Pajusta apua inkotenssiongelmaan.

Toivo.Lång.Inkeroinen

Pajun kuoresta keitettyä kitkerää lientä on ammoisna aikoina käytetty kuumetta alentavana luontaislääkkeenä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pajut
Onko pajun latinalainen nimi salix peräti salisyylilääkkeen johdettu juuri pajun nimestä.

Hain jokupäivä sitten pajun oksia ja varpuja. Keitin niitä kannen alla. Otin jäähtynyttä lientä ns. virtsan jälkitippumisvaivaan. Litku helpotti ongelmaa jo muutaman tunnin päästä. Voihan sitä kokkeilla, sanoi Jopekin.

12

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä.tähän

      Oletko vielä kondiksessa pajuliemenkeittäjä? Nimittäin. Varpuslinnuthan ovat paskoneet pajkot salmonellabakteeriia täyteen...vai pesitkö pajusilpun ennen keittämistä?

      • TerveIhminen

        En koskaan mene uimaan järveen, koska kalat paskovat järveen ja täten järvivedestä tulee paskavettä, joka on vaarallista terveydelle eli täynnä paskabakteereita, jotka voivat aiheuttaa mitä kamalimpia tauteja!
        Uin vain klooratussa uimahallin altaassa.


      • niin.kai.sitten

    • Aspiriinipajua

      Paju = aspiriini !

      • tkl.Inkeroinen

        Aspiriinipajua

        Juuri niin. Pajunkeitinliemi maistuu juuri aspiriiniliemeltä. Suomen nälkävuosina pajuista keitetty liemi pelasti monia tulehduskuolemalta.
        Tehoaa mm. reuman aiheuttamiin korkeiden tulehdusarvojen laskemiseen.


    • kiltistyttiin

      Meillä me kakarat saatiin kyllä koivuniemen herraa pieninä kun oltiin tuhmia. Koivut olivat lähellä, pajukot etäällä.

      • Psykoterapeutti10

        Ahaa!
        Olet pervo masokisti-skepponen!
        Mene hoitoon psykoterapeutille!
        Emme tarvitse palstalla pervojen masokisti-skeptikkojen kommentteja!


    • Skeptikkonen

      Tää auttaa paremmin kuin paju;
      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

    • yritys.kuitenkin

      Olen kokeillut pajunoksien keitinveden juomista. En huomannut havaittavia vaikutuksia viikon kuurin aikana. Pitää varmaan pitemmälle jalostaa.

    • Ootko koittanu suppositorio-muodossa? Pelkkä pepulle piiskaaminenkin saattas jo auttaa.

      • manu-huonohappi

        Inkotenssiongelma saattaa kohdata sekä miehiä että naisia. Ei ole mikään vitsailunaihe. Ei tunnu mukavalta kun liri saattaa alkaa valumaan kun kaupan portista sisään astelet.


    • KakkivaSkepo

      Olet;
      paperiarkkipiispa,
      vaaravyöhyketerapia,
      hillomunkkiluostari,
      pussi.nukkeja,
      nälkäpalkkasoturi,
      paperiarkkipastori,
      siveysvyölaukku,
      Bermudan_kolmiolääke,
      muurahaiskäpykaarti,
      avaruusalusastia,
      paavin_anoppi,
      huoltovarmuuskumi,
      kyypakkausteippi,
      Pippuri-Tiina ja
      hassu_tuttuna.

      Olet;
      Turva-Kassu,
      Kossuntuhooja,
      pussi_nuudeleita,
      Vappu-Regina,
      Herttoniemen_poppi,
      Lammin_Teukka,
      pallomerinorsu,
      Sundomin_kontio.

      Et ole minä, minä en ole sinä.
      Nimittäin.
      Kirjoitukseni ovat aina asiallisia.
      Sinun kirjoituksesi eivät ole koskaan asiallisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe