Minä Late Lapista, en edelleenkään kommentoi millään tavoin noiden aloituksiani 24/7 kyttäävien ja Ameeban aivoilla, varustettujen turun toivojen ja muiden vajakki räksyttäjien räksytyksiin!
Kun noihin lässytksiin antaisi kommentteja, se olisi kuin ruokkisi sikoja arvokkailla jokihelmillä !
Kyllä se viisaus on edelleen voimassa, joka sanoo jotta, kapiset kulkukoirat räksyttävät mitä räksyttävät, mutta caravaanarit kuljeskelevat kaikesta räksytyksistä huolimatta ! AMEN!
Olen kuullut huhuja luotettavalta taholta, jotta Neste oil on hankkimassa omistukseensa suljettua kaivosta, johon laitetaan kaikki Suomessa loisivat mustaturpaiset feikit ja muut keenerit, ja niistä valmistetaan biopolttoainetta jota käytetään Neste Oilin tankkereissa, näin saadaan lähes rikkivapaata polttoainetta !
Jospa tuostakin täällä riehuvasta mustaturpaisesta ja feikkaavasta manne turun toivo palsta häiriköstä päästään sitten viimeinkin eroon!
Late Lapista. SSSS Ry!
TIEROOTUS LUONTOONEN ASIJA !
9
5221
Vastaukset
- on_huomattu
Sinä valtakunnanvalittaja lapista kommentoitkin jatkuvasti omia valituksiasi vaihtamalla nimimerkkiäsi. Sinä myös lupasit siirtyä valittamaan pelkästään ryssän mv-palstalle.
- oippaPiirakainenFIN
HYVÄ LATE OLET PALASTAN EHDOTONTA ELIITTIÄ JA ANNAT MATULLEKKIN KYMMENYYKSENSÄ MIKÄ SILLE KUULUUKIN............... TURUN MATUN OIKEA PAIKKA OLISI JO KAUAN AIKAA SITTEN OLLUT UMPISOLMUUN VEDETYN KORTONGIN SISÄLLÄ JOSSA AMBOMAAN ROSKASÄILIÖSSÄ...!
Terveisin : Late Vani 1 = oiva pirakainen = ikiteekkari =Missät Oiva on viihtynyt? kun ei ole näkynyt baanalla herran aikoihin ?
Late Lapista. SSSS Ry!
- oippaPiirakainenFIN
On ollut uusia haasteita tämän ympärillä olevan kaaoksen ymmärtämisessä,, ja palikoita paikoilleen asentamisessa.. Tuntuu että meno ja meininki isiemme maalla alkaa olla jo sellaista menoa,,että vain Sissit ja muusikot pärjää eturivissä..... Istuva TERIJOENHALLITUS ja sitä nuoleva BUUMA HEITTÄÄ JATKUVASTI kapuloista rattaisiin kuin aikoinaan sisävesihöyrylaivan lämmittäöjä halkoja uuniin.............. !
Taistelussa sitä vastaan ei askeltakaan taakse ,,vaan vaikka hyökkäyssuuntaa muuttaen kohti uutta parempaa suomea !Pohjanmaalla ollaan kanssasi samaa mieltä! isännät jo puhdistelevat aseitaan säilytysrasvoista !
Late Lapista. SSSS Ry!- älä_höpäjä
Late_Lapista1 kirjoitti:
Pohjanmaalla ollaan kanssasi samaa mieltä! isännät jo puhdistelevat aseitaan säilytysrasvoista !
Late Lapista. SSSS Ry!Pohjanmaalla ei ole koskaan siedetty sinun kaltaisia lapin valittajia.
- oippaPiirakainenFIN
Hyvä Late.............. Näillä mennään !
- missä.ämmä
Missäs tuo räksyttävä mustalaisämmä luuraa? Olisko siitä vihdoin joku käyny päästämässä ilmat pihalle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645532Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3911310Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22010948Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389765Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla878582Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2746624Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302289Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.102114- 432022
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261590