Otin eilen ensimäinen kerta elämässä alkoholia.

Autttaka

Pe sovittin työkavereiden kanssa että mennän baarin la.

Baarissa työkaverit kysyivät haluanko otta olutta ja kun en aiemmin ollut ottanut alkoholia kysyin onko se vaaralista.

Kaverit sanoivat että ei ole vaaralista ja kun tykkäsin että olut oli hyvä otin kymmenen tuoppia sittä.

Rupesin sunniteleman että laittan rahakeräyksen työtömien puolesta ja saan sisän monta miljardia euroa raha.

Sanoin kaverille että kun olen sannut monta sata miljardia raha annan vikkon sisällä jokaiselle miljardi ja perustan maailman hallitus.

Kaverit nauroivat minulle löin nidden kanssa vetoa että jos en anna jokaiselle vikkon sisällä mijardin annan jokaiselle tonni.

Sanoin kaikille että voin anta satanen heti ja loput vikkon pästä ja annoin jokaiselle satanen sinne meni minun kaikki säästöt.

Loppu ilasta meni muisti kun kotona menin nukkuman olin iloinen odotin kovasti huomista koska saan laitta keräys pystyn ja saan vikossa monta miljardia.

Tänän kun heräsin huomasin että lompakossa on euro ja tilillä nolla ja että muutaman tonnin säästöt oli kaikki mennyt.

Huomasin että ei ole mahdollista kerätä raha työtömien puolesta ja että ei olen mahdollista sada monta miljardia vikossa.

Olen panikissa oli äsken koiran kanssa kävelyllä yksi kaveri tuli vastan laittoin pipo kun kommando pipo lulin että hän ei huoma minut.

Hän huonasi minut ja kysyi koska hän saa sen miljardin.

Valehtelin ja sanoin että pitkitty hieman koska vimeinen päivä saan palkka.

Juoksin kotin niin kovasti kun jaksoin ajatelen että koska olen sina pitännyt kaikki lupauksen.

Juodunko nyt ottaman ison lainan pankista että saan jokaiselle maksettua se tonni.

Huomenna pitä mennä työhin sinä on kaikki minun kaverit minkä kanssa olin eilen baarissa.

Auttaka minua mitä sanon heille kun en pysty maksaman jokaiselle se miljardi vikkon päästä.

2

1228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulokomaat

En tänän raskinnut mennä työhin ilmoittin että olen flunsanen.

Mitä teen jatkossa ei minulla voi flunssa joka päivä yli kymmenen vuotta.

Pitäisikö minun anoa saairas eläke tai mutta ulko maille.

• KetunJuntit

Olmi, mene kiven alle piiloon ja pysy siellä kunnes aurinko sammuu. Kukaan ei jaksa köyhiä juttujasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe