..Ostin keittimen jossa ei ollut käyttöohjeita suomeksi.siinä on ne kaksi virtanappulaa..mitkä mahtavat olla niiden tehtävät?..malli oli kai kb741s
moccamasterin kaksi nappulaa?
8
37482
Vastaukset
- tietoa
toinen on kahvin keittämistä varten (kuumempi lämpötila) ja toinen kahvin säilyttämistä varten (matalampi lämpötila)
- heli
siis kuuluuko niiden molempien valojen palaa vielä senkin jälkeen kun kahvi on tippunut?ymmärsin että tippumisen jälkeen itse keittokoneisto menisi pois päältä ja vain lämmitys jää päälle.oikean puoleinen nappula kai on lämpölevyn katkaisia joka on oikein kuuma tai sitten vain lämminttävä?..kiitos etukäteen
- tietoa
heli kirjoitti:
siis kuuluuko niiden molempien valojen palaa vielä senkin jälkeen kun kahvi on tippunut?ymmärsin että tippumisen jälkeen itse keittokoneisto menisi pois päältä ja vain lämmitys jää päälle.oikean puoleinen nappula kai on lämpölevyn katkaisia joka on oikein kuuma tai sitten vain lämminttävä?..kiitos etukäteen
Päävirtakytkimen lisäksi on todennäköisesti Moccamasterissasi myös levyvastuksen kytkin,sillä voi säätää levyvastuksen kuumuutta.
Valmistaja suosittelee käyttää levyvastuksen kytkintä täydellä teholla(kokonainen pallo) aina kahvia keittäessä. Kun kahvi jää seisomaan
keittimeen pidemmäksi aikaa, levyvastuksen teho kannattaa laskea (3/4 pallo),
jotta kahvi ei kitkeröidy levyllä niin nopsaan.
- Koskijoro
Sama täällä. Siitä oikeanpuoleisesta missä ei ole valoa en juurikaan piittaa enkä ymmärräkään sen tarkoitusta. <keitän kahvin ja juon. Siinä oikeanpuoleisessa on kyllä musta alue kello 12-3 mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa enkä ole löytänyt Moccamasterin ohjeistakaan. Keittimeni on jo 40 vuotta vanha mutta vasta nyt otan sen vuosikymmenien jälkeen käyttöön uudestaan. Olen pahoillani kun en osaa neuvoa.
- Anonyymi
Olen kuvitellut sen olevan 15min automaattikatkaisija. Kahvinkeitin siis menee pois päältä itsestään. En ole varma, koska omassa laitteessa on tuo plus merkki eikä kello.
- säästötalkoot
se on säästönappula
- Anonyymi
Kaikki kodin koneet Mitä Suomessa myydään ,löytyy käyttö ohje netissä Suomeksi.Jos ei käytä kääntäjää.
- Anonyymi
Melan asiakas- .joista kun saat melan kirjeet ,tarkistaa opettajan vieressä olo että virtanappi on off.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481