Ateistit,tehkää perässä,vielä ehtii joukkoomme!

VoimassaAina

Minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, Hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
Tämä on totta jokaisen uskovan kohdalla.
Tämä ei ole totta yhdenkään ateistin kohdalla.

21

3810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoimassaAina

Lisään vielä,että oli kiva,että kun Jumala oli kyrsiintynyt vähän kaikkeen hän ymmärsi käydä siitältämässä tiineeksi alaikäisen tytön,josta syntyi poika,joka oli tuo Jumala itse.
      Tapatuttamalla tuon Pojan väärillä perusteilla (vaikkei Poika oikeasti kuollutkaan) Hän sai kontrolloitua vihaansa sen verran,että kaikkien sijaan Helvettiin joutuvat vain ne,jotka eivät ole samassa uskonlahkossa kuin minä.Siis vain siinä seitsemän miljardia ihmistä plus kaikki ennen uskonlahkoni perustamista eläneet.Halleluja!!

• Tuollasiiha ne uskovaiset o.

Mie oon tas elämäin aikan tuntent eriuskosii ristityit, eriuskosii muhamettilaisii, eriuskosii puttalaisii, muutamii mormooneit, hintui ja par juutalaist ja yhe jehovan.

Jotku heist, isoin osa, o iha tolku ihmisii, joil usko ei oo pääst päät sekottammaa.

Mut sit o niitäkii, joil on (Paitsi puttalaisis mie en oo iha selvii sekopäit viel tavant, siis uskonno sekottammii, muute sekasi olevii kyl muutamii).

Se onkii hassuu, jot hyö toise ryhmä uskovat onkii nii samanlaisii uskossaa. Usko he sit erilaisii jeesuksii, muhamettiloihi tai muihi jumalii, ni kaikil heil se usko o iha tos elämyksellist ja heijä mielestää totta. Tiesitteks työ muute, jot muhamettilaisilkii o omat hihhulins ko puhhuut kielil ja saavat sätkyi.

Ja kaikis eri uskonnois ne o niin varmoi, et heil o jottai iha ainoolaatust, mitä
      kellää muul ei oo ja et hyö vaa o oikees.

On ne vaa sit hassui.

• VoimassaAina

Olet syntinen.
        Jeesus kuoli minun / sinun sijastasi.
        Nyt sinulla on mahdollisuus pyytää syntejäsi anteeksi ja uskoa.
        Silloin olet pelastuksen tiellä ja silloin sinulta jää näkemättä lopun ajan kauheudet, sellaisia joita ei ole ennen ollut maailmassa, HIRVITTÄVÄT!!!

• VoimassaAina kirjoitti:

Olet syntinen.
        Jeesus kuoli minun / sinun sijastasi.
        Nyt sinulla on mahdollisuus pyytää syntejäsi anteeksi ja uskoa.
        Silloin olet pelastuksen tiellä ja silloin sinulta jää näkemättä lopun ajan kauheudet, sellaisia joita ei ole ennen ollut maailmassa, HIRVITTÄVÄT!!!

Elä höpäjä.

Ehä mie mikkää syntine oo. Iha tavallii ihminehä mie oon.

Etkä siekää oo syntine. Elä sie uso sellasii, ko siust yrittää tehä muka syntist. Heil ei oo puhtait jauhoi pussissa! Hyö yrittäät hyötyy siust! Pijä varas!

Lisäks miust tuntuu, ettei semossii jeesuksii oo olt ees olemas. Mite sellane olematon vois ees kuolla? Ei mitekää!

Ja maailma loppuu o viel viis miljardii vuotta aikaa jote ei meijä kannat siit huolta kantaa. Elellää myö vaa tää elämä mukavast.

• muistaelaavalilla

Sinä voi elämäsi käyttää paimentolaismiehen keksimän mielikuvitusjumalan palvontaan jos siltä tuntuu :D Pidä hauskaa kuvitelmiesi kanssa :D

• Nebukd

Sä voit keksiä vaikka 666 nikkiä, pääsi on yhtä hajalla aina vaan.

• Oman perustelemattoman uskon mainostaminen vastaa kikkelin esittelyä puhujakorokkeella täyden torin kulmassa.

Olisin aloittajalta odottanut ensin todisteet jumalastaan, jeesuksestaan tai edes pahanhajuisesta henkäyksestä. Tällöinhän me pakanatkin olisimme jo kilvan ylistämässä tuota jumalaa.

Mutta ei, pientä kikkeliä vaan heilutellaan torilla ja ilmeisesti siitä jonkilaista nautintoa saadaan.

• EroonSisäloisista

Kun lapset oli pieniä, niin niissä eli kihomato. Lääkkeillä niistä päästiin. Oli sen verran sitkeitä, että tarvittiin kaksi kuuria.

• Avaaja:

Vaikka isompi joukko päättää hypätä kaivoon, ei se tarkoita että olisi mitään syytä uskoa mielikuvitusolentoihin

• ateistille.tiedoksi

On muitakin, paljon turvallisempia tapoja ottaa kaste.

Ja jos ateistin maallistuneeseen mieleen nyt seuraavaksi tulee päälle virtsaaminen, niin tiedoksi, että kristityt eivät suosittele sitäkään.

• ateistille.tiedoksi kirjoitti:

Ja jos ateistin maallistuneeseen mieleen nyt seuraavaksi tulee päälle virtsaaminen, niin tiedoksi, että kristityt eivät suosittele sitäkään.

Kinkyä. Kannatan jyrkästi!

• ateistille.tiedoksi kirjoitti:

Uskovaiset ovat joskus yllättävän pervoja :)

• AimassaVoina

"Ateistit,tehkää perässä..."

Olet siis tehnyt jotain perässä. Se on vissiin kakkaa. Sitähän sieltä perästä tulee.

• sinut.tiedetään

Mitäpä muuta ne eräät täysin maallistuneet koskaan ajattelisivat. Vaikka se pyyhkiminen sisäpuolelta tuntuukin varmasti kivalle, niin luulisi sitä elämässä olevan muitakin huveja.

Sitten vielä ihmetellään, miksi Jumalansa hylänneitä pidetään ilkeinä ja syntisinä!

• sinut.tiedetään

Heterot ovat sellaisia piukkapyllyjä, jotka poistaa viestini

• Jumala.on.Kakkaus
        sinut.tiedetään kirjoitti:

Mitäpä muuta ne eräät täysin maallistuneet koskaan ajattelisivat. Vaikka se pyyhkiminen sisäpuolelta tuntuukin varmasti kivalle, niin luulisi sitä elämässä olevan muitakin huveja.

Sitten vielä ihmetellään, miksi Jumalansa hylänneitä pidetään ilkeinä ja syntisinä!

Jumalaa ei voi hylätä, koska Jumalaa ei ole.

• olenateisti

Miten niin perässä? Taidat pitää omaa matkalippuasi taivaaseen jo ihan varmana? Ei houkuta, kiitos.

• wind-

Uskonto saattaa jäykistää ihmisiä kapeneviin uskomuksiin ja rituaaleihin.
      Islamin uskonnossa
      on ehkä eniten, ainakin länsimaita enemmän erilaisia tapoja, uskomuksia ja
      rituaaleja. On myös käsittämättömiä ja sydämettömiä uskomuksia, sekä
      ihmisen itsensä pyhittämää väkivaltaa.

Spirituaalisuus ei välttämättä pidä sisällään samanlaisia rituaaleja ja
      sääntöjä. Jumalan läsnäoloa pidetään kuitenkin varmana. Spirituaalisuus
      on keskittynyt maallisen ohella henkisiin asioihin ja henkiseen maailmaan.
      Fyysinen ja ei- fyysinen todellisuus erotetaan toisistaan, kuitenkin niin että
      ne ovat vuorovaikutteisessa suhteessa toisiinsa. Henkisyys viittaa siihen,
      että on jotain hyvää... voimia ja yksi voima yli kaiken tämän fyysisen
      maailman ulkopuolella, johon meidän on yhdistettävä omat voimamme ollaksemme
      vahvempia.

Jeesusta pidetään uskontona, koska Hän kuuluu kristinuskon ytimeen...ja koska
      kristinuskossakin on rituaaleja kuten lapsikaste, rituaali-ehtoollinen, jne.
      henkilönä Jeesus leimautuu uskonnoksi. Pelastuksen sanoma ei kuitenkaan
      kuulosta kovin uskonnolliselta. Siksi monet pitävät uskon keskipistettä
      enemmänkin spirituaalisena, henkilökohtaisena oppaana, joka oli Jumalan
      kaltainen mutta lihaa ja verta, ihminen- joka ohjaa ihmisiä henkiseen
      vakauteen. Jeesus Kristus on monelle miljardille ihmiselle maailmassa
      henkilökohtainen pelastus, ilman hihhulin viittaa tai uniformua...

• hiihaahuuhaa

Pahin helvetti minkä minä kykenen edes kuvittelemaan - ja minulla on tosi värikkään vilkas mielikuvitus - olisi joutua viettämään sinun ja kaltaistesi joukossa iäisyys.

Kun eihän teitä äärimmäisen vastenmielisiä umpitolloja, täydellisen tietämättömiä ja sivistymättömiä typeryksiä, täysin sekopäisiä huuhaahörhöjä, pahasti mielenvikaisia aivopierujen suoltajia ja ureapäisiä narsistisia psykopaatteja kestä edes pientä hetkeä.

• Kertosäettä
    • 12____13

On varmaan turha odottaa sinulta mitään älykkäitä todisteita väitteillesi?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4087
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      82
      3721
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3215
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2568
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2427
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2216
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2055
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1778
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36