..Ostin keittimen jossa ei ollut käyttöohjeita suomeksi.siinä on ne kaksi virtanappulaa..mitkä mahtavat olla niiden tehtävät?..malli oli kai kb741s
moccamasterin kaksi nappulaa?
8
32320
Vastaukset
- tietoa
toinen on kahvin keittämistä varten (kuumempi lämpötila) ja toinen kahvin säilyttämistä varten (matalampi lämpötila)
- heli
siis kuuluuko niiden molempien valojen palaa vielä senkin jälkeen kun kahvi on tippunut?ymmärsin että tippumisen jälkeen itse keittokoneisto menisi pois päältä ja vain lämmitys jää päälle.oikean puoleinen nappula kai on lämpölevyn katkaisia joka on oikein kuuma tai sitten vain lämminttävä?..kiitos etukäteen
- tietoa
heli kirjoitti:
siis kuuluuko niiden molempien valojen palaa vielä senkin jälkeen kun kahvi on tippunut?ymmärsin että tippumisen jälkeen itse keittokoneisto menisi pois päältä ja vain lämmitys jää päälle.oikean puoleinen nappula kai on lämpölevyn katkaisia joka on oikein kuuma tai sitten vain lämminttävä?..kiitos etukäteen
Päävirtakytkimen lisäksi on todennäköisesti Moccamasterissasi myös levyvastuksen kytkin,sillä voi säätää levyvastuksen kuumuutta.
Valmistaja suosittelee käyttää levyvastuksen kytkintä täydellä teholla(kokonainen pallo) aina kahvia keittäessä. Kun kahvi jää seisomaan
keittimeen pidemmäksi aikaa, levyvastuksen teho kannattaa laskea (3/4 pallo),
jotta kahvi ei kitkeröidy levyllä niin nopsaan.
- Koskijoro
Sama täällä. Siitä oikeanpuoleisesta missä ei ole valoa en juurikaan piittaa enkä ymmärräkään sen tarkoitusta. <keitän kahvin ja juon. Siinä oikeanpuoleisessa on kyllä musta alue kello 12-3 mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa enkä ole löytänyt Moccamasterin ohjeistakaan. Keittimeni on jo 40 vuotta vanha mutta vasta nyt otan sen vuosikymmenien jälkeen käyttöön uudestaan. Olen pahoillani kun en osaa neuvoa.
- Anonyymi
Olen kuvitellut sen olevan 15min automaattikatkaisija. Kahvinkeitin siis menee pois päältä itsestään. En ole varma, koska omassa laitteessa on tuo plus merkki eikä kello.
- säästötalkoot
se on säästönappula
- Anonyymi
Kaikki kodin koneet Mitä Suomessa myydään ,löytyy käyttö ohje netissä Suomeksi.Jos ei käytä kääntäjää.
- Anonyymi
Melan asiakas- .joista kun saat melan kirjeet ,tarkistaa opettajan vieressä olo että virtanappi on off.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781