Moi, mä oon 17 vee poikai ja oon vielä neitsyt. Tämän sai tietoon myös äidin miesystävä (63v) ja hän alkoi lähestymään mua yhteisillä saunareissuilla, iha ekana vaan tykkäs saippuoida mut ja tottakai mä kovetuin mutta hän sanoi et se on normaalii, Niinhä se onki. Nykyään hän haluaa että mä istun saunassa sellaisen ison tutin näkösen tapin päälle kun hän pesee mua. Oon kuulemma valmis seksiin kun seuraava koko sopii pyllyyn. Mä kyllä haluun sitä mutta jotenki jännittää koko juttu. Pitäiskö mun ehdottaa jotain yhteistä jo nyt.
Äidin miesystävä auttaa!
Millonvalmis
2
5835
Vastaukset
- olli60
Olin myös 17v kun eka juttu naapurin isännän kanssa kävi toteen.
Kundi 55v imaisi mehut huuleen,samalla opettelin minäkin tuon jalon taidon. Ehdota pois.. joo, ehdota pois vaan.
Älä kerro äidillesi.
Sitä on kiva sovitella vaikka ekaksi ei mahtuisikaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175