Yksikin viaton eläin joutuu uhrattavaksi, saatte maksaa kalliisti.
Vastaukset 7
- pseudo_joukahainen
Ihmisiä voi vaivoin kutsua viattomiksi.
- 1000yhdestä
Viattomien uhraaminen johtaa heidän sukulaistensa äärimmäisiin kostotoimenpiteisiin.
- kenellekostat
Joka päivä teurastetaan miljoonia nautoja , sikoja ja kanoja. Mikä sille mahdat. Myös petoeläimet syövät toisia ravinnokseen. Minkäs teet?
- uhrienpuolesta
Uskoville kostetaan eläinten uhraus, ette syö uhreja.
- kerrojo
ottakaa lääkkeenne, teuraseläimiä ei uhrata, eikä saaliseläimiä.
Mikä on viaton eläin, oletko Sinä aloittaja viaton eläin?
Vai sirittääkö vaan pahasti kupolissasi, ja mistä se johtuu? - kiitos-Herra-Jeesus
muslimit uhraavat lampaita ja nautoja saadakseen halel lihaa paikalla on oltava imaani valvomassa teurastusta.
Hebr 10:4->" Sillä mahdotonta on,
että härkäin
ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
Sentähden hän [Jeesus] maailmaan tullessaan sanoo:
"Uhria ja antia sinä et tahtonut,
mutta ruumiin sinä minulle valmistit;
poltto uhreihin
ja synti uhreihin sinä et mielistynyt.
Silloin minä [Jeesus] sanoin:
'Katso, minä tulen
- kirjakääröön on minusta kirjoitettu
- tekemään sinun tahtosi,
Jumala.'"
Kun hän ensin sanoo:
"Uhreja
ja anteja
ja polttouhreja
ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt",
vaikka niitä lain mukaan uhra taankin,
sanoo hän [Jeesus] sitten:
"Katso,
minä tulen tekemään sinun tahtosi."
Hän poistaa ensimmäisen,
pystyttää toisen.
Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan. - zxss
Joo mä syön vain uhrittomia eläimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1521002En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124639Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 67595
- 36562
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50545Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154540Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34534Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518