Kirous on kuin tulva, joka vie mukanaan kaiken, mikä ei ole uskosta.
En puhu yhteiskunnallisesta laista.
Yhteiskunnallisella lailla on paikkansa, mutta yhteiskunnallinen vanhurskaus ei koskaan vapauta ihmistä Jumalan Lain tuomiota
Muista ateisti!
22
2604
Vastaukset
- Jaanasavosta
En ole kristitty siksi, että olen lainkuuliainen kansalainen.
Muista uskovainen!
Jumala hukutti kaikki maailman ihmiset koska oli mulkku ja päätti tunkea kaikki maailman eläimet yhteen veneeseen.- TakaisinMaahan
Eikös se pistänyt kaksi kappaletta jokaista eläintä siihen veneeseen?
Eli se hukutti myös viattomat eläimet. - MuistaJumalaton
Kaikki pervot ja juopot piti lopettaa vedenpaisumuksessa.
Seuraavaksi on ateistien vuoro, miettikää sitä. MuistaJumalaton kirjoitti:
Kaikki pervot ja juopot piti lopettaa vedenpaisumuksessa.
Seuraavaksi on ateistien vuoro, miettikää sitä.Aatami ja Eeva näemme osasivat opettaa jälkeläisensä hyvin jos kaikista muista paitsi Nooasta tuli pervoja ja juoppoja.
- olenateisti
Minä luotan maalliseen lakiin. Sen toimivuudesta on parempaa näyttoä.
- tapoinjumalan
Minä olen tappanut jumalasi ei sitä ole enää.
- velimullahi
Jeesuskin joutui myöntämään ristilä,ettei mitään jumalaa ole olemassa ja hänkin on vain tavallinen kuolevainen. Eli turha on Jeesusta odotella maanpäälle tulevaksi ikinä.
- Suklaamunaviikonloppu
Mutta pitihän satuun kirjoittaa jokin haihtumissatuluku.
- q.v
Voisiko aloittaja ystävällisesti kirota minut ja rukoilla minulle poliota?
Kiitos etukäteen.- MuistaJumalaton
Minäkin tulen etukenossa käteeni.
- MuistaJumalaton
Siihen riittää kun Jumala kiroaa sinut, se ei kuulu ihmisille.
- MuistaJumalaton
Oppi&ilo Tutki! Kakkaa -kuvakirja 3-6 v.'
Raamattu on. - kjgk
Eipäs kirota. Jumalalla ei ole tuomio- eikä täytäntöönpanovaltaa.
- MuistaJumalaton
Lopun ajan mekkalat lähestyy uhkaavasti....pian kuolee noin 50 % maailman ihmisistä jumalattomuuden ja raamatunvastaisuuden takia.
- Ekvualizer
MuistaJumalaton kirjoitti:
Lopun ajan mekkalat lähestyy uhkaavasti....pian kuolee noin 50 % maailman ihmisistä jumalattomuuden ja raamatunvastaisuuden takia.
Voin tasoittaa tiliä alkamalla lähettämään uskovia jumalansa luokse marttyyreinä....
Eikö se ole todellista lähimmäisen rakkautta kun oman kuolemattoman sielunsakin kustannuksella voi tarjota tosiuskoville takuuvarman paikan taivaassa? MuistaJumalaton kirjoitti:
Pieni tarkennus. Kuolleisuus on ja tulee olemaan 100% sanoo se Raamattusi mitä tahaansa. Varmista asia ja kilauta vaikka ateistille.
MuistaJumalaton kirjoitti:
”...pian kuolee noin 50 % maailman ihmisistä jumalattomuuden ja raamatunvastaisuuden takia.”
Jeesuksen piti tulla pian, eli pian on yli 2000 vuotta. Ihan varmasti pian kuolee noin 50% prosenttia ihmisistä. Ennustuksesi on alakanttiin. Minä väitän, että pian kuolee 100% nyt elossa olevista ihmisistä.- IlosanomanJulistusta
Munuaistutkija kirjoitti:
”...pian kuolee noin 50 % maailman ihmisistä jumalattomuuden ja raamatunvastaisuuden takia.”
Jeesuksen piti tulla pian, eli pian on yli 2000 vuotta. Ihan varmasti pian kuolee noin 50% prosenttia ihmisistä. Ennustuksesi on alakanttiin. Minä väitän, että pian kuolee 100% nyt elossa olevista ihmisistä.Tämähän onkin poikkeuksellisen verenhimoinen hihu. Johanneksen ilmestyksessäkin lakosi aina vain kolmasosa. Tälle ei se verellä mässäily riitä, vaan täytyy tappaa puolet.
Jos tarkkoja ollaan, niin muutama prosentti tai prosentin osia väestöstä pääsee taivaaseen, mikäli lahkoihin on uskomista. Kuolleetkin herätetään uudelleen ikuiseen kidutukseen.
Ei näissä aloituksissa ole mitään oikeaa sisältöä, mutta selväksi tulee kuinka taikauskoisen aloittaja on (ja hänen mahdolliset lahkotoverinsa). Onko nuo uhkaukset tehonneet aloittajaan, joka lapsellisesti sitten luulee, että ne tehoavat muihinkin? Ei normaaleja ihmisiä saduilla pelotella.
- MuistaJumalaton
Oletko edes työntänyt Palli Hikeä nenänpäähäsi, edes niiskaissut???
tyhmä Pakana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002