Sipulille ei kelpaa saasteeton vesivoima

TalousNeroKempeleestä

Sipulin hallitus ei antanut lupaa Vuotoksen altaan rakentamiseen viime viikolla.Sipuli ei hyväksy sitä,että tulvavedet varastoitaisiin keväällä Vuotoksen altaaseen,ja sitten kuivana aikana juoksutettaisiin Kemijoen voimalaitosten läpi.Samoin Sipulin hallitus on kieltänyt Kollajan altaan rakentamisen.Sipuli hyväksyy vain sellaiset taloudellisesti kannattamattomat sähköntuotantotavat,jotka tarvitsevat toimiakseen satojen miljoonien tukiaiset veronmaksajilta,kuten Tuulimylly syöttötariffi-vouhutuksen tai Olkipaali-häkäpönttö hösötys.

7

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipulipois

      sipuli joutaa lestapelloille saarnajaksi.
      sipuli vainoaa Väyrystäkin, mikä on väärin.
      sipuli pois pääministeri-paikalta.

    • exlessu

      sipuli mätänee syksyllä omaan peltoonsa,naatit jo homehtuneet

    • tulossaonjo

      sipuli vaihdetaan parempaan pääministeriksi ja ei suinkaan kepuleita#

    • Persjalka

      Ei tietenkään kannata sellaista bisnestä jossa ei itse ole mukana tai läheiset , uskon- tai hyväveljet. Niihin toimiin syytää rahaa joista itse tai lähitahot eniten hyötyy. Raha, raha, raha ja
      vain omiin taskuihin ohjaa tätä messiasta.

    • Tukkeeeee

      Ois kiva tietää,kuinka paljon Sipulin häkäpönttö-auto on saanut valtiolta tuotekehittelyyn ja rakentamiseen veronmaksajien rahaa erilaisina tukiaisina.

    • Herra-antaa-herra-ottaa

      Naisen tuoksu=vitulle haisee!

      Uusi Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Anne-Mari Virolainen laittoi heti tuulemaan, ensimmäisenä laitetaan 10milj Irakiin.
      Suomi on tukenut Irakia kehitysyhteistyömäärärahoista lähes 18 miljoonalla eurolla vuodesta 2014 lähtien.

      Ulkoministeriö:

      ”Suomi on sitoutunut Irakin vakauttamiseen ja jälleenrakennukseen ja lupaa Irakille 10 miljoonaa euroa vuodelle 2018. Summa kohdistuu vakauttamistoimiin, miinanraivaukseen sekä humanitaariseen hätäapuun”, sanoo ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Anne-Mari Virolainen. Suomi painottaa erityisesti naisten aseman parantamisen sekä kansallisen sovintoprosessin tärkeyttä.

      Suomi on tukenut Irakia kehitysyhteistyömäärärahoista lähes 18 miljoonalla eurolla vuodesta 2014 lähtien. Tuki on kohdistettu humanitaariseen apuun, ISILiltä vapautettujen alueiden vakauttamiseen sekä humanitaariseen miinatoimintaan.”

      Lähde: Ulkoministeriö

    • JaKöyhyysLisääntyy

      Irakiin löytyy rahaa, mutta Hurstin leipäjonoihin ei.Voidaan kai kohta puhua Sipilän hallituksen nälkävuosista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe