Oletko rikas mies, Juha?

mekysymme

Lasarus ei ollut rikkaalle miehelle ihminen; hän oli pikemminkin maanvaiva ja paiseinen kuvottava olento, joka löyhkäsi kiusallisesti hänen porttinsa edessä. Lasarus kuoli nälkään ja jäi ilman hautajaisia, kun rikas mies eli yltäkylläisyydessä. Lasarus pääsi paratiisiin, kun taas rikas mies joutui kadotukseen , koska hänen sydäntään oli hallinnut rikkaudet ja itsekeskeisyys.

30

2207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumenpukkaaja

      Yhteisvastuukeräys alkoi ja innokas naisihminen soitteli minunkin ovikelloani. En antanut tällä kertaa senttiäkään ja sanoin: "Ottakaa niiltä joilla on enemmän kuin itse ikänään tarvitsevat. Kannattaa mennä kaupungin johtoportaan väen työ ensin eikä kiusata köyhiä täällä lähiöissä."
      En anna enää koskaan yhtään mihinkään keräykseen, kun olen erittäin vihainen ja katkera siksi, kun 44v raskaan työrupeaman jälkeen saan hyvin pientä eläkettä.

    • 3uyh85

      Sipilä on kuin jalkahaava diabeettisen Suomi-neidon sääressä. Tehokkaat lääkkeet ja kylä lähtee.

      • elsa81

        Lääkkeiten omavastuu on syntinen teko sille joka sen sääti. Eläkeläisellä ole rahaa valita ostaako verenpaine lääkettä vai antibiottia.


      • sadisti-sipilä

        Juha sipilä on kuin tuo lasarus.


      • Vl-rules
        sadisti-sipilä kirjoitti:

        Juha sipilä on kuin tuo lasarus.

        On todella, paiseita täynnä ja alkaa pikku hiljaa näyttää Kempeleen mahtisuvulta, kun otsa alkaa pidentyä, ja siellä Tah....issa on näitä lasaruksiaen ja rikkaiden mieheien sekoituksia täynnä koko suku.


      • Ystävyyssyvällä

        Kyllä on kateellista porukkaa. Oletteko oikeasti tuollaisia? Ei ole kumma, jos Sipilä on vaihtanut maisemaa.


      • Anonyymi
        sadisti-sipilä kirjoitti:

        Juha sipilä on kuin tuo lasarus.

        Totta. paiseita täynnä.


    • matut.ensin.sipilä

      Sipilä on tunteeton Psykopaatti. Siis suomalaisia kohtaan.

    • 5678258

      Ei himoita sitä Juha-lähimmäisen omaisuutta siellä.

      • MV.tuo.uusi.karpo

        Jaa sitä jonka hän on petoksella hankkinut ??


    • likikarjakko

      Kaikkea muuta olen himoinnut, mutta en lähimmäiseni karjaa.

    • luksusjussi

      Minä kuulkaa asun norsunluutornissa ja seuraan käpysotaa. Ei minua eläkeläismummot kiinnosta. Niillähän on kaikki hyvin, Suomi on hyvä maa ja nousussa.

    • köyhienköyhä

      Tämä rikasmies sipilä suunnittelee Pelsolle uutta "kotiuttamisleiriä", teemalla"Työ vapauttaa".
      Sinne joutuvat Lasaruksen kaltaiset köyhät,työttömät ja vääräuskoiset. Siellä uudelleen koulutetaan ....lopullisesti.
      Suihkutiloja rakennetaan jo.

    • Trumpi

      Sipilä on kuin ceauseccu. Kyllä kansa saa vielä tarpeeksi niin kuin romaniassa

      • juissiaskelmerkit

        Hää ottaa viel shensshuurin käyttöösä ja kieltää kaik kokkovukset (muut ko hoito).


    • juhhu

      On kova meininki, pannaankin lasarukset kerralla sileeksi.

    • pipilä-linnaan

      Rosvohan tuo on ja kuuluisi vankilaan manipuloimaan kaltaisiaan.
      Paskapuheetkaan eivät enää pelasta.

    • luksusjussi

      Minä kuulkaa en pätkääkäääääään välitä nuorisotyöttymyydestä pääasia että yritykset saa orjatyövoimaa ja meikä rahaaaaaaa ha aha aha hahahh ahh haaaaaa!

      • Riku-Aalto-

        Minä varast5an vuokralaisten rahat optioilla.


    • kysynsinulta

      Oletko rikas mies?

    • Karma-kostaa

      Karmea sananvapauden rajoitus koskee myös kaikkia suomalaisia: Aikuisen miehen yhtymistä 9-vuotiaaseen pikkutyttöön ei saa moittia pedofiiliseksi toiminnaksi, jos kyse on islamin uskosta. Joissakin kulttuureissa lapsiavioliitot ovat näet sallittuja, jopa esikuvallisia.

      ”Euroopan ihmisoikeustuomioistuin on linjannut, ettei profeetta Muhammedin kutsuminen pedofiiliksi kuulu ilmaisunvapauden piiriin.” (Yle 26.10.2018)

      Valitettavasti tämä on jo todellisuutta Suomessa. Jussi Halla-ahokaan ei olisi saanut aikoinaan sanoa islamia pedofiiliuskonnoksi, vaan sakkojahan siitä ropisi. Karmeaa, kuinka mädätys on niin pitkällä, että lapsia ei enää yhteiskunnassamme suojella – ensin vietiin adoptiolapselta isä ja äiti, sen jälkeen homoliittojen myötä kaikilta lapsilta, ja nythän pedofiliaa ollaan normalisoimassa, ja kriitikkoja vainotaan, kuten professori Tapio Puolimatkaa. Askel askeleelta pimeys hiipii ja ottaa vallan.

      Omana näkemyksenäni ja yleisenä kommenttina itse asiaan sanoisin, että aikuisen miehen pelkkä seksuaalinen kiinnostuskin pikkutyttöihin (kuten pikkupoikiinkin) on vakavaa mielenvikaisuutta. Ja jos yhteisö sellaisen hyväksyy, on kyseessä kollektiivinen aivokuppa.

      Planeetan suunta on kohti helvettiä.

    • ajat-on-kovia

      Juha vetää myös metsään risukkoon merkkelin vanavedessä.
      -loppui tuonkin aika-

    • Omatensin

      Trump korostaa USA:n itsemääräämisoikeutta: ”Amerikkalaiset hallitsevat Amerikkaa.” Tästä syystä hän ei halua allekirjoittaa YK:n siirtolaisuussopimusta, jota on kritisoitu monissa maissa.


      Yhdysvaltain presidentti Donald Trump julistautui nationalistiksi Houstonissa äskettäin pitämässään puheessa. Hän kehotti ihmisiä pelotta käyttämään nationalisti-sanaa, vaikka jotkut pitävät sitä nykyään ”vanhanaikaisena”.

      ”Me hylkäämme globalismin ideologian ja hyväksymme kansallismielisyyden.”

      Trump näki nationalismin eli kansallismielisyyden vastapainona globalisteille, jotka haluavat hyvää koko maailmalle, mutta eivät välitä omasta maastaan.

      – Tiedättekö mikä minä olen? Olen nationalisti, Trump sanoi.

    • romu_mooney

      Empä menis sipulan koneeseen oli ihan romun näköinen lotjake ihme että saanut luvan huh sentään eipä trump kyllä menis tähän ruumisarkkuun jos ei varaa ole parempaan ostaa sitten potkulaudan mulla ei viellä ole perintöasiat kunnossa

    • Mökkiläiset

      Montako pakolaisperhettä sinne sipilän kotiin on majoitettu? Eikös ne lupaukset pitäisi toteuttaa,vai onko herra pyörtänyt senkin lupauksensa?

    • suihkarisuomenrahoilla

      onkokukaan nähnyt onko sipilä käynyt uudella lentokoneella kempeleessä

    • thessaloniki

      Tuolla vähän edempänä puhuttiin muslimien pedofiliasta,joka on totta.Mutta sehän koskee myös lestadiolaisia.

    • Anonyymi

      Se on ylen vaikia rikkaan miehen päästä taivaaseen. Niin sanoo iso kirja.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe