MUUTEN OLEN SITÄ MIELTÄ
Että miesten on aloitettava juutuu (you too) kampanja.
On perustettava kampanjasivusto johon voi lähettää tekstiä valokuvia ja videoita häiritsevästi käyttäytyvistä naisista.
Naisten keinot ovat erilaisia kuin miesten. Ne esim. valittavat että miehet tuijottavat heidän tissejään eduskunnan hississä. Niinpä miesten on kuvattava aina tapaukset joissa nainen on pannut tissinsä ja muut tuotteensa näytille niin että miesparka tulee väkisinkin katsoneeksi hississä silmille hyppiviä tissejä. Kun näitä kuvia ja niihin mahdollisesti liittyviä tekstejä kertyy isompi määrä kampanjasivustoon niin, miehillä on jotakin kättäpitempää kyseisten tissimaakarien syytöksiä vastaan.
Nuoriamiehiä pitäisi myös neuvoa olemaan päästämättä naispuolisia asuntoonsa ilman kirjallista, kahden todistajan vahvistamaa sopimusta siitä että nainen itse haluaa tulla kylään.
Jos sopimusta ei synny, on turvallisinta käyttää ammattinaisia.
Tämä idea on vapaasti käytettävissä ja kehiteltävissä.
Jos mikään ei auta vaan naiset edelleen häiritsee miehiä, ei auta muu kuin säkittää ne Afganistanissa käytettyyn kokonaan peittävään burkaan jossa on kasvoverkko.
MUUTEN OLEN SITÄ MIELTÄ
1
1741
Vastaukset 1
- yhtä.painajaista
Matinkylän metroihin täytyy heti saada omat vaunut miehille ja naisille, siinä tungoksessa tulee tahtomattaan tehneeksi seksuaalista häirintää. Onneksi nyt on vielä talvi ja naisilla talvivaatteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479