Moi, mä oon 17 vee poikai ja oon vielä neitsyt. Tämän sai tietoon myös äidin miesystävä (63v) ja hän alkoi lähestymään mua yhteisillä saunareissuilla, iha ekana vaan tykkäs saippuoida mut ja tottakai mä kovetuin mutta hän sanoi et se on normaalii, Niinhä se onki. Nykyään hän haluaa että mä istun saunassa sellaisen ison tutin näkösen tapin päälle kun hän pesee mua. Oon kuulemma valmis seksiin kun seuraava koko sopii pyllyyn. Mä kyllä haluun sitä mutta jotenki jännittää koko juttu. Pitäiskö mun ehdottaa jotain yhteistä jo nyt.
Äidin miesystävä auttaa!
Millonvalmis
2
5820
Vastaukset
- olli60
Olin myös 17v kun eka juttu naapurin isännän kanssa kävi toteen.
Kundi 55v imaisi mehut huuleen,samalla opettelin minäkin tuon jalon taidon. Ehdota pois.. joo, ehdota pois vaan.
Älä kerro äidillesi.
Sitä on kiva sovitella vaikka ekaksi ei mahtuisikaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4756246Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2522287Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3861969- 1241159
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51074- 291067
- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60884Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel79818- 39764