Sipulille ei kelpaa saasteeton vesivoima

TalousNeroKempeleestä

Sipulin hallitus ei antanut lupaa Vuotoksen altaan rakentamiseen viime viikolla.Sipuli ei hyväksy sitä,että tulvavedet varastoitaisiin keväällä Vuotoksen altaaseen,ja sitten kuivana aikana juoksutettaisiin Kemijoen voimalaitosten läpi.Samoin Sipulin hallitus on kieltänyt Kollajan altaan rakentamisen.Sipuli hyväksyy vain sellaiset taloudellisesti kannattamattomat sähköntuotantotavat,jotka tarvitsevat toimiakseen satojen miljoonien tukiaiset veronmaksajilta,kuten Tuulimylly syöttötariffi-vouhutuksen tai Olkipaali-häkäpönttö hösötys.

7

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipulipois

sipuli joutaa lestapelloille saarnajaksi.
      sipuli vainoaa Väyrystäkin, mikä on väärin.
      sipuli pois pääministeri-paikalta.

• exlessu

sipuli mätänee syksyllä omaan peltoonsa,naatit jo homehtuneet

• tulossaonjo

sipuli vaihdetaan parempaan pääministeriksi ja ei suinkaan kepuleita#

• Persjalka

Ei tietenkään kannata sellaista bisnestä jossa ei itse ole mukana tai läheiset , uskon- tai hyväveljet. Niihin toimiin syytää rahaa joista itse tai lähitahot eniten hyötyy. Raha, raha, raha ja
      vain omiin taskuihin ohjaa tätä messiasta.

• Tukkeeeee

Ois kiva tietää,kuinka paljon Sipulin häkäpönttö-auto on saanut valtiolta tuotekehittelyyn ja rakentamiseen veronmaksajien rahaa erilaisina tukiaisina.

• Herra-antaa-herra-ottaa

Naisen tuoksu=vitulle haisee!

Uusi Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Anne-Mari Virolainen laittoi heti tuulemaan, ensimmäisenä laitetaan 10milj Irakiin.
      Suomi on tukenut Irakia kehitysyhteistyömäärärahoista lähes 18 miljoonalla eurolla vuodesta 2014 lähtien.

Ulkoministeriö:

”Suomi on sitoutunut Irakin vakauttamiseen ja jälleenrakennukseen ja lupaa Irakille 10 miljoonaa euroa vuodelle 2018. Summa kohdistuu vakauttamistoimiin, miinanraivaukseen sekä humanitaariseen hätäapuun”, sanoo ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Anne-Mari Virolainen. Suomi painottaa erityisesti naisten aseman parantamisen sekä kansallisen sovintoprosessin tärkeyttä.

Suomi on tukenut Irakia kehitysyhteistyömäärärahoista lähes 18 miljoonalla eurolla vuodesta 2014 lähtien. Tuki on kohdistettu humanitaariseen apuun, ISILiltä vapautettujen alueiden vakauttamiseen sekä humanitaariseen miinatoimintaan.”

Lähde: Ulkoministeriö

• JaKöyhyysLisääntyy

Irakiin löytyy rahaa, mutta Hurstin leipäjonoihin ei.Voidaan kai kohta puhua Sipilän hallituksen nälkävuosista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe