Pe sovittin työkavereiden kanssa että mennän baarin la.
Baarissa työkaverit kysyivät haluanko otta olutta ja kun en aiemmin ollut ottanut alkoholia kysyin onko se vaaralista.
Kaverit sanoivat että ei ole vaaralista ja kun tykkäsin että olut oli hyvä otin kymmenen tuoppia sittä.
Rupesin sunniteleman että laittan rahakeräyksen työtömien puolesta ja saan sisän monta miljardia euroa raha.
Sanoin kaverille että kun olen sannut monta sata miljardia raha annan vikkon sisällä jokaiselle miljardi ja perustan maailman hallitus.
Kaverit nauroivat minulle löin nidden kanssa vetoa että jos en anna jokaiselle vikkon sisällä mijardin annan jokaiselle tonni.
Sanoin kaikille että voin anta satanen heti ja loput vikkon pästä ja annoin jokaiselle satanen sinne meni minun kaikki säästöt.
Loppu ilasta meni muisti kun kotona menin nukkuman olin iloinen odotin kovasti huomista koska saan laitta keräys pystyn ja saan vikossa monta miljardia.
Tänän kun heräsin huomasin että lompakossa on euro ja tilillä nolla ja että muutaman tonnin säästöt oli kaikki mennyt.
Huomasin että ei ole mahdollista kerätä raha työtömien puolesta ja että ei olen mahdollista sada monta miljardia vikossa.
Olen panikissa oli äsken koiran kanssa kävelyllä yksi kaveri tuli vastan laittoin pipo kun kommando pipo lulin että hän ei huoma minut.
Hän huonasi minut ja kysyi koska hän saa sen miljardin.
Valehtelin ja sanoin että pitkitty hieman koska vimeinen päivä saan palkka.
Juoksin kotin niin kovasti kun jaksoin ajatelen että koska olen sina pitännyt kaikki lupauksen.
Juodunko nyt ottaman ison lainan pankista että saan jokaiselle maksettua se tonni.
Huomenna pitä mennä työhin sinä on kaikki minun kaverit minkä kanssa olin eilen baarissa.
Auttaka minua mitä sanon heille kun en pysty maksaman jokaiselle se miljardi vikkon päästä.
Otin eilen ensimäinen kerta elämässä alkoholia.
Autttaka
2
1217
Vastaukset
- Ulokomaat
En tänän raskinnut mennä työhin ilmoittin että olen flunsanen.
Mitä teen jatkossa ei minulla voi flunssa joka päivä yli kymmenen vuotta.
Pitäisikö minun anoa saairas eläke tai mutta ulko maille. - KetunJuntit
Olmi, mene kiven alle piiloon ja pysy siellä kunnes aurinko sammuu. Kukaan ei jaksa köyhiä juttujasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875