Kaunein muistosi Olavista?

Lommopää

Muistellaan Olvia, kerro kaunein muistosi mikä sinua erityisesti kosketti?

16

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möreääänisekä

      Yliopistonkadun nyrkkeilyottelu ja nälkälakko kaupungintalon edustalla autossa istuen, Che Guevara -kirjaa lukien.

    • sentietkand

      Nälkälakon aikana ystävyys Waltteriin syveni.
      Valtsu kantoi salaa lihapiirakoita öisin nälkälakkolaiselle kauppatorin Kallun grilliltä.

      • Tummelia

        Oikein lämmin muisto. Valtsu taisi haukata itsekin muutaman lihiksen.
        Minulle jäi erityisesti mieleen sankarillinen nyrkkeilyottelu Turussa kävelykadulla. Päätyi tosin Salmisen tarjoamaan hurjaan moukkuun Olavia päähän!


      • rock-ola--
        Tummelia kirjoitti:

        Oikein lämmin muisto. Valtsu taisi haukata itsekin muutaman lihiksen.
        Minulle jäi erityisesti mieleen sankarillinen nyrkkeilyottelu Turussa kävelykadulla. Päätyi tosin Salmisen tarjoamaan hurjaan moukkuun Olavia päähän!

        Rock-Ola lienee saanut muutamankin osuman myös henkisessä mielessä
        Paljasti mm. että timppa on Suomen historian suurin poliittinen huijari siitäkin osumia


    • Teiskolainen

      Niitä on paljon. Aina oli kivaa ja kaunista kun tapasi Olavin. Haettiin kerran anopille koira Turun eläinhoitolasta,martinmäen federaation juhlat, nyrkkeilyturnaus ellivuoressa yms... Olavi oli loistava seuramies ja äärimmäisen luotettava ystävä.

    • Kiljuen_tykätään

      Ei perSut olvia ole unohtaneet, mutta kilju on niin palajon halvempaa. Siksi valinta kohdistuu kiljuun.

    • Onsekovasano

      Erään nuoren demarivaltuutetun alastonkuvien heiluttelu valtuustosalissa oli aikanaan kova veto.

      Muistamme myös Olan järjestämät lettukestit. Ola tarjoo, sano. Ja lopuksi Olavi keräsi vierailtaan kolehtia.

      • Kaukajärvenkyy

        Olavi testamenttas ne kuvat mulle. Aika komeita ovat.


      • tuksukanerva

        Se demariakka hyökki kyllä ensin pitkään Olavia vastaan. Vaan komeita olivat kuvat.


    • Peppu_Normaali

      Olviksen kuolema
      Olviksen kuolema
      Olviksen kuolema
      Ei mua liikuta

      Mää synnyin '59
      Ja Olvis aikaan isoisän
      Ja aikaan Beatleksien
      Mä vielä edes masturboinut en

      • saattoi_olla_näinkin

        Saattoi hyvinkin olla että Rock-Ola oli niin läpeensä fifties


    • Pitkätukkarenkuttaja

      Jone Nikulan kiusaaminen oli hieno temppu. Siitä iloittiin pitkin suomenniemeä.

    • Alapurentainen

      Jep. Nikuola on läpeensä nilkki. Olavi vähän opetti sille tapoja.

    • Linjurikuski70

      Olavi auttoi satoja turkulaisia valtuustovuosiensa aikana. Myös minua ja perhettäni.

      • kelvä

        Petteri Orpo ja Waltteri Jokinen ovat myös hyväntekijöitä, aina lähtevät kuskiksi pyydettäessä


    • voivoisitä

      Lumikonmäessä nauravat kaikki eräälle lihavalle tyypille joka luulee olevansa joku poliittinen vaikuttaja., tämä höpottää jostain kaverista Petteristä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe