syyllistämisväline vailla mitään todellista perustaa. Ja jotain ikivanhaa tuhannesti käpälöityä opusta ei sitten huomioida minkään perustana. Aivan turha käsite siis. Siitä voit vapahtaa itse itsesi milloin vaan.
Lakia noudatetaan mutta uskonoppineiden kelkkaan ei kannata lähteä, ei kristyttyjen eikä musulmaanienen.Jospa vain uskonharhaiset pitäivät syntikäsitteensä itsellään, eivätkä meitä synnittömiä sillä yrittäisi vaivata.
- snowcake
Synti ymmärretään eri tavoin, toiselle pienetkin asiat ovat syntiä. Laki taas on yksiselitteinen.
Maailman murhe tuottaa kuoleman, merkinnee että ihmisiä on mahdotonta miellyttää. Olet vastuussa ensin itsellesi, sitten Jumalalle.
Ilman täydellisyyden tavoittelua olisi vähemmän ahdistusta ja syntiä.- yellow_snow
Onko jumala minun holhoojani, pistääkö jumala minut lastenkotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399