OneCoin on tuottanut iloa tämän palstan vakiporukalle. Nyt syvällisempi kysymys. Saako yksinkertaisille Onesijoittajille nauraa? Kysymys voidaan laatia yleisempään muotoon. Saako nauraa, sairaille, vammaisille, sokeille, hinaajille, lepakoille, peräkamarin pojille yms.
Ei saa -olen vakaasti sitä mieltä - vai ostinko Tycoon paketin väärään aikaan - heti splitin jälkeen.
Saako yksinkertaisille nauraa?
2
753
Vastaukset
- Rutjatov
Ei saa nauraa koska koinismi on vakava sairaus, siitä ei voi parantua!
Koinistit tukekaa toisianne - olettehan saaneet koulutusta!
Ottakaa selvää asioista! Älähän nyt dramatisoi liikaa. Pitää myös muistaa kolikon (KOLIKON) toinen puoli. Nämä samat veitikat nimittäin itse houkuttelevat tähän huijaukseen toisia samanlaisia "vammaisia" - jos nyt käytän nimimerkin terminologiaa. Ja nämä houkutellut käyttävät vähäiset rahansa tällaiseen, rahat joille heidän elämässään olisi TODELLAKIN tärkeämpää käyttöä.
Eivät he mitän puhtaita pulmusia ole.
Ja ovathan he meille normaaleille ihmisille loputon huumorin lähde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798361Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732730- 131012
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762