Lemmikkien hautausmaan portilla tervetuloa kyltti

kukkamummo

Onko fiksua eläinten hautausmaan portilla TERVETULOA kyltti.Mielestäni karmea. Joku yksityinen leikkii IIsalmen hautausmaalla , itsensä tituleerannut hautausmaan hoitajaksi miehensä. hän tekee ihme ratkaisuja vieraitten lemmikkien haudoille. Katkoo monivuotisia kukkia ja pensaita.Ainut hyvä leikkaa kesäällä nurmikon. mitä mieltä olette.

9

3249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TellervoKukkonen

      Minun mielestä iisalmen hautuusmaa on ollut aina todella kaunis. ja hoitajat tosi mukavia, isot peukut heille ja kiitos! ja lisäksi minusta se tervetuloa kyltti on kiva eikä lainkaan karmea.

    • keijopyösti

      tämä on minun mielestä jonniin joutavata ajan hukkaa lukkee tämmöstä koska sinäkin oot varmaan vaan joku kateellinen kuka kirjoittaa koska jos sinä osaisit paremmin toimia niin sinä varmaan voisit ite hoitaa sitä lemmikkienhautausmaata ja eikai sielä sinun oo mikään pakko kaydä jos se on niin (karmiva) paikka...... joten jos ei oo mitää tärkeetä asiaa ei tarvii tänne laittaa yhtään mitään.

    • Naksuni

      On silloin tällöin pakko käydä, 2kissaa siellä nukkuu.Olen seurannut näitä uusia työläisiä aika hyökkääviä. Tekevät omia ratkaisujaan haudoilla,se on suorastaan rikos. tutustuin v 2014-2015 rouvaan joka alkoi penkomaan tuota hautausmaata esiin.En päässyt tietämään nimeä ennen kuin lehtikirjoituksessa, mutta hän ainakin hoiti toisten hautoja yhtä suurella rakkaudella kuin oman koiran. olen aamu ihminen ja käyn aikaisin aamulla lenkillä ja kisujen luona.Niinpä en voinut olla huomaamatta , kesäaamuisin, hän aina oli vieläkin ruoholeikkuu jätteitä haravoimassa. Putsasi hautojen pääle lentänyttä ruohoa,kasteli kukkia ja piti ylessiisteyttä näköjään yllä. Ajattelin, eikö hän vieläkään malta lopettaa. Niinpä huiskautimme iloiset heipat kädellä, ja jatkoin matkaa.Tuota jäin vähän ihmettelemää ,miksi koko sarat täytyy pitää lyhkäsessä ruohossa. Hautojen tarve on kuitenkin vähäistä. ONko todellisuuden taju hämärtynyt.

    • Kyltti

      KYltti ihan nätti, mutta hautausmaan portilla?????????

    • JELPPARI

      Jo viime kesänä pohdimme vaimoni kanssa , ruettais jatkamaan lemmikkien hautausmaan ruohon leikkausta.Nyt seurattu tilannetta.Meidän ajatus vahvistunut, kun saimme maapaikan myytyä.Ja jäi hyvät koneet omaan käyttöön.Koneet ei siis myynnissä. On kolme lemmikkiä itselläkin siellä nukkumassa.Edelliset leikanneet ruohoa 2 kesää.Nyt haluamme vuorostaan työskennellä siellä.

      • Jelppis

        Tuo kuulostaa hyvältä. Olen hautausmaalla aina aamu 9n kieppeillä.Jutellaan sitten lisää.


      • fikuri

        Te jotka haluatte vuorostaan leikata lemmikkien hautausmaan ruohoa ensi kesästä eteenpäin.Onhan siinä varasto/vaja jossa voi säilyttää työ koneet isotkin.Ei järkevää että rautalapio suojassa ja koneet taivasalla.


    • ipsa

      Laitamme lähiaikoina viestiä IisalmenSanomien texstariin jotta mahdollisemman moni huomaa.Tuossa aijemmin jelppari nimimerillä kirjoitin.

    • mersujakärri

      Ei ole ainakaan vielä näkynyt TEXSTARI palstalla lähettämäämme ilmoitusta nim. jelppari.Oli kyse ruohonleikkuusta eläinten hautausmaalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe