SpaceX pääsi avaruuteen

4

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös monissa tulevissa suurissa tieteellisissä läpimurroissa ateistien rooli on varmasti merkittävä. Tekoälyn kehittäminen on varmasti yksi sellainen ala. Uskovaisilla ei ehkä riitä rohkeus mennä niin selkeästi jumalansa tontille.

• Hmm... Vaikea sanoa, mutta kai sekin mahdollista on. Ainakin Suomessa tiedekielteisyys uskonnon vuoksi on onneksi melko pientä. Nokia Mission perustajahan parantui syövästä, on itse kertonut miten sai sytostaatteja ja hänen puolestaan rukoiltiin -- kiittäkää Herraa... Rukous ei ainakaan vähennä oikean hoidon tehoa.

• virtuaaliverox

alkaa olla pojat pc koneiden krafiikka sitä luokkaa että hyvällä kotikoneella pääsee vaikka plutolle asti ja pääsee katsomaan suurennosta aku ankan peräsulista, joten näitä " live" tapahtumia on aivan turha esitellä, ei ketään kiinnosta, nasa ym osasto joutuu keksimään eeden tavan lavastaa varojenkeruuta, olemme tulleet siihen mihin on kovasti vuosikymmeniä pyritty, eli kukaan ei tee mitään , kaikki tekee etätöitä, joku tosin luuli että jokainen maksaa veroja,,,,,mistä.............itse asiassa mikään ei ole muuttunut ensimmäisestä kuumatkasta, sitä katsottiin näytöstä ja sitä katsotaan aina vaan näytöstä, se onko tapahtuma tosi vai virtuaalinen on sivuseikka.

• Että sellasta :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe