mun elämässä nyt tai ei..aivan niinkuin oli sillo jo kauan sitte, näen nyt miksi pyhällä hengellä oli nii hätä et pakotti mut kirkkoo rukoiltavaksi, koska siinä oli se mahollisuus et jään pimeyteen koska se oli mun käsissä ilma et pyhä henki pystyy mitenkää koskeen muhu..
tällä kertaa en kapinoi vastaa..niin paljoko siitä enää hyötyä onkaan,tässä olen tee mitä lystäät jumala tällä elämällä
vitusti kiinnostaa palata elämää ihmiste vittuiluja kuuntelee ja jumalan edessä tärisee.. omalla tavalla toivon et se pimeys jatkus, vaikka se oli karseeta polttelua ilma minkäänlaista vapaata tahtoa mut omalla tavalla se oli lohdullista...
eikä se tunnu mulle miltää vaikka 6 vuotta tommosta, ei sillä oo mitää merkitystä mulle, vaikka toine 6, kuitenki matele sen läpi, päivä kerrallaan..niihä mä nytki tein ja järjissäni vielä oon
kokkeillaanko toine 6 vuotta? tai vaikka 12? :D pääsen mä sen läpi, pääsin tämänki
Mulla on valta päättää onko jumala
tehmies24v
3
1253
Vastaukset
- tehmies24v
mut joo nyt en kapinoi, nöyrryn tällä kertaa...its all yours
- siunaustanyttässä
Anna nyt vain Jumalan viedä, älä jää enää pimeyteen, vaikka nyt vielä se kamppailu on ja revitään kahtaalle.
- tehmies24v
yritetään... mä yritän parhaani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3452811SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401532
- 691129
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264955Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800