..Ostin keittimen jossa ei ollut käyttöohjeita suomeksi.siinä on ne kaksi virtanappulaa..mitkä mahtavat olla niiden tehtävät?..malli oli kai kb741s
moccamasterin kaksi nappulaa?
8
31935
Vastaukset
- tietoa
toinen on kahvin keittämistä varten (kuumempi lämpötila) ja toinen kahvin säilyttämistä varten (matalampi lämpötila)
- heli
siis kuuluuko niiden molempien valojen palaa vielä senkin jälkeen kun kahvi on tippunut?ymmärsin että tippumisen jälkeen itse keittokoneisto menisi pois päältä ja vain lämmitys jää päälle.oikean puoleinen nappula kai on lämpölevyn katkaisia joka on oikein kuuma tai sitten vain lämminttävä?..kiitos etukäteen
- tietoa
heli kirjoitti:
siis kuuluuko niiden molempien valojen palaa vielä senkin jälkeen kun kahvi on tippunut?ymmärsin että tippumisen jälkeen itse keittokoneisto menisi pois päältä ja vain lämmitys jää päälle.oikean puoleinen nappula kai on lämpölevyn katkaisia joka on oikein kuuma tai sitten vain lämminttävä?..kiitos etukäteen
Päävirtakytkimen lisäksi on todennäköisesti Moccamasterissasi myös levyvastuksen kytkin,sillä voi säätää levyvastuksen kuumuutta.
Valmistaja suosittelee käyttää levyvastuksen kytkintä täydellä teholla(kokonainen pallo) aina kahvia keittäessä. Kun kahvi jää seisomaan
keittimeen pidemmäksi aikaa, levyvastuksen teho kannattaa laskea (3/4 pallo),
jotta kahvi ei kitkeröidy levyllä niin nopsaan.
- Koskijoro
Sama täällä. Siitä oikeanpuoleisesta missä ei ole valoa en juurikaan piittaa enkä ymmärräkään sen tarkoitusta. <keitän kahvin ja juon. Siinä oikeanpuoleisessa on kyllä musta alue kello 12-3 mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa enkä ole löytänyt Moccamasterin ohjeistakaan. Keittimeni on jo 40 vuotta vanha mutta vasta nyt otan sen vuosikymmenien jälkeen käyttöön uudestaan. Olen pahoillani kun en osaa neuvoa.
- Anonyymi
Olen kuvitellut sen olevan 15min automaattikatkaisija. Kahvinkeitin siis menee pois päältä itsestään. En ole varma, koska omassa laitteessa on tuo plus merkki eikä kello.
- säästötalkoot
se on säästönappula
- Anonyymi
Kaikki kodin koneet Mitä Suomessa myydään ,löytyy käyttö ohje netissä Suomeksi.Jos ei käytä kääntäjää.
- Anonyymi
Melan asiakas- .joista kun saat melan kirjeet ,tarkistaa opettajan vieressä olo että virtanappi on off.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751949- 1711690
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691578Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241383Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys981325Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1531021Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017- 991004
Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228846Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,55759