Yksikin viaton eläin joutuu uhrattavaksi, saatte maksaa kalliisti.
niitä eläimiä ei sitten uhrata
7
453
Vastaukset
- pseudo_joukahainen
Ihmisiä voi vaivoin kutsua viattomiksi.
- 1000yhdestä
Viattomien uhraaminen johtaa heidän sukulaistensa äärimmäisiin kostotoimenpiteisiin.
- kenellekostat
Joka päivä teurastetaan miljoonia nautoja , sikoja ja kanoja. Mikä sille mahdat. Myös petoeläimet syövät toisia ravinnokseen. Minkäs teet?
- uhrienpuolesta
Uskoville kostetaan eläinten uhraus, ette syö uhreja.
- kerrojo
ottakaa lääkkeenne, teuraseläimiä ei uhrata, eikä saaliseläimiä.
Mikä on viaton eläin, oletko Sinä aloittaja viaton eläin?
Vai sirittääkö vaan pahasti kupolissasi, ja mistä se johtuu? - kiitos-Herra-Jeesus
muslimit uhraavat lampaita ja nautoja saadakseen halel lihaa paikalla on oltava imaani valvomassa teurastusta.
Hebr 10:4->" Sillä mahdotonta on,
että härkäin
ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
Sentähden hän [Jeesus] maailmaan tullessaan sanoo:
"Uhria ja antia sinä et tahtonut,
mutta ruumiin sinä minulle valmistit;
poltto uhreihin
ja synti uhreihin sinä et mielistynyt.
Silloin minä [Jeesus] sanoin:
'Katso, minä tulen
- kirjakääröön on minusta kirjoitettu
- tekemään sinun tahtosi,
Jumala.'"
Kun hän ensin sanoo:
"Uhreja
ja anteja
ja polttouhreja
ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt",
vaikka niitä lain mukaan uhra taankin,
sanoo hän [Jeesus] sitten:
"Katso,
minä tulen tekemään sinun tahtosi."
Hän poistaa ensimmäisen,
pystyttää toisen.
Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan. - zxss
Joo mä syön vain uhrittomia eläimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818