Keskivartalo lihavuus vaaralista on fakta

cxzuio

ei pelkkä mielipide. Miehistä näyttävät julkisuudessa olut vatsoineen vaikka oikeasti naisten keskivartalo lihavuus on järkyttävästi yleistynyt kuten julkisuudessa voidaan todeta. Ansiokkaasti on peittely yritykset " onnistuneet " kun otetaan huomioon kuinka paljon naiset kärsivät tuosta ongelmasta on vastuuntunnonta brändää ylipainoisia kehumalla heitä kuin itse brändätyt olisivat aivottomia tai muuten kypsymättömiä oman vartalonsa suhteen. Aikamoista eräskin kuva julkisuudessa jossa naista mainos hehkuttaa kasvokuvalla rinnat runsaasti näkyvillä ns. joten ihmetellä täytyy että itseään fiksuina pitävät suostuvat moiseen joten johtopäätös lienee pelkästään raha...

Keskivartalolihavuudesta ja sen kaikista vaaralisemmasta muodosta voi lukea asiantuntijoiden lausumaa niin monesti ovat tuosta varoittaneet : Kun työpaikoilla on jo nyt ylilihavia ylipainoisia joiden työkyky on alhaisella tasolla joiden mieli asento on istua vaikka työ edellyttää muuta Se että antavat uskotella itselleen pelkkää potskaa on vastuuttomien mainostajien, toimittajien valhemaailmaa kun oikeasti itse alkavat ottamaan tosiasioita huomioon voi tulla heille itselleen järkytyksenä että nelikymppiset eivät tuolla menolla eläkeikään pääse mm.

Suomessa on julkisuuteen keränneet lohduttomia kuvia miehistä joita marginaalryhmä kun jostain syystä faktojen esiin tuominen ei ole seksikästä niin siellä luovat harhaa ylipainoisille naisille omasta ihanuudestaan vaikka jokainen ajatteleva ihminen näkee, kuulee kuinka vaaralista keskivartalolihavuus on kaikkineen.

1

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wlouxuy

      Taisi olla yhdyssana keskivartalolihavuus, olipa niin tai näin pitäisi keskivartalolihavien läheisten järjen ääntä käyttää koska ei ole mitenkään selitettävissä että eivät tienneet. Työpaikoilla on paljon heitä jotka eivät pysty heille kuuluviin tehtäviin edes lattialle menemiseen ja ylös koska se tuottaa suunnatonta vaivaa. Monienkin diaknoosi voisi olla keskivartalolihavuus ja siihen päälle kaikki ne oireet ja tulevaisuudessa tulevat pysyvät haitat.

      Mediantaito lukuviikolla voisivat monetkin melskaajat lukea siellä jossain huolellisesti kun olen keskustelua muualla seurannut Esimerkiksi: keskivartalolihava mies tai nainen voi tosiaan olla kasvoistaan kuin posliininukke meikattuna ja hurjan ihana ihminen ja niin edelleen mutta se poista sitä että sairastavat vaaralista keskivartalolihavuutta uskoen olevansa ns. paraatikunnossa kun yleensä vain istuvat. On ajattelematonta että heitä peittää muodottomat mekot sun muut härpäkkeet josta luulsi itsekkin kärsivän naisena ainakin.

      Jostain luin että mikä oikeus joillakin on arvostella toisten ulkonäköä, itse sanoisin että samalainen kuin melskaajat itse jotka ovat syylistyneet jatkuvasti suomalaisten miesten solvaamiseen Itse en osalistu ns. pensaa liekkeihin heittämiseen kun tosi tarkkana diblomaattisesti luen vain joskus järjetöntä melskaamista tosin tämä palsta näyttää olevan suvereenisesti muita kunniottava ja arvostava joka ei maksa mitään mutta on sitäkin arvokkampaa...

      Minun puolesta olkoon ketä tahansa tasapaksu omasta mielestään seksikäs ja ihana se ei ole minulta pois mutta luulisi että kenenkään peili ei valehtele En olisi uskonut miten pitkälle keskivartalolihavuudesta kärsivät voivat mennä itseään pettäen ja valehdellen kun olisi luullut että panostavat enemmän tervyteensä kuin istumiseen. Iltasanomissa nimimerkki appelsiini useasti on järjen ääni joten toivon häneltä joskus ansiokasta vastinetta sinne jonnekin kun itse olen niin valikoiva mitä kirjoitan ja miten ja yleensä luen / katson...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe