Hei mistä saisi hankkituksi oikein kunnon sähkö shokki antava seksi sauva sekä nipistimiä?
Tarkoitan ei mitään sellaista pilipalia mitä seksikaupoissa suomessa myydän jne.
Kunnon laatu vehkeitä etsin!
Onko kellään tieto ??
Sähkö shokki lelu
5
3257
Vastaukset
Kyllä löytyy ! pienistä sähköimpulseista...jalat ja järjen vieviin jysäreihin - välillä !!!!! Tässä on nyt tarralaput,mutta tarvikkeita on saatavilla
- Kammiovärinä
Nipistimiä... kannattaa pysyä navan alapuolella ettei jää viimeiseksi sähkökokeiluksi.
- Ei.johdolla.nänniin
Sähköpulssileluilla pitää tosiaan olla tarkkana että niitä käytetään oikein. Sellaisten kytkeminen johtimilla nänneihin on pääsääntöisesti TODELLA HUONO AJATUS ellei sitten oikeasti tiedä mitä on tekemässä. Silloinkin on riskinä että jossakin piuhat menevät ristiin ja virta pääsee kulkemaan väärää reittiä. Kammiovärinään kuolee nopeammin kuin mitä ehditte apua paikalle kutsua.
Nännin kiihoitukseen pitäisi olla ihan oma bipolaarisella elektrodilla varustettu lelunsa jossa ei ole mitään liitäntäjohtoja. Silloin virta ei pääse kulkemaan kuin lelun elektrodien kautta eikä ongelmaa aiheudu. - sähköandroidi
Kiitos infosta!
- Reiska69sexgod
Moi!
Kokeilin itsekin nänni impulsseja nyt jo edesmenneen naisystäväni Mirjamin kanssa. Hän todella piti tästä shokista ja minä päätin myös kokeilla ja kyllähän se sai sukat pyörimään. Heh.
Tv. Reino 67v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664251
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺644069Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363522Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163083Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342759En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142552Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102254IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131377Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571252- 801036