ei tarvi sietää

kalottikoulureissu

aivan kauheaa tuo työttömien kyykyttäminen ja haukutaan, että ollaan veltostuneitaja laiskoja...tuo ei pidä paikkansa lainkaan. Mutta on se sekin,että tein nuorenaHesessa ollessani 14H/vrk jonkin aikaa vuorokaudessa..eihän se riittänyt sekään vaanpiti keskiä siitäkin..hikivirtasi Aleksanterin kadulla, kun tuli siivoamsta pääkallon paikalta..niin olinkoveltostunut?? eihän sitä tarvitehdä kuin viimistä päivä ja eimitään huvia, mutta ainoa huvi täällä pikkukylällä on ollut, että vahattu mitä laittaa roskiin ja jauhetaan iän vanhoja..se on tosi, kun itte ei mennä mihinkään ja ainat samt ympyrät..hikivirtasi myös tuolla Kemin lenkkipoluilla, kun asuin siellä ja juoksin ja hiihdin siellä, kun hyvätpururadat ja hiihtoladutolivat auki aina..töitävainei saanut. Mulla oli haastattelut Turkuun, Vaasaan ja Tamperelle, mutta Kemin työvoimatoimiston virkailija haukkui jo valmiiksi, että olin ollutmuka sekasin, mutta mitäs täällä on..aina sama vitsi pyörii ja iänvanhoja lapetaan ja jokasella on oikeuslenkkeillä. Olen juossut kilpaa ja hiihtänyt pitkiä matkoja..On sekummallista. Eläkkeellä joillakin helppo kävellä siellä ja vahata muita. Töitä vain ei saa vaikka kuinka olisi kokemusta..kyllä niitä on haettu, muttavastaus vain on, että olemme valinneet jatkoon sopivat hakijat..onpa hauskaa..vaikka kuin urheilee jahyvät elämän tavat on,niin töitä ei tule vaikka yleensä urheiljoile löytyy töitä. Onpa todellia kummallista..juoppoja ja häiriköitä silitetään päästä..Vuosien asunnon häiritsijälle löytyy aina jotakin..toistenseurustelut vahataan jas olaan tietävinään vuosien takaa ja eikä lenkillä näy ketään..ei juosta..olen juossut yhteislenkit Olussa, Roissa ja Kemissä. Valehdellaan töiden alkamisesta ja luvataankutsua haastatteluun, mutta mitään ei tapahtu..että turhapuhua, ettätyöttömät ovat laiskoja..itte ne juovat jaeivät liiku ja ollaan paksunahkasia ja aina samat jutut ja oikeudenkäynti oli, niin samassa liitossa olevat istuvat pikkujoulussa kuin olisin ollut erityksissä. Olen voittanut kilpailuja ja voittanut oikeuden käynnin..mutta siinä menee aikaa, että siitä selviää. Kaikista kauheinta, että pahimmat tekevät mitä sattuu ja aina kaikki anteeksi annettu, Ei uskalleta olla yksin..lääkehöyryistä olen noussut kilpailemaan ja olin myös lakipuolella työssä, että tein 14 tuntia Hesassaja sitten lääkkeisiin kuin olisin ollutjoku vaarallinen..olin tehnyt töitä ja elänyt omilla varoilla..ei olluttyöstä kysymys vaan, että oliko ollut joku mies ja edelleen samat jauhamiset. Ei ole älykästä. Jokaisella onoma elämä. Marjaämpäreiden raahaminenkaan ei niinhelppoa ole ja lkäytä oma aika siihen ja aina yksin.. Ei siinä paino pysy, jos laukoo vaaran rinnettä ylös alas....sopii kokeilla,..jota hoikkuus häiritsee..!

1

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopas tuli tekstiä... Minä, kun jouduin työkyvyttömyys eläkkeelle, niin luulin että saan kuntoutusta kunnalta, ja paskat. Olen joutunut kustantamaan kaiken pienestä eläkkeestäni, joten haluan sossun rahoille, ja eroon eläkkeestäni. Päättäjät kertokaa miten voin saada työttömänä enemmän rahaa, ja kunta/valtio maksaa vuokrani, sähköni, lääkkeeni jne. Kiinnostaa norminne laatiat, vai eikö saa elää kuin ruokajonoissa kulkemalla? Hengitysilma on ilmaista, vaikka sekin ei niin terveellistä enää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3643
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2252
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1969
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1844
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      397
      1279
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1081
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      970
    Aihe