Urkutien parkkipaikkojen läpikulku ja paskaralli

kengätpaskassa

Kylän suurin läpikulkureitti ja koirien paskantamis ja kusemispaikka on Urkutie 3:n ja Urkutie 2-4:n parkkipaikka.Urkutiellä jo yli 20-vuotta asuneena puhun kokemuksesta.Aamuisin töihin lähtiessäni saa varoa onko taas koiran paskat autojen välissä.Taloyhtiön parkkipaikat eivät ole keskustaan ja länteen päin kulkevien ihmisten ulkoilureitti,jotka samalla paskattavat ja kusettavat rakkinsa autojen väliin.Lärvikirjassa kantaa ottanut ASOMAtakkinen nainen käyttää myös meidän parkkipaikkaa koiransa paskattamiseen.Jos nämä asunnot olisivat niinsanottuja osaketaloja olisi asiaan puututtu jo aikaa sitten.Meidän isännöitsijä ei puutu mihinkään mitä sille ilmoitetaan.Eläimiä vastaan minulla ei ole mitään.Ihmiset on vaan niin saatanan tyhmiä oli niillä sitten eläimiä tai ei.

2

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruskanpasaus

Raikussa on sama ongelma. Koiria käydään paskottamassa omakotitalojen portinpielissä ja kaiken huipuksi jopa ihmispaskat oli laskettu portinpieleen. Koira kun ei kulje saappaat jalassa, eikä pyyhi paperilla persuksiaan, joten ei jäänyt epäselväksi, mikä oli tarpeensa portinpieleen tehnyt. Oli sitten kyseessä keskusta tai laitakaupunki, sivistys ei ole saavuttanut vielä tuoretta kaupunkia ja sen koiraväkeä.

• jotainrotia

Älä hyvä ihminen vieritä syytä isännöitsijän niskaan.Jos ei aikuiset ihmiset tajua mihin lemmikkinsä antaa tehdä tarpeensa,niin ei siinä paljon hyödytä jakaa ja niitata ohjelappusia pitkin seiniä. Niitä on varmaan jo ennestäänkin rappukäytävät väärällänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7333
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      55
      4946
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4629
    4. 71
      4488
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4158
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      28
      3269
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2908
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2468
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2427
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      211